Wat dan? Tegen een volle tram met PSV supporters doen ze het ook, ze komen er toch niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef dimmak het volgende:
Tsja, wat moet ik hier van zeggen?
Feyenoord supporters
Ajaxcieden verkleed als Feyenoorders? Zo sluw zijn ze in Amsterdam wel. Voetbal is oorlog immers.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit zijn geen ware feyenoordsupporters. In het programmaboekje van Feyenoord staat dat je zulke dingen niet mag doen.
Dit is een complot van de Joden.
En dan? Heldquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:03 schreef PSVCL het volgende:
Altijd vrouwen en kinderen, hopelijk worden hun gezichten openbaar gemaakt
Waarom verpest je het nou voor de moslimhaters in dit topic?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Feyenoord-fans vast voor mishandeling
Dat is wel heel erg snel, ook staat er niet in het bericht dat ze zijn aangehouden maar slechts dat ze de camerabeelden hebben veiliggesteld. Hetzelfde bericht als eerder dus.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Feyenoord-fans vast voor mishandeling
?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef bijdehand het volgende:
Hahaha en nu kankeren over haar vochtige kutkop zoals met ebru
Dat vochtige gelaat blijft me achtervolgen. Kan geen toeval meer zijn.quote:
Ja, walgelijk en onmenselijk ben je dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:50 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ben ik raar, als ik hier totaal geen medelijden mee heb?
Geen medelijden met aanhangers haat religiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, walgelijk en onmenselijk ben je dan.
Dreigen met geweld mag niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Walgelijk. Mijn reactie is dus weggehaald. Ik mag mijn mening niet uiten of wat?
Mee eens, dit gaat veel te ver. Mevrouw mag prima vragen of die gasten lekker even ergens anders bier gaan lopen morsen. Maar dat dronken voetbal volk kan weer niet normaal doen...quote:
Ik heb niet gedreigd met geweld. Ik heb slechts gezegd dat ik vind dat elke moslima op vechtsport moet en dat lijkt me geheel terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dreigen met geweld mag niet.
Verdere discussie kan in feedback.
Oh please, je bent zeker dat soort dat alleen durft via het internet en in het echt nog net niet staat te beven van angst wanneer hij naast een moslim zit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:08 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Geen medelijden met aanhangers haat religies
Is inderdaad overbodig want dronken voetbal supporters vallen iedereen lasrig als ze er zin in hebben,maar voor de rest alsnog een extreem naar verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:18 schreef Woelwater het volgende:
Ach, was het een Nederlandse vrouw geweest die was gaan zeiken over dat biertje was hetzelfde gebeurd. Wat is de toegevoegde waarde om afkomst en geloof in het bericht te vermelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |