Ben nooit boos ben gewoon impulsiefquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Fatty gespot.
Ben je daarom altijd zo boos?
Marihuana gerookt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is geblazed? Mijn werkgevers doen geen drugstesten. Ik heb m'n jaarlijkse medische keuring and that's it. Een potje plas is alleen voor suiker checken.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben nooit boos ben gewoon impulsief
Heb een net voor het kiepraam hangenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha. Die kraai wil vraag naar binnen zeg.Wsl zit hij nu te posten en het moment af te wachten waarop het raam een x opengaat en hij nog een poging kan doen om bij jou binnen te komen.
Dat proberen we toch allemaal?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha. Die kraai wil vraag naar binnen zeg.Wsl zit hij nu te posten en het moment af te wachten waarop het raam een x opengaat en hij nog een poging kan doen om bij jou binnen te komen.
Oh dat doe ik regelmatig, maar als men blowers gaat weren op zee kunnen ze net zo goed iederéén wegsturen en wordt het werk niet gedaan.quote:
Nee, een autist met een moeder die vroeger alle vogels in mijn hoofd stamptequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha we hebben een vogelspotter in ons midden
Ahaha echt he zie je hem zitten met zijn boekje en verrekijkerquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha we hebben een vogelspotter in ons midden
Gefixtquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, een autist als moeder die vroeger alle vogels in mijn hoofd stampte
haha jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahaha echt he zie je hem zitten met zijn boekje en verrekijker
Houd je bek over mijn vet joh, met je autistische moederquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn moeder, joh vetklep
Trquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn moeder, joh vetklep
Trquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Houd je bek over mijn vet joh, met je autistische moeder
Houd je bek over mijn bek joh, met je kamperhoofdquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Houd je bek over mijn vet joh, met je autistische moeder
Houd je bek over m`n kamperhoofd, met je harses.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Houd je bek over mijn bek joh, met je kamperhoofd
TR, hopelijk word je bedreigd via youtubequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Houd je bek over m`n kamperhoofd, met je harses.
Eddy Zoey?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hier heb je ook een straight edge.
[ afbeelding ]
hoe was jouw kater?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kingsday en zo toch en ik hoorde dat oudjes verlengde katers hebben hihaho
Tot voor kort V&Dquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd waar, op de huishoudbeurs?
Was met de kindjes koningsdagdingen doen en de bob. Dus geen alcohol.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kingsday en zo toch en ik hoorde dat oudjes verlengde katers hebben hihaho
Vraag amaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd waar, op de huishoudbeurs?
Katerloze leef beste leef hashtag nooit gehad. What about you, jij zuipt laatste tijden wel erg veel of nietquote:
Wat een levenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Was met de kindjes koningsdagdingen doen en de bob. Dus geen alcohol.
hoe heet ie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds een kater thanks for asking
kusje tussen je voorhoofdrimpels.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds een kater thanks for asking
Ik ben koningsnacht uit geweest, koningsdag niks gehad, ook al was ik pas thuis toen ze de rommelmarkt al aan het opzetten waren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Katerloze leef beste leef hashtag nooit gehad. What about you, jij zuipt laatste tijden wel erg veel of niet
[..]
Wat een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |