of we posten plaatjes van rusnakquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je hem teruglokken hierheen door hem dickpics te sturen.
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw in bed willen dan?
Het is een beetje kiezen tussen aids en een andere ziekte die Kano niet zo leuk vindquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede OP voor Fokkie:
POL / Hillary Clinton: misschien wel een nog slechtere president dan Trump.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
er wordt toch gezegd dat vrouwen niet 100% hetero zijn
Ja, ik wel maar gewoon voor plezier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw in bed willen dan?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede OP voor Fokkie:
POL / Hillary Clinton: misschien wel een nog slechtere president dan Trump.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef ulq het volgende:
Denk niet dat ze een slechtere president zou zijn. Ze is gewoon iemand uit het old boys network (maar dan als vrouw ghehe), dus wordt inderdaad wel zeker beinvloed door achterkamerpolitiek, lobbygroepen, etc. Maar daar staat tegenover dat ze veel minder ongenuanceerd en veel meer diplomatiek, politiek correct, stabiel etc. is. Wel zo handig voor de stabiliteit van de wereld.
Vind het verder niet zo relevant wat ze vroeger allemaal deed of vond, zoals TS in zijn OP nauwkeurig beschrijft.
En dit is eigenlijk voor mij nog altijd de reden om haar te verkiezen boven Trumpquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hillary lijkt me vooral een soort tussenpaus. Vrij kleurloos maar ook niet iemand waar het land zich snel een buil aan kan vallen.
Klinkt voor mij een stuk veiliger dan een of andere volkomen onberekenbare avonturier die iedere week wat anders roept en vooral bezig is met ruziezoeken.
Waarom met een vrouw meer?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou echt stikzenuwachtig zijn met een vrouw in bed.
Ja. Ja, ligt er aan met wie en hoe dat gaat enzo. Is niet anders dan met man eigenlijk.. of nouja, voor iedereen verschillend ofcoursequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
ik denk ik alleen als ze veel knapper is dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ook :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Echt? hoezo dat danquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk ik alleen als ze veel knapper is dan ik
Dat is een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dit is eigenlijk voor mij nog altijd de reden om haar te verkiezen boven Trump
likkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zou moeten doen.
Ik denk niet dat ik mijn gezicht vlakbij een vagina wil hebben, durf die van mezelf al nauwelijks te bekijken.quote:
Onzeker toch, maar ik vind niet snel dat een andere vrouw een mooier lichaam heeft dan ik dusjaquote:
Dan zal je ook niet snel onzeker zijn neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Onzeker toch, maar ik vind niet snel dat een andere vrouw een mooier lichaam heeft dan ik dusja![]()
Oogjes dicht doenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn gezicht vlakbij een vagina wil hebben, durf die van mezelf al nauwelijks te bekijken.
Echt niet, hoezo dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn gezicht vlakbij een vagina wil hebben, durf die van mezelf al nauwelijks te bekijken.
Ja die onzerkheid snap ik, maar zou je dat nog hebben als je seks gaat hebben met diegene? Ik zou dan persoonlijk al zoiets hebben van, ja als diegene seks met mij wil dan gaat mijn lichaam toch geen afknapper meer zijn denk ik oid. Ja weet nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Onzeker toch, maar ik vind niet snel dat een andere vrouw een mooier lichaam heeft dan ik dusjaklinkt lekker arrogant maar oke
meer onzeker over wat ik moet doenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal je ook niet snel onzeker zijn nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |