Je moet je kapsel volwassener maken. Je hebt het kapsel van een zestienjarige. Sorry, om het zo bont te zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik boos kijk lijk ik al 2 jaar ouder.
Vandaag niet hoor, allang geen stekeltjes meer ofzo, meer een model.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet je kapsel volwassener maken. Je hebt het kapsel van een zestienjarige. Sorry, om het zo bont te zeggen.
Wie knipt je? Een goede kapper?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor, allang geen stekeltjes meer ofzo, meer een model.
Kapsel kan allesbepalend zijn inderdaad. Soms kan je zelfs aan het kapsel zien dat iemand sociaal niet goed meekomt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet je kapsel volwassener maken. Je hebt het kapsel van een zestienjarige. Sorry, om het zo bont te zeggen.
Absoluut, maar met een aantrekkelijker uiterlijk valt hij minder snel in het hokje 'creep'.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Aantrekkelijkheid is natuurlijk de eerste stap, daarna moet hij nog leren luisteren en met bewondering reageren.
Verzorgd is niet helemaal hetzelfde als hygiënisch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed verzorgd weet ik wel zeker. Ik zie echt veel gozers die onverzorgd eruit zien en ook ruiken in oude t-shirts.
Ze heeft de opleiding tot kapster succesvol afgerond jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie knipt je? Een goede kapper?
Dat heb ik meer bij van die gozers van half 30 die nog met stekeltjes rondlopen. Ziet er echt niet uit, meteen zo'n jostigevoel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kapsel kan allesbepalend zijn inderdaad. Soms kan je zelfs aan het kapsel zien dat iemand sociaal niet goed meekomt.
Dat maakt haar nog niet per definitie een goede kapster. Hoe lang knipt zij je al? Misschien eens tijd voor een andere kapper die je nog niet kent en er met een frissere blik naar kan kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft de opleiding tot kapster succesvol afgerond ja
7 maanden. Kom er om de 2/3 weken. Vandaag zit het wat volwassener geföhnd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
Ik snap inderdaad wel dat mensen je 18 schatten. Kapsel ziet er uit als een scholier, sorry het te moeten zeggen maar het is wel waar. Het kan echt veel uitmaken: zelf ben ik van heel lang (1 lengte) naar kort haar gegaan. Dat maakte het verschil tussen een scholierenkapsel en het kapsel van een volwassen vrouw. Om maar even te illustreren wat een kapsel voor je kan doen.
Verder blijf ik bij wat ik eerder zei over je foto. Als je leuk lacht maakt het echt verschil, kom je zelfverzekerder over en dat is aantrekkelijker voor vrouwen.
[..]
Dat maakt haar nog niet per definitie een goede kapster. Hoe lang knipt zij je al? Misschien eens tijd voor een andere kapper die je nog niet kent en er met een frissere blik naar kan kijken.
Vraag je haar dan ook wel eens: weet je een kapsel die me ouder kan doen lijken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
7 maanden. Kom er om de 2/3 weken. Vandaag zit het wat volwassener geföhnd.
Dat ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verzorgd is niet helemaal hetzelfde als hygiënisch.
Nee, wel stoerder. Bovenop wat langer laten groeien, dan kan je er wat meer mee doen zoals nu lekker föhnen en in model brengen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag je haar dan ook wel eens: weet je een kapsel die me ouder kan doen lijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar net zoals met baardje: dat wil niet, geprobeerd maar daar groeit 't niet hard genoeg voor en de baardkleur valt ook niet echt op bij mijn huid helaas. Of denken jullie dat een baardtrimmer wonderen verricht?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, wel stoerder. Bovenop wat langer laten groeien, dan kan je er wat meer mee doen zoals nu lekker föhnen en in model brengen.
Uiteindelijk wil ik zoietsHet moet ook een kapsel zijn die bij je gezicht past. En nee, een baardje was niet zo'n goed idee bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar net zoals met baardje: dat wil niet, geprobeerd maar daar groeit 't niet hard genoeg voor en de baardkleur valt ook niet echt op bij mijn huid helaas. Of denken jullie dat een baardtrimmer wonderen verricht?
Waarom was dat geen goed idee? Ik wil het dus zoals op die foto, beetje trimmen uiteindelijk. Alleen was het niet dominant aanwezig door de lichte haarkleur bij mijn gezicht?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het moet ook een kapsel zijn die bij je gezicht past. En nee, een baardje was niet zo'n goed idee bij je.
Dit inderdaad. Een goede kapper kijkt naar de vorm van je gezicht en bedenkt daar een kapsel bij, waarbij ze natuurlijk rekening houdt met je leeftijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het moet ook een kapsel zijn die bij je gezicht past. En nee, een baardje was niet zo'n goed idee bij je.
Goed verzorgd is niet iets beter verzorgd dan een onverzorgd persoon. Net als aardig zijn, niet "iets" aardiger zijn" is, dan een klootzak.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed verzorgd weet ik wel zeker. Ik zie echt veel gozers die onverzorgd eruit zien en ook ruiken in oude t-shirts.
Je hebt een te verticaal gezichtquote:
en je baardgroei is niet dicht genoeg.quote:Ik wil het dus zoals op die foto, beetje trimmen uiteindelijk. Alleen was het niet dominant aanwezig door de lichte haarkleur bij mijn gezicht?
Omdat je geen goede baardgroei hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom was dat geen goed idee? Ik wil het dus zoals op die foto, beetje trimmen uiteindelijk. Alleen was het niet dominant aanwezig door de lichte haarkleur bij mijn gezicht?
Heb ik een peerachtig gezicht? Hoorde ik laatst.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt een te verticaal gezicht
[..]
en je baardgroei is niet dicht genoeg.
Je kunt het ook zo noemen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik een peerachtig gezicht? Hoorde ik laatst.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, wel stoerder. Bovenop wat langer laten groeien, dan kan je er wat meer mee doen zoals nu lekker föhnen en in model brengen.
Uiteindelijk wil ik zoietsIs jouw gezicht als op die foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar net zoals met baardje: dat wil niet, geprobeerd maar daar groeit 't niet hard genoeg voor en de baardkleur valt ook niet echt op bij mijn huid helaas. Of denken jullie dat een baardtrimmer wonderen verricht?1 + 1 = blauw
Nee, je moet er gewoon een bijhorend kapsel bij nemen en misschien zelfs een vierkante bril. Ik bedoel eerlijk gezegd, gaat het je niet lukken om eruit te zien als Daniel Craig, maar je kunt een end komen, want veel aan een goed uiterlijk heeft te maken met contrasten en jij moet die nog ontdekken.quote:
Wanneer je al uitgegroeid bent heeft het testosteronniveau geen invloed meer op je gezicht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon een bijhorend kapsel bij nemen en misschien zelfs een vierkante bril. Ik bedoel eerlijk gezegd, gaat het je niet lukken om eruit te zien als Daniel Craig, maar je kunt een end komen.
Doe je aan gewichtheffen? Je lichaam maakt dan meer testosteron aan en daar krijg je een mannelijker gezicht van.
Plus: lager bodyfat maakt de onderste helft van je gezicht slanker en dus mogelijk minder 'peer'.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon een bijhorend kapsel bij nemen en misschien zelfs een vierkante bril. Ik bedoel eerlijk gezegd, gaat het je niet lukken om eruit te zien als Daniel Craig, maar je kunt een end komen, want veel aan een goed uiterlijk heeft te maken met contrasten en jij moet die nog ontdekken.
Doe je aan gewichtheffen? Je lichaam maakt dan meer testosteron aan en daar krijg je een mannelijker gezicht van.
Ik heb het idee dat anabolen nog wel wat uithalen op dat gebied, als ik soms van die before en afters na bodybuilden zie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanneer je al uitgegroeid bent heeft het testosteronniveau geen invloed meer op je gezicht.
Waar heb je deze wijsheid vandaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanneer je al uitgegroeid bent heeft het testosteronniveau geen invloed meer op je gezicht.
Goed laat ik het anders stellen, van de kleine testosteronwinst uit krachttraining gaat hij geen ander gezicht krijgen. Als hij permanent aan de test/anabolen/hgh zit dan verandert de dichtheid van zijn botten in het gezicht en krijgt zijn gezicht wellicht een mannelijker vorm. Gezien de kosten daarvan en de gevaren kan hij dan beter voor plastische chirurgie gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat anabolen nog wel wat uithalen op dat gebied, als ik soms van die before en afters na bodybuilden zie.
Niet dat hij aan de steroïden moet gaan voor een kaaklijn natuurlijk.Er valt ook genoeg winst te halen op andere vlakken. Vorm van het gezicht is maar een aspect en kan je ook balanceren met dingen als een bril of een passend kapsel.
Definieer casual? Een t-shirt met grote print past bijvoorbeeld niet bij je leeftijd, maar een effen shirt in een niet te opvallende kleur kan wel passen.quote:
Heb ik dus, effen, strepen, maar ook prints.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:29 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Definieer casual? Een t-shirt met grote print past bijvoorbeeld niet bij je leeftijd, maar een effen shirt in een niet te opvallende kleur kan wel passen.
Schoenen in sneaker stijl, donkerblauwe broeken, denim.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor prints? Wat voor schoenen, broeken?
Maar dan ben ik mezelf niet. Ik ben niet zo'n gladde gozer. Sommige kerels die ik zie lopen gruwel ik echt van, en die zijn jonger. Dat staat gewoon niet soms.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:38 schreef DoubleDip het volgende:
Wat dacht je van nette schoenen? Niet per se super opgepoetste schoenen voor onder een pak, maar gewoon een paar nette herenschoenen die passen bij je leeftijd. Overhemd, spijkerbroek en men neemt je al een stuk serieuzer.
Prints zou je zoveel mogelijk in je kast laten hangen, al hangt het wel een beetje van de print af. Heb je poloshirts? Of een nette trui met overhemd er onder? Doet het ook goed.
Wat is er mis met print?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:38 schreef DoubleDip het volgende:
Wat dacht je van nette schoenen? Niet per se super opgepoetste schoenen voor onder een pak, maar gewoon een paar nette herenschoenen die passen bij je leeftijd. Overhemd, spijkerbroek en men neemt je al een stuk serieuzer.
Prints zou je zoveel mogelijk in je kast laten hangen, al hangt het wel een beetje van de print af. Heb je poloshirts? Of een nette trui met overhemd er onder? Doet het ook goed.
Print op zich niet, maar bepaalde prints wel. En ik weet niet waar TS nu aan denkt, maar het zou kunnen dat hij nog iets dergelijks in zijn kast heeft hangen. Was een tijdje geleden een andere autistische gozer die een foto van zichzelf in shirt met slechte print postte. Hij was ook 25, zal de foto straks even zoeken. Dat is dus een goed voorbeeld van hoe een print je jonger kan laten lijken.quote:
Zal me verbazen als hij uberhaubt op internet zal leren contact maken. Te gemakkelijk om te analyseren, overdenken en vervolgens weer niets doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 07:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jawel, maar hier is dat een overkill aan prikkels die allemaal zijn kant op komen. In een SC gaat het niet over hem. Om daar contact te maken, zal je toch echt ook interesse moeten tonen en wat laffe gesprekjes moeten kunnen voeren.
En tja, het leven is nou eenmaal op je bek gaan, opstaan en weer verder wandelen. Je kan niet voor altijd in de bobbeltjesfolie blijven zitten..
Er is niet een stijl die werkt, maar wel een hoop no-go's die hem jonger zouden kunnen doen lijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
Oh, god, TS laat zich aankleden naar de standaard van de westerse vrouw - die stiekem eigenlijk walgen van die nette slapjanus kledij. Kleed je naar eigen wens; dat trekt aan (wat bij je past).
Das waarquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is niet een stijl die werkt, maar wel een hoop no-go's die hem jonger zouden kunnen doen lijken.
En het zijn vooral mannen die hem tips geven.
Als je zelfbeeld laag is zul je ook niet snel aantrekkingskracht ontwikkelen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is laag, maar zou dus eigenlijk hoog moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |