Ik schaterquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen, ben je te simpel voor
SNAP JEquote:
nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dat van mensen die teveel caren misschien.
Ja, we hadden het gezellig hè.quote:
Nee.quote:
Hee, nu kan ik het een keertje doen.quote:
wat vind je daar dan van?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Helemaal niks, interesseert me niet.
WAT DOE JE MIJ NAquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SNAP JE
ALS JE DINGEN NIET WEET!!!!
DAN BEN JE ONWETEND!!!!
IK MOET ECHT HEEL NODIG KAKKEN NU JA!!!!
wat was daar gemeen aan, oude vlerkquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, nu kan ik het een keertje doen.
Doe eens lief tegen je zus.
dat zijn geen broer en zus dat is hun gimmickquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, nu kan ik het een keertje doen.
Doe eens lief tegen je zus.
Het is geen nadoen als er niet iemand eerst mee is begonnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
WAT DOE JE MIJ NA
BREDE AAP
GA LEKKER IN JE TWINGO ACHTERUIT TEGEN EEN MUUR RIJDEN
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je daar dan van?
Alles is daar gemeen aan herman. En hypocriet, want jij zit met je dikke reet te gamen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat was daar gemeen aan, oude vlerk
ik vroeg gewoon of het strand er nog ligt met je 6de set heupenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles is daar gemeen aan herman. En hypocriet, want jij zit met je dikke reet te gamen.
Lief doen tegen je zus dus. Dat rijmt ook nog.
Ja, niks.quote:
Wat is je punt? Je vergeet er ook nog eens een. Ik zat achter het doel in '88. Nu jij weer!quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is geen nadoen als er niet iemand eerst mee is begonnen
Wacht maar tot ik een stap in de dancing zet, dan laat ik je wat bewegingen zien met mijn zesde zet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vroeg gewoon of het strand er nog ligt met je 6de set heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |