hoef ik alleen maar je wandelstok omver te schoppenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een stap in de dancing zet, dan laat ik je wat bewegingen zien met mijn zesde zet.
Doe jij nou maar rustig aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een stap in de dancing zet, dan laat ik je wat bewegingen zien met mijn zesde zet.
Presentquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet op vakantie gaan deze zomer?
ik ga op reis naar vele tropische landenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga op reis naar vele tropische landen
in games
pas maar straks gaat ie je invaden in dark soulsquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef ik alleen maar je wandelstok omver te schoppen
Los Balkonnosquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat was er mis met dat plaatje in Opso topic, alsof jij niet in zulke posities hebt gezetenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef Oberkullie het volgende:
Frank staat er geen jaar ban op topics kapen?
Waar naartoe?quote:
ik backstab hem voordat hij zijn gebit uit kan doenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pas maar straks gaat ie je invaden in dark souls
Jammer dan.quote:
Jawelquote:
strong independent womanquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben onafhankelijk en mijn haat is nooit permanent.
Het is tong80 of Tong voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Braddie uitgeluld met mijn perfecte tong-imitatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |