Ik doelde meer op het sfeertje. Maar zo te zien is TS alweer gevlucht. Wellicht naar een andere vraagbaak waar de sfeer wat menselijker is.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:54 schreef Wijnbo het volgende:
Eh, als ts 300 rood mag staan kun je toch ook gewoon t geld storten en overmaken
Buiten het hele feit dat dit qua financiën niet bijster verstandig is op dit moment maar goed.
Yep, dit afzeiken en inhakken op de persoon hoeft echt niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het sfeertje. Maar zo te zien is TS alweer gevlucht. Wellicht naar een andere vraagbaak waar de sfeer wat menselijker is.
Prachtig dit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Rood staan is niet hetzelfde als schuld.
Ja. Ik betaal mij blauw aan mijn openstaande hypotheek omdat het goedkoper/besparender is dan een woning huren die reeds aangekocht is door een verhuurmaatschappijquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
Beste TS,
Trek je niet te veel aan van de heikneuters hierboven. Daar zitten ook huiseigenaren bij die zich blauw betalen aan een openstaande hypotheek en rustig doorgaan met geld aan andere zaken uitgeven.
Veel plezier gewenst met je Duitse euro's.
Gr gr
Ik ben content met de steun van 1 der grootste cyclisten ooit.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dit afzeiken en inhakken op de persoon hoeft echt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |