SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 29-04-2016 14:34:28 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Als je nou eens vertelt waarvoor ipv steeds semi interessant te doen. Op den duur geeft niemand een fuck meer (als iemand dat al doet).quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen weer in de krant. Deze meisje wordt schrijfster.
Would if I could maar m'n naam staat erbij en nog vorige week kreeg ik een subtiele 'dreiging' van een stalker alhier. Nee dank u dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je nou eens vertelt waarvoor ipv steeds semi interessant te doen. Op den duur geeft niemand een fuck meer (als iemand dat al doet).
waarom praat je er dan steeds over? oja je bent een aandachtshoerquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Would if I could maar m'n naam staat erbij en nog vorige week kreeg ik een subtiele 'dreiging' van een stalker alhier. Nee dank u dus
klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
waarom praat je er dan steeds over? oja je bent een aandachtshoer
https://learn.wordpress.com/get-started/quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Would if I could maar m'n naam staat erbij en nog vorige week kreeg ik een subtiele 'dreiging' van een stalker alhier. Nee dank u dus
Maar als iemand me wil helpen met het opzetten van een site, zou ik die hulp dan wél weer waarderen. Ik ga gewoon niet eens pretenderen te willen begrijpen hoe dat werkt.
Joah, heb een wordpress, en een domeinnaam. Die twee aan elkaar linken is waar het fout gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
https://learn.wordpress.com/get-started/
Heb je ook hosting? Neem aan dat je dat bedoelt met "een wordpress".quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah, heb een wordpress, en een domeinnaam. Die twee aan elkaar linken is waar het fout gaat.
Die 2 gaan niet samen. Hoorde van weissie dat clumsy doordraaide omdat fripsel bepaalde info aan ambi gafquote:
heb je een hosting waar je wordpress opknalt of een wordpress domein? Bij die tweede moet je gewoon in de control panel van je domeinbeheer redirecten naar je wordpress domeinquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah, heb een wordpress, en een domeinnaam. Die twee aan elkaar linken is waar het fout gaat.
Die tweede. Volgens mij is het nu gelukt, ga er vanavond ff fatsoenlijk achter zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je een hosting waar je wordpress opknalt of een wordpress domein? Bij die tweede moet je gewoon in de control panel van je domeinbeheer redirecten naar je wordpress domein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |