Ach, Ebru was maar een columniste, maar nu lopen ze een Kamerlid te terroriseren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De AKP adepten hebben weer van zich laten horen. Stelletje tokkies.
Facebook is in deze natuurlijk erger door het ook te verwijderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, Ebru was maar een columniste, maar nu lopen ze een Kamerlid te terroriseren.![]()
![]()
Waarom moet dit nou weer zo grof...quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee, hoor. Trouwens ik vind dat Ebru alles mag zeggen maar ik ben toch niet verplicht om een fan te zijn van zo'n paardenbek?
Dat maakt het verhaal niet anders. Het geeft gewoon goed aan dat Turkije niet kan omgaan met vrijheid. Dat is al een reden onderhandelingen te stoppen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:48 schreef Atak het volgende:
Ebru heeft daar gewoon een huis in Turkije dus zo erg is het ook weer niet. Als Turkije een Noord-Korea geweest zou zijn dan zou Ebru geen huis gekocht hebben. Volgens mij dacht Ebru "ik ga lekker in Turkije zitten en alles wat los en vastzit beledigen en misschien krijg ik dan aandacht en kan ik geld verdienen als columniste". Dat laatste is in iig gelukt.
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 22:19:12Goed nieuws: Ebru Umar komt naar Nederland. Blij dat het zover is. reageer retweet
Turkije niet gelukkig.......quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders een ziekte hebben, ze moeten zich overal mee bemoeien, mensen in andere regios moeten dezelfde normen en waarden hebben als hier, zo niet zijn het dictators, achtergestelde en ontwetende.
Buitenlanders moeten in NL zich aan de Nederlandse wet houden, maar Turken in Turkije (toevallig met daarbij een NL paspoort) hoeven zich niet aan de Turkse wet te houden.
Echt. Fock die ottomaanse apen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef StaceySinger het volgende:
Umar mag de gerechtelijke procedure in ons land afwachten.
Haha paardenbek vinden mensen al grof, maar geiteneuker en kinderverkrachter vinden ze normaal. Go Erdogan, eindelijk een leider dat geen puppet is van het westen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom moet dit nou weer zo grof...
Het is gewoon een debiel. Daarom moet je onderhandelingen ook stoppen. En als je het zo met hem eens bent mag je er gaan wonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Haha paardenbek vinden mensen al grof, maar geiteneuker en kinderverkrachter vinden ze normaal. Go Erdogan, eindelijk een leider dat geen puppet is van het westen.
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Jammer dat ze terugkomt, nu wordt ze als een soort heldin gezien. Ik had haar liever een aantal jaren zien verdwijnen in een verrotte Turkse cel.
Dan zou ze inderdaad niet als held gezien worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Jammer dat ze terugkomt, nu wordt ze als een soort heldin gezien. Ik had haar liever een aantal jaren zien verdwijnen in een verrotte Turkse cel.
Je zou jezelf daar ook wel willen zien in de douche, maar dat interesseert ons niet zoveel. Mooi dat ze terug is uit Tayippistan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |