abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161831515
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik boos kijk lijk ik al 2 jaar ouder.
Je moet je kapsel volwassener maken. Je hebt het kapsel van een zestienjarige. Sorry, om het zo bont te zeggen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161831553
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je moet je kapsel volwassener maken. Je hebt het kapsel van een zestienjarige. Sorry, om het zo bont te zeggen.
Vandaag niet hoor, allang geen stekeltjes meer ofzo, meer een model.
pi_161831602
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vandaag niet hoor, allang geen stekeltjes meer ofzo, meer een model.
Wie knipt je? Een goede kapper?
pi_161831614
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Kapsel kan allesbepalend zijn inderdaad. Soms kan je zelfs aan het kapsel zien dat iemand sociaal niet goed meekomt.
pi_161831662
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Aantrekkelijkheid is natuurlijk de eerste stap, daarna moet hij nog leren luisteren en met bewondering reageren.
Absoluut, maar met een aantrekkelijker uiterlijk valt hij minder snel in het hokje 'creep'.
pi_161831680
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goed verzorgd weet ik wel zeker. Ik zie echt veel gozers die onverzorgd eruit zien en ook ruiken in oude t-shirts.
Verzorgd is niet helemaal hetzelfde als hygiënisch.
pi_161831725
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie knipt je? Een goede kapper?
Ze heeft de opleiding tot kapster succesvol afgerond ja :P
pi_161831751
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kapsel kan allesbepalend zijn inderdaad. Soms kan je zelfs aan het kapsel zien dat iemand sociaal niet goed meekomt.
Dat heb ik meer bij van die gozers van half 30 die nog met stekeltjes rondlopen. Ziet er echt niet uit, meteen zo'n jostigevoel.
pi_161831756
Ik snap inderdaad wel dat mensen je 18 schatten. Kapsel ziet er uit als een scholier, sorry het te moeten zeggen maar het is wel waar. Het kan echt veel uitmaken: zelf ben ik van heel lang (1 lengte) naar kort haar gegaan. Dat maakte het verschil tussen een scholierenkapsel en het kapsel van een volwassen vrouw. Om maar even te illustreren wat een kapsel voor je kan doen.

Verder blijf ik bij wat ik eerder zei over je foto. Als je leuk lacht maakt het echt verschil, kom je zelfverzekerder over en dat is aantrekkelijker voor vrouwen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze heeft de opleiding tot kapster succesvol afgerond ja :P
Dat maakt haar nog niet per definitie een goede kapster. Hoe lang knipt zij je al? Misschien eens tijd voor een andere kapper die je nog niet kent en er met een frissere blik naar kan kijken.
pi_161831793
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
Ik snap inderdaad wel dat mensen je 18 schatten. Kapsel ziet er uit als een scholier, sorry het te moeten zeggen maar het is wel waar. Het kan echt veel uitmaken: zelf ben ik van heel lang (1 lengte) naar kort haar gegaan. Dat maakte het verschil tussen een scholierenkapsel en het kapsel van een volwassen vrouw. Om maar even te illustreren wat een kapsel voor je kan doen.

Verder blijf ik bij wat ik eerder zei over je foto. Als je leuk lacht maakt het echt verschil, kom je zelfverzekerder over en dat is aantrekkelijker voor vrouwen.

[..]

Dat maakt haar nog niet per definitie een goede kapster. Hoe lang knipt zij je al? Misschien eens tijd voor een andere kapper die je nog niet kent en er met een frissere blik naar kan kijken.
7 maanden. Kom er om de 2/3 weken. Vandaag zit het wat volwassener geföhnd.
pi_161831823
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

7 maanden. Kom er om de 2/3 weken. Vandaag zit het wat volwassener geföhnd.
Vraag je haar dan ook wel eens: weet je een kapsel die me ouder kan doen lijken?
  zaterdag 30 april 2016 @ 20:50:16 #162
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161831908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verzorgd is niet helemaal hetzelfde als hygiënisch.
Dat ja.

Het zal de ASS zijn, maar het lijkt me dat ts verkeerde gevolgtrekking geeft aan zijn analyses.

Dat je naar de kapper gaat, maakt niet dat je haar goed zit.

Dat je een pak draagt, maakt je nog niet netjes gekleed.

Dat je je tanden poetst, maakt niet dat je een goed gebit hebt.

Kortom, dat je jezelf goed verzorgt, maakt niet dat je er goed verzorgd uitziet.
1 + 1 = blauw
pi_161831923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vraag je haar dan ook wel eens: weet je een kapsel die me ouder kan doen lijken?
Nee, wel stoerder. Bovenop wat langer laten groeien, dan kan je er wat meer mee doen zoals nu lekker föhnen en in model brengen.

Uiteindelijk wil ik zoiets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar net zoals met baardje: dat wil niet, geprobeerd maar daar groeit 't niet hard genoeg voor en de baardkleur valt ook niet echt op bij mijn huid helaas. Of denken jullie dat een baardtrimmer wonderen verricht?
pi_161831998
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, wel stoerder. Bovenop wat langer laten groeien, dan kan je er wat meer mee doen zoals nu lekker föhnen en in model brengen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar net zoals met baardje: dat wil niet, geprobeerd maar daar groeit 't niet hard genoeg voor en de baardkleur valt ook niet echt op bij mijn huid helaas. Of denken jullie dat een baardtrimmer wonderen verricht?
Het moet ook een kapsel zijn die bij je gezicht past. En nee, een baardje was niet zo'n goed idee bij je.
pi_161832102
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het moet ook een kapsel zijn die bij je gezicht past. En nee, een baardje was niet zo'n goed idee bij je.
Waarom was dat geen goed idee? Ik wil het dus zoals op die foto, beetje trimmen uiteindelijk. Alleen was het niet dominant aanwezig door de lichte haarkleur bij mijn gezicht?
pi_161832109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Een goede kapper kijkt naar de vorm van je gezicht en bedenkt daar een kapsel bij, waarbij ze natuurlijk rekening houdt met je leeftijd.
pi_161832122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goed verzorgd weet ik wel zeker. Ik zie echt veel gozers die onverzorgd eruit zien en ook ruiken in oude t-shirts.
Goed verzorgd is niet iets beter verzorgd dan een onverzorgd persoon. Net als aardig zijn, niet "iets" aardiger zijn" is, dan een klootzak.
pi_161832126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom was dat geen goed idee?
Je hebt een te verticaal gezicht
quote:
Ik wil het dus zoals op die foto, beetje trimmen uiteindelijk. Alleen was het niet dominant aanwezig door de lichte haarkleur bij mijn gezicht?
en je baardgroei is niet dicht genoeg.
pi_161832145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom was dat geen goed idee? Ik wil het dus zoals op die foto, beetje trimmen uiteindelijk. Alleen was het niet dominant aanwezig door de lichte haarkleur bij mijn gezicht?
Omdat je geen goede baardgroei hebt.
pi_161832148
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je hebt een te verticaal gezicht

[..]

en je baardgroei is niet dicht genoeg.
Heb ik een peerachtig gezicht? Hoorde ik laatst.
pi_161832209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb ik een peerachtig gezicht? Hoorde ik laatst.
Je kunt het ook zo noemen.
pi_161832278
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:01 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je kunt het ook zo noemen.
En is dat een negatiefs iets?
  zaterdag 30 april 2016 @ 21:08:46 #173
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161832417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Is jouw gezicht als op die foto?
1 + 1 = blauw
pi_161832526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En is dat een negatiefs iets?
Nee, je moet er gewoon een bijhorend kapsel bij nemen en misschien zelfs een vierkante bril. Ik bedoel eerlijk gezegd, gaat het je niet lukken om eruit te zien als Daniel Craig, maar je kunt een end komen, want veel aan een goed uiterlijk heeft te maken met contrasten en jij moet die nog ontdekken.

Doe je aan gewichtheffen? Je lichaam maakt dan meer testosteron aan en daar krijg je een mannelijker gezicht van.
pi_161832591
Een breed gezicht / sterke kaaklijn wordt over het algemeen een stuk aantrekkelijker bevonden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 21:15:33 ]
pi_161832601
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:12 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee, je moet er gewoon een bijhorend kapsel bij nemen en misschien zelfs een vierkante bril. Ik bedoel eerlijk gezegd, gaat het je niet lukken om eruit te zien als Daniel Craig, maar je kunt een end komen.

Doe je aan gewichtheffen? Je lichaam maakt dan meer testosteron aan en daar krijg je een mannelijker gezicht van.
Wanneer je al uitgegroeid bent heeft het testosteronniveau geen invloed meer op je gezicht.
pi_161832696
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:12 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee, je moet er gewoon een bijhorend kapsel bij nemen en misschien zelfs een vierkante bril. Ik bedoel eerlijk gezegd, gaat het je niet lukken om eruit te zien als Daniel Craig, maar je kunt een end komen, want veel aan een goed uiterlijk heeft te maken met contrasten en jij moet die nog ontdekken.

Plus: lager bodyfat maakt de onderste helft van je gezicht slanker en dus mogelijk minder 'peer'.
pi_161832742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wanneer je al uitgegroeid bent heeft het testosteronniveau geen invloed meer op je gezicht.
Ik heb het idee dat anabolen nog wel wat uithalen op dat gebied, als ik soms van die before en afters na bodybuilden zie.

Niet dat hij aan de steroïden moet gaan voor een kaaklijn natuurlijk. :D Er valt ook genoeg winst te halen op andere vlakken. Vorm van het gezicht is maar een aspect en kan je ook balanceren met dingen als een bril of een passend kapsel.
  zaterdag 30 april 2016 @ 21:21:39 #179
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161832748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waar heb je deze wijsheid vandaan?
1 + 1 = blauw
pi_161833110
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat anabolen nog wel wat uithalen op dat gebied, als ik soms van die before en afters na bodybuilden zie.

Niet dat hij aan de steroïden moet gaan voor een kaaklijn natuurlijk. :D Er valt ook genoeg winst te halen op andere vlakken. Vorm van het gezicht is maar een aspect en kan je ook balanceren met dingen als een bril of een passend kapsel.
Goed laat ik het anders stellen, van de kleine testosteronwinst uit krachttraining gaat hij geen ander gezicht krijgen. Als hij permanent aan de test/anabolen/hgh zit dan verandert de dichtheid van zijn botten in het gezicht en krijgt zijn gezicht wellicht een mannelijker vorm. Gezien de kosten daarvan en de gevaren kan hij dan beter voor plastische chirurgie gaan.
pi_161833386
Wat voor kleren draag je Deez?
pi_161834308
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:44 schreef Bananenpap het volgende:
Wat voor kleren draag je Deez?
Casual en soms een overhemd.
pi_161834513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Definieer casual? Een t-shirt met grote print past bijvoorbeeld niet bij je leeftijd, maar een effen shirt in een niet te opvallende kleur kan wel passen.
pi_161834526
quote:

[..]

Wat voor prints? Wat voor schoenen, broeken?
pi_161834580
quote:

[..]

Wat is casual?
pi_161834585
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:29 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Definieer casual? Een t-shirt met grote print past bijvoorbeeld niet bij je leeftijd, maar een effen shirt in een niet te opvallende kleur kan wel passen.
Heb ik dus, effen, strepen, maar ook prints.
pi_161834595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat voor prints? Wat voor schoenen, broeken?
Schoenen in sneaker stijl, donkerblauwe broeken, denim.
pi_161834752
Wat dacht je van nette schoenen? Niet per se super opgepoetste schoenen voor onder een pak, maar gewoon een paar nette herenschoenen die passen bij je leeftijd. Overhemd, spijkerbroek en men neemt je al een stuk serieuzer.

Prints zou je zoveel mogelijk in je kast laten hangen, al hangt het wel een beetje van de print af. Heb je poloshirts? Of een nette trui met overhemd er onder? Doet het ook goed.
pi_161834803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:38 schreef DoubleDip het volgende:
Wat dacht je van nette schoenen? Niet per se super opgepoetste schoenen voor onder een pak, maar gewoon een paar nette herenschoenen die passen bij je leeftijd. Overhemd, spijkerbroek en men neemt je al een stuk serieuzer.

Prints zou je zoveel mogelijk in je kast laten hangen, al hangt het wel een beetje van de print af. Heb je poloshirts? Of een nette trui met overhemd er onder? Doet het ook goed.
Maar dan ben ik mezelf niet. Ik ben niet zo'n gladde gozer. Sommige kerels die ik zie lopen gruwel ik echt van, en die zijn jonger. Dat staat gewoon niet soms.
pi_161834906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:38 schreef DoubleDip het volgende:

Wat is er mis met print?
pi_161834954
Jammer dat je denkt dat mensen die zich zo kleden gladde gozers zijn. Bij mijn studieverenigingen lopen de meeste jongens wel zo rond, dat zijn echt niet allemaal zulke gasten. Sommigen wel ja, maar het is zeker niet de standaard. Ik doe deze suggesties vooral omdat het wat meer bij je leeftijd past.

Voor herenschoenen zou je hieraan kunnen denken: http://www.ibood.com/nl/n(...)n-herenschoenen.html

En voor een trui zoiets: https://www.joemerino.com/nl_nl/v-neck/
(Ik zeg niet dat je een trui met v-hals aan moet doen, maar het is maar een voorbeeld van hoe het ook kan)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:43 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat is er mis met print?
Print op zich niet, maar bepaalde prints wel. En ik weet niet waar TS nu aan denkt, maar het zou kunnen dat hij nog iets dergelijks in zijn kast heeft hangen. Was een tijdje geleden een andere autistische gozer die een foto van zichzelf in shirt met slechte print postte. Hij was ook 25, zal de foto straks even zoeken. Dat is dus een goed voorbeeld van hoe een print je jonger kan laten lijken.
pi_161834977
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2016 07:23 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Jawel, maar hier is dat een overkill aan prikkels die allemaal zijn kant op komen. In een SC gaat het niet over hem. Om daar contact te maken, zal je toch echt ook interesse moeten tonen en wat laffe gesprekjes moeten kunnen voeren.

En tja, het leven is nou eenmaal op je bek gaan, opstaan en weer verder wandelen. Je kan niet voor altijd in de bobbeltjesfolie blijven zitten..
Zal me verbazen als hij uberhaubt op internet zal leren contact maken. Te gemakkelijk om te analyseren, overdenken en vervolgens weer niets doen.

Tuurlijk kun je leren van niet geslaagde pogingen. Maar vooraf aan die pogingen de (rand)voorwaarden in ogenschouw nemen kan ook geen kwaad.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 30 april 2016 @ 22:46:09 #193
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161835007
Poloshirts.
1 + 1 = blauw
pi_161835080
Oh, god, TS laat zich aankleden naar de standaard van de westerse vrouw - die stiekem eigenlijk walgen van die nette slapjanus kledij. Kleed je naar eigen wens; dat trekt aan (wat bij je past).
pi_161835222
Fitness is ook geen groepssport. Ga je dan inschrijven bij een groepssport.

Wil je lekkere chickies > waar vind je hete chicks? > schrijf je in bij een dansschool (want meisjes die goed kunnen dansen kunnen ook goed neuken).

Wil je coole vrienden > waar kun je coole mensen vinden? > schrijf je in bij een voetbalclub (zaalvoetbal whatever).

Etc.

Eerst moet je weten wat je wilt.
pi_161835266
Je bent ook zeker maagd.
pi_161835339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
Oh, god, TS laat zich aankleden naar de standaard van de westerse vrouw - die stiekem eigenlijk walgen van die nette slapjanus kledij. Kleed je naar eigen wens; dat trekt aan (wat bij je past).
Er is niet een stijl die werkt, maar wel een hoop no-go's die hem jonger zouden kunnen doen lijken.

En het zijn vooral mannen die hem tips geven. :')
  zaterdag 30 april 2016 @ 22:58:53 #198
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161835400
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:43 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat is er mis met print?
Niets als het goed doet.
1 + 1 = blauw
pi_161835501
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is niet een stijl die werkt, maar wel een hoop no-go's die hem jonger zouden kunnen doen lijken.

En het zijn vooral mannen die hem tips geven. :')
Das waar
pi_161835565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn zelfbeeld is laag, maar zou dus eigenlijk hoog moeten zijn? :)
Als je zelfbeeld laag is zul je ook niet snel aantrekkingskracht ontwikkelen.

Had het er laatst nog over met een vrouwelijke collega. Viel me op dat sommige vrouwelijke collega's langer dan normaal naar een binnengekomen klant/ bezoeker keken. Ze had door dat ik door had dat ze die man wel wat vond, en zo kwam later het gesprek tot de conclusie dat die man, ondanks niet groot of bijzonder gekleed, iets had qua uitstraling. Iets sprankelends. Haar woorden waren "er kwam IEMAND binnen lopen". Deze vrouwelijke collega was niet de enige vrouw die opkeek en langer bleef kijken, terwijl bij sommige andere mensen de persoon iets moet zeggen voordat het ze uberhaubt is opgevallen dat iemand binnen kwam.

Terug naar jou. Met een laag zelfbeeld zul je vaak ook zelf eerst iets moeten zeggen of doen voordat je in positieve zin opvalt. Geen mooie kleren of modieus kapsel die dat kunnen voorkomen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')