Ik doe mee.....quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we nou allemaal even tussen de kussens van de bank en onderin onze tas kijken, kunnen we samen Duitsland kopen. Dibs op Beieren.
Het moet eerst nog maar lukken, hè.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:41 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
mooi he sta je wel even van te kijken
Rood staan is wel een schuld. Je bent namelijk 300 euro schuldig aan de bank.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Rood staan is niet hetzelfde als schuld. Het is toegestaan door mijn bank. Jullie doen netalsof het een zware schuldbedrag is en niet een iets van 75 mag kopen. Wa een zeikerds zeg.
Welke ballen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is hij veertien. Hij heeft nog niet eens haar op zijn ballen.
Of zij plast nog niet door een borsteltje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is hij veertien. Hij heeft nog niet eens haar op zijn ballen.
Dit is geen argumentatie. Eerst wat zeggen en dan niet onderbouwen. Op die manier kan je alles zeggenquote:
geen vertrouwen in in FOK mensen meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:43 schreef probeer het volgende:
Maar goed .. om toch nog een beetje constructief te zijn en TS te helpen ..
Doe eens een linkje naar dat schilderij. Wellicht staat er een betaaloptie bij die je gemist hebt oid?
je bent wel een beetje laat he .. we zijn al bezig met Duitsland kopen enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rood staan is wel een schuld. Je bent namelijk 300 euro schuldig aan de bank.
Slim. Ik had het namelijk meteen gekocht. Want ik heb wel geld op mijn rekening staan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
geen vertrouwen in in FOK mensen meer
Ja sorry. Ik zat eerst in je afvalbak te struinen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
je bent wel een beetje laat he .. we zijn al bezig met Duitsland kopen enzo.
Ben je er al uit of http://www.westernunion.nl een oplossing voor je is, of heb je het te druk met wat anders?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
geen vertrouwen in in FOK mensen meer
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Slim. Ik had het namelijk meteen gekocht. Want ik heb wel geld op mijn rekening staan.
Die zal ze net als GWK ook wel niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je er al uit of http://www.westernunion.nl een oplossing voor je is, of heb je het te druk met wat anders?
ik vergeef je , maar niet meer doenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zat eerst in je afvalbak te struinen.
Momenteel niets te doen. Vandaar even bezig met deze gasten hiero.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je er al uit of http://www.westernunion.nl een oplossing voor je is, of heb je het te druk met wat anders?
Nee, zat weinig interessants in. Niet de moeite om nog eens te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:52 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
ik vergeef je , maar niet meer doen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je niet wat aandacht kopen van die 75,-?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je niet wat aandacht kopen van die 75,-?
Er zijn drie opties genoemd. Lees nog maar eens terug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:06 schreef IsabelleMar het volgende:
Ik moet nu weg. Was wel leuk. Maar niet echt gevonden wat ik wil. Ik ga die Western Union even onderzoeken. Heb me tijd wel aardig vern..kt. hier. Bedankt allemaal. En als er nog mensen zijn die een alternatief hebben hoor ik het graag.
Doe je de groetjes van FOK! aan je reclasseringsambtenaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:06 schreef IsabelleMar het volgende:
Ik moet nu weg. Was wel leuk. Maar niet echt gevonden wat ik wil. Ik ga die Western Union even onderzoeken. Heb me tijd wel aardig vern..kt. hier. Bedankt allemaal. En als er nog mensen zijn die een alternatief hebben hoor ik het graag.
Zeg lieverd, wanneer je wel 300 euro rood mag staan, dan stort je toch ff 75 euro op die rekening en kun je toch gewoon per bank betalen. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Rood staan is niet hetzelfde als schuld. Het is toegestaan door mijn bank. Jullie doen netalsof het een zware schuldbedrag is en niet een iets van 75 mag kopen. Wa een zeikerds zeg.
we love uquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:06 schreef IsabelleMar het volgende:
Foto's van het schilderij en een filmpje van het stampen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Pech voor TS. Ik heb een Duitse rekening met geld erop. En ik heb het schilderij net gekocht
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zeg lieverd, wanneer je wel 300 euro rood mag staan, dan stort je toch ff 75 euro op die rekening en kun je toch gewoon per bank betalen. Of zie ik iets over het hoofd?
Dat er ongetwijfeld bedrijven zijn die van TS haar rekening proberen te incasseren en het geld al weg is voordat de TS heeft kunnen overboeken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zeg lieverd, wanneer je wel 300 euro rood mag staan, dan stort je toch ff 75 euro op die rekening en kun je toch gewoon per bank betalen. Of zie ik iets over het hoofd?
Heb je moeite met Nederlands? Ik laat het meestal maar lopen want ik kan het wel lezen... maar dit is niet de eerste keer dat je deze fout maakt. je doet dat stelselmatig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:26 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
Wauuuw ! Wat een wijze antwoord. Petje af. Oke nu ga ik niet meer kopen, helemaal niets. Want Voglens BKR sta ik rood en heb schulden. Bedankt voor de waardevolle antwoord.
Zucht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:30 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
het is verkeerd geschreven maar omdaat ik echt razend snel typ denk maar niet dat ik niet weet hoe het woordje moet schrijven. Ben je wel blij dat je iets hebt ontdekt. Er zijn nog veel meer hoor. LEt maar goed op.
Meid, jij maakt niet alleen typo's.. Je beheerst het Nederlands erg slecht. Anderstalig opgevoed?quote:Het is verkeerd geschreven maar omdat ik echt razend snel typ. Denk maar niet dat ik niet weet hoe je het woordje moet schrijven. Ben je wel blij dat je iets hebt ontdekt? Er zijn er nog veel meer hoor. Let maar goed op.
Ik doelde meer op het sfeertje. Maar zo te zien is TS alweer gevlucht. Wellicht naar een andere vraagbaak waar de sfeer wat menselijker is.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:54 schreef Wijnbo het volgende:
Eh, als ts 300 rood mag staan kun je toch ook gewoon t geld storten en overmaken
Buiten het hele feit dat dit qua financiën niet bijster verstandig is op dit moment maar goed.
Yep, dit afzeiken en inhakken op de persoon hoeft echt niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het sfeertje. Maar zo te zien is TS alweer gevlucht. Wellicht naar een andere vraagbaak waar de sfeer wat menselijker is.
Prachtig dit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Rood staan is niet hetzelfde als schuld.
Ja. Ik betaal mij blauw aan mijn openstaande hypotheek omdat het goedkoper/besparender is dan een woning huren die reeds aangekocht is door een verhuurmaatschappijquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
Beste TS,
Trek je niet te veel aan van de heikneuters hierboven. Daar zitten ook huiseigenaren bij die zich blauw betalen aan een openstaande hypotheek en rustig doorgaan met geld aan andere zaken uitgeven.
Veel plezier gewenst met je Duitse euro's.
Gr gr
Ik ben content met de steun van 1 der grootste cyclisten ooit.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dit afzeiken en inhakken op de persoon hoeft echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |