quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:22 schreef IsabelleMar het volgende:
Ik heb geen schulden ik sta slechts rood
Dat is ook een schuld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:22 schreef IsabelleMar het volgende:
Na ja kom op zeg! Ik heb geen schulden ik sta slechts rood,
Rood staan is geen schuld meer? Je hebt geen vast inkomen, bent 300 euro schuldig waar tegen de 10% rente op staat, kan dit pas over twee maanden even zetten maar wilt nu wel iets van bijna 75 euro euro kopen?!?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:22 schreef IsabelleMar het volgende:
Na ja kom op zeg! Ik heb geen schulden ik sta slechts rood, heb ik elk maand. Over 2 maanden is saldo weer positief. Dit komt vooral omdat ik geen vast inkomen heb, ik ben maar uitzendkracht-oproepkracht.
such power much Isabelle very wowquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef IsabelleMar het volgende:
Jullie wijken van het onderwerp af. Gaan we nu discussiėren of een persoon niets mag kopen vanwege negatieve saldo.
Dat noemen ze een schuld. Oplossing: tijdje minder uitgeven dan er binnenkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:22 schreef IsabelleMar het volgende:
Na ja kom op zeg! Ik heb geen schulden ik sta slechts rood, heb ik elk maand.
Snap ik. GWK bestaat nog niet eens 90 jaar en heeft tientallen filialen door heel Nederland (en daarbuiten). Lijkt me maar een schimmig bedrijfje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef IsabelleMar het volgende:
2. Bij de GWK heb ik op Google gelezen. nog nooit eerder van gehoord. En ze willen ook
paspoort enzo en dat geef ik echt niet aan zulke onbekende banken laat ik maar zeggen.
Abn, ING, SNS enzo heb ik gewoon wel vertrouwen in.
Het is te laat, je bent nu één van onsquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef IsabelleMar het volgende:
Ik hoef geen antwoord. Heb nu al spijt dat ik me geregsitreerd heb bij Fok. Ik wil graag weg en het topic verwijderen als dat kan. Moderator !!!!
Het is hier net Hotel California...quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is te laat, je bent nu één van ons
Western Union kan een oplossing zijn. Maar waar zit de begunstigde gevestigd? Misschien is die straks een kwartier onderweg om het geld op te halen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. En ik zou er als verkopende partij ook niet mee akkoord zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Met Western Union kun je snel contant geld bij iemand krijgen.
Jij levert het in een punt in de buurt en noemt de ontvanger. Die kan dan vervolgens zelf bij een lokaal kantoor op vertoon van ID vrijwel direct het geld in handen krijgen.
Dat dus. En als je nog nooit van GWK gehoord hebt, dan vrees ik voor het ergste.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:18 schreef Hyman het volgende:
Ja, eerst je schulden afbetalen voordat je nog meer zooi gaat kopen.
Er is ook niemand die zegt dat schuld niet mag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Rood staan is niet hetzelfde als schuld. Het is toegestaan door mijn bank. Jullie doen netalsof het een zware schuldbedrag is en niet een iets van 75 mag kopen. Wa een zeikerds zeg.
Voelde je maar hetzelfde over je uitgavenpatroon.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef IsabelleMar het volgende:
Ik hoef geen antwoord. Heb nu al spijt dat ik me geregsitreerd heb bij Fok. Ik wil graag weg en het topic verwijderen als dat kan. Moderator !!!!
Doet best pijn he als iemand je op je verantwoordelijkheden wijstquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Rood staan is niet hetzelfde als schuld. Het is toegestaan door mijn bank. Jullie doen netalsof het een zware schuldbedrag is en niet een iets van 75 mag kopen. Wa een zeikerds zeg.
Buiten dat men natuurlijk gelijk heeft over dat het niet al te verstandig is om in die situatie dergelijke uitgaven te doen wordt ook Western Union genoemd. En dat is toch je beste kans lijkt me, als inderdaad de verkopende partij daarmee akkoord gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
-300 of -500, het mag tog allemaal van jou bank en rood staan is geen schuld. Gelijk gratis vakantie tog.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef IsabelleMar het volgende:
Je gaat naar Duitsland en betaalt bij de kassa zegt nog een idioot. Ga jij maar naar Berlijn heen en terug, wil ik je portemonnee wel zien straks.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind de TT best ambitieus, eigenlijk.
Je kan beter je schuld verwijderenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef IsabelleMar het volgende:
Dat doet wel pijn, dat doet iedereen al. Heb jij antwoord op mijn vraag, heb het daar maar eens over.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Doet best pijn he als iemand je op je verantwoordelijkheden wijst
Ik zou zeggen als je Duitsland wil kopen met 72 euro je denk ik geen deal gaat makenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
Dat doet wel pijn, dat doet iedereen al. Heb jij antwoord op mijn vraag, heb het daar maar eens over.
Ideetje: verminder je schuld met 25% door die 72 euro die je blijkbaar hebt liggen in te leveren bij je bank.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
En omdat je omgeving je niet nog meer in de schulden wilde werken door je uit te leggen hoe je cash geld in Duitsland krijgt dacht je maar even een accountje op FOK! aan te makenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef IsabelleMar het volgende:
[..]
Dat doet wel pijn, dat doet iedereen al. Heb jij antwoord op mijn vraag, heb het daar maar eens over.
Laat mij raden, blond?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Moet ik je opgeven voor dubbeltje op zijn kant?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:22 schreef IsabelleMar het volgende:
Na ja kom op zeg! Ik heb geen schulden ik sta slechts rood
Nou dat dus. Als je geen geld hebt (en dat heb je niet) dan kan je niks kopen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:18 schreef Hyman het volgende:
Ja, eerst je schulden afbetalen voordat je nog meer zooi gaat kopen.
Waarom verhoog je niet gewoon je limiet voor rood staan bij de bank niet naar 1000 Euro? Het is toch geen schuld?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
Ja, ik wist niet eens dat het te koop staat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gewoon een hogere roodstandlimiet aanvragen toch, dan zou het moeten lukkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Reageer dan eens op wat men zegt over Western Union. Dat is een serieuze suggestie, dus reageer daar eens op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef IsabelleMar het volgende:
Voor iedereen die me wijs maakt om me schulden eerst af te betalen.
Ten eerste weten jullie niet wat ik komende weken als geld binnen krijg, ik wel.
Dus die `schuld ` is zowiezo al terugbetaald. Jullie doen echt zo wijs maar zijn zo onwijs als ik weet niet wat.
Ten tweede schuld van 300 staat mij niet in de weg om iets te kopen.
Hoe duidelijk moet ik nog zijn. Zijn jullie achterlijk.
Daar zijn we voor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:50 schreef IsabelleMar het volgende:
Zijn er nog mensen die me op willen wijzen dat ik beter mijn schulden kan aflossen !!!!
Pleaseeee mensen. Wijs me op mijn verantwoordelijkheden, anders kom ik echt in de problemen.
En kan ik niets kopen, ook niet van 75 euro. Aub help me.
Mijn hypotheek heb ik ook toestemming voor van mijn bank dat maakt het nog wel een schuld. Maar om even mee te denken laat een vriend die niet rood staat 72 euro overmaken jij geeft hem die 72 euro probleem opgelostquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef IsabelleMar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |