quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:13 schreef deadprez het volgende:
maar goed, die diggen mijn crackkop ook dus dat zegt niet heel veel verder
Mooi toch manquote:
vroeger welquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zie jij er dan ook zo uit als dit soort gasten?
Ik ken ze wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:12 schreef Flippiee het volgende:
Zullen er vrouwen zijn die deze mannen echt woest aantrekkelijk vinden?
ja, toen ja.. Nu laat het me vooral cringen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi toch man
Im just a kid en cleaning out my closet van Eminem op je mp3 als 12jarige en jezelf zwaar leven vinden hebben toplol
Onze prinses draaigt ook gewoon door kinderen gemaakte kledig van de zara. Dus voel je niet schuldig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
vroeger welheb tijdje gehad dat ik een half uur bezig was om de spikes van 20 cm op m'n kop rechtop te krijgen met haarlak en een föhn terwijl ik bandjes met spikes om m'n polsen droeg
nu draag ik gewoon door kindslaven gemaakte shit van de h&m
Die zag ik laatst ook ergens de hitlergroet brengen dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Onze prinses draaigt ook gewoon door kinderen gemaakte kledig van de zara. Dus voel je niet schuldig.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
vroeger welheb tijdje gehad dat ik een half uur bezig was om de spikes van 20 cm op m'n kop rechtop te krijgen met haarlak en een föhn terwijl ik bandjes met spikes om m'n polsen droeg
nu draag ik gewoon door kindslaven gemaakte shit van de h&m
euhhh ieder zijn smaak?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken ze wel ja
En Billy is best goed uitziend toch?
Nee klopt, is meer het imago vaak.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
Mijn ex was ziekelijk geobsedeerd van Kurt Cobain
En ik vind hem nou niet heel super duper knap ofzo
Ons koningshuis is niet zo zuiver nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook ergens de hitlergroet brengen dus wat dat betreft
Jij liever een Ronaldo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]Stiekem best tof hoor. Niet mijn ding maar toch/
Hahaha DP pls
[..]
euhhh ieder zijn smaak?
Om heeeeel eerlijk te zijn.quote:
Dan ga ik voor Ryanquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om heeeeel eerlijk te zijn.
De knapste man ever.
wordt of
Ryan Gosling
of
Adam Levine
of
Enrique Iglesias.
Kan nog niet kiezen
Geen verkeerde keusquote:
Maar dat is toch juist leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:19 schreef Lokasenna het volgende:
Wow flippie, jij hebt zo'n compleet andere smaak in mannen dan ik.
Ik heb echt geen idee wie deze mensen zijn, op Enrique na. En dat is ook alleen omdat hoink zijn kutmuziek altijd draaide op radio KLB.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om heeeeel eerlijk te zijn.
De knapste man ever.
wordt of
Ryan Gosling
of
Adam Levine
of
Enrique Iglesias.
Kan nog niet kiezen
Adam Levine is Maroon 5 lead dingestquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie deze mensen zijn, op Enrique na. En dat is ook alleen omdat hoink zijn kutmuziek altijd draaide op radio KLB.
Tuurlijk, is maar goed ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verkeerde keus
[..]
Maar dat is toch juist leukIk bedoel zou het niet onwijs saai zijn als we allemaal kwijlen om dezelfde mannen?
Filmbarbarenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie deze mensen zijn, op Enrique na. En dat is ook alleen omdat hoink zijn kutmuziek altijd draaide op radio KLB.
Je hebt nooit verplicht The Notebook moeten kijken van een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |