Houd je bek over m`n kamperhoofd, met je harses.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Houd je bek over mijn bek joh, met je kamperhoofd
TR, hopelijk word je bedreigd via youtubequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Houd je bek over m`n kamperhoofd, met je harses.
Eddy Zoey?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hier heb je ook een straight edge.
[ afbeelding ]
hoe was jouw kater?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kingsday en zo toch en ik hoorde dat oudjes verlengde katers hebben hihaho
Tot voor kort V&Dquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd waar, op de huishoudbeurs?
Was met de kindjes koningsdagdingen doen en de bob. Dus geen alcohol.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kingsday en zo toch en ik hoorde dat oudjes verlengde katers hebben hihaho
Vraag amaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd waar, op de huishoudbeurs?
Katerloze leef beste leef hashtag nooit gehad. What about you, jij zuipt laatste tijden wel erg veel of nietquote:
Wat een levenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Was met de kindjes koningsdagdingen doen en de bob. Dus geen alcohol.
hoe heet ie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds een kater thanks for asking
kusje tussen je voorhoofdrimpels.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds een kater thanks for asking
Ik ben koningsnacht uit geweest, koningsdag niks gehad, ook al was ik pas thuis toen ze de rommelmarkt al aan het opzetten waren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Katerloze leef beste leef hashtag nooit gehad. What about you, jij zuipt laatste tijden wel erg veel of niet
[..]
Wat een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |