Ah ja die ja, ik dacht dat het merk Viper was, maar dit is hem geloof ik inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:57 schreef nkerkhof het volgende:
Ik kreeg in september deze:
[ afbeelding ]
Mijn hele opleiding liep er mee rond. Bij mijn peoloton vinden ze het een leuk dingetje maar ik heb er zelf niet zoveel mee.
Dat is ook de viper spec ops.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah ja die ja, ik dacht dat het merk Viper was, maar dit is hem geloof ik inderdaad.
Die site die op dat plaatste staat is wel bizar trouwens, verkopen alle nederlandse defensie artikelen
Deze dus? https://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=5642quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:45 schreef nkerkhof het volgende:
Vandaag een dagje in Breda rondgelopen toevallig en ook met deze rugzak... :-) Ik zag er idd meerdere langskomen.
Ook langs de KMA gelopen. Mooie plek is dat! (Wat ik er van kon zien dan in ieder geval.)
Zeker mooi. Ik woon er praktisch naast. Ik vind de Militairen ook een echte toevoeging aan het straatbeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:45 schreef nkerkhof het volgende:
Vandaag een dagje in Breda rondgelopen toevallig en ook met deze rugzak... :-) Ik zag er idd meerdere langskomen.
Ook langs de KMA gelopen. Mooie plek is dat! (Wat ik er van kon zien dan in ieder geval.)
Die wordt (werd?) versteekt aan painf en dergelijkequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:32 schreef roz97 het volgende:
[..]
Deze dus? https://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=5642
KL breed tegenwoordig, ik kreeg ook een mail van KPU dat ik oa die tas en nog wat zooi zoals het combat shirt, smog ed. ga krijgen...quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:23 schreef Awsom het volgende:
[..]
Die wordt (werd?) versteekt aan painf en dergelijke
Ja maar ik heb het over de NLDPM versie. Jij krijgt waarschijnlijk die coyote tan versie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
KL breed tegenwoordig, ik kreeg ook een mail van KPU dat ik oa die tas en nog wat zooi zoals het combat shirt, smog ed. ga krijgen...
Oh dus nu worden coyote tan versies verstrekt? Interessant..quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:32 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over de NLDPM versie. Jij krijgt waarschijnlijk die coyote tan versie.
Klinkt goed! Wijdt eens iets meer uit over 'ed.'quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
KL breed tegenwoordig, ik kreeg ook een mail van KPU dat ik oa die tas en nog wat zooi zoals het combat shirt, smog ed. ga krijgen...
Ik zie het wel... Ik kan alvast wel voorspellen dat eea hoogstwaarschijnlijk de verpakking niet uit gaat komen en naast oa de tactische draagriem in de kast verdwijnt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:32 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over de NLDPM versie. Jij krijgt waarschijnlijk die coyote tan versie.
Ik zit niet bij de Natres he.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:53 schreef roz97 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wijdt eens iets meer uit over 'ed.'
quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit - helaas - niet bij de Natres he.
Het is zo voorbij als je er eenmaal aan begint.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee haha helaas
Heb daar echt zo'n enorm veel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |