Introvert? Ja denk het wel. Werd vandaag door een vrouw weer als 'schattig' bestempeld. Lieve lach, beetje verlegen. En daardoor ook weer (veel) jonger geschat. Weet niet of ik dat moet zien als compliment of niet? Schattig of niet, heb niet echt veel succes bij de dames of ik mik op de verkeerde meiden. kan ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:38 schreef El_Chili het volgende:
Je komt op mij over als een zeer introvert persoon, misschien een sociale fobie?
Als ik om mij heen kijk, gaat het er in ''succes'' uiteindelijk helemaal niet om om wat voor papiertje je hebt, maar om hoe je in het leven staat.
Open, vriendelijke en spontane mensen lijken altijd ''geluk'' te hebben, maar naar mijn idee dwingen ze dit af: Partners, mooie woonruimte, leuke baan : Al heb je straks wel een papiertje, maar je blijft iedereen negeren of ontwijken, dan blijf je in het zelfde cirkeltje ronddraaien.
Een vriend van mij is ook zo, loopt de deur bij de psycholoog plat, maar gewoon eens een keertje aardig doen tegen iemand en interesse tonen dat zit er niet bij. Sterker nog : Omdat vrouwen hem nooit hebben zien staan, kan hij bij voorbaat al niet meer aardig doen tegen een vrouw. Die beste man is inmiddels dertig, dus jij hebt nog wel eventjes, maar interesse tonen in anderen en vriendelijk zijn is toch wel een beetje waar het mee begint.
Kapsters zeggen van alles om de stiltes tussen het föhnen te doorbreken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Introvert? Ja denk het wel. Werd vandaag door een vrouw weer als 'schattig' bestempeld. Lieve lach, beetje verlegen. En daardoor ook weer (veel) jonger geschat. Weet niet of ik dat moet zien als compliment of niet? Schattig of niet, heb niet echt veel succes bij de dames of ik mik op de verkeerde meiden. kan ook.
Nee dit was na de kapperquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef Kamina het volgende:
[..]
Kapsters zeggen van alles om de stiltes tussen het föhnen te doorbreken.
Take a hint en praat met haarquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dit was na de kapperGewoon een dame van mijn leeftijd..
De kassieres van de lokale supermarkt zijn tegen mij ook altijd heel vriendelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dit was na de kapperGewoon een dame van mijn leeftijd..
Tja, dat hoorde ik tijdens het daten ook weleens, schattig zijn. Maar dat willen de meeste meiden niet. Maar ik ben sowieso erg verlegen, bescheiden. Dat zie je ook.quote:
Wie zegt dat de meeste meiden dat niet willen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat hoorde ik tijdens het daten ook weleens, schattig zijn. Maar dat willen de meeste meiden niet. Maar ik ben sowieso erg verlegen, bescheiden. Dat zie je ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hier niet altijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat hoorde ik tijdens het daten ook weleens, schattig zijn. Maar dat willen de meeste meiden niet. Maar ik ben sowieso erg verlegen, bescheiden. Dat zie je ook.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wie zegt dat de meeste meiden dat niet willen?Thanks. Nou ik zie er iets meer vertoonbaar uit kan ik je zeggen (foto's doen geen recht) maar ik ben er wel onzeker over, al besteed ik veel aandacht aan mijn kapsel/kleren/gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, heb je een voorbeeldfiguur voor jezelf op wie je wil lijken? Meestal kan dat helpen om een goed idee te hebben wat mooi is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks. Nou ik zie er iets meer vertoonbaar uit kan ik je zeggen (foto's doen geen recht) maar ik ben er wel onzeker over, al besteed ik veel aandacht aan mijn kapsel/kleren/gezicht
Foto's geven toch meestal wel een aardige indruk, tenzij ze vanuit een slechte hoek zijn genomen. Mensen kijken toch veel naar uiterlijk, dus misschien dat je daarin nog winst kunt behalen om aantrekkelijker over te komen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks. Nou ik zie er iets meer vertoonbaar uit kan ik je zeggen (foto's doen geen recht) maar ik ben er wel onzeker over, al besteed ik veel aandacht aan mijn kapsel/kleren/gezicht
Gezien het beeld dat jij van anderen hebt, ben ik benieuwd naar hoe correct jouw zelfbeeld is...quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dank je.quote:
Ik zou idd aanraden je profielfoto op FB aan te passen. Je kijkt echt als een bang konijn in de koplamp. Oke ik overdrijf wel een beetje, maar je lijkt nogal te schrikken van de flits ofzo, beetje vaag maar misschien snap je wat ik bedoel. Als je wat zelfverzekerder in de camera kijkt helpt het al een heleboel. Gewoon leuk/vriendelijk lachen zou sowieso al beter zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto's geven toch meestal wel een aardige indruk, tenzij ze vanuit een slechte hoek zijn genomen. Mensen kijken toch veel naar uiterlijk, dus misschien dat je daarin nog winst kunt behalen om 'normaler' over te komen.
Mijn zelfbeeld is laag, maar zou dus eigenlijk hoog moeten zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:21 schreef Kamina het volgende:
[..]
Gezien het beeld dat jij van anderen hebt, ben ik benieuwd naar hoe correct jouw zelfbeeld is...
Nee dat is geen leuk compliment als man. Schattig roept geen seksuele aantrekkingskracht op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Introvert? Ja denk het wel. Werd vandaag door een vrouw weer als 'schattig' bestempeld. Lieve lach, beetje verlegen. En daardoor ook weer (veel) jonger geschat. Weet niet of ik dat moet zien als compliment of niet? Schattig of niet, heb niet echt veel succes bij de dames of ik mik op de verkeerde meiden. kan ook.
Nah, omdat ik standaard 18 geschat wordt. En dan helemaal verbaasd zijn als ik 25 ben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:21 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee dank je.
Waarom vinden mensen je schattig bij het daten? Bedoelen ze niet gewoon dat ze je onvolwassen vinden?
[..]
Ik zou idd aanraden je profielfoto op FB aan te passen. Je kijkt echt als een bang konijn in de koplamp. Oke ik overdrijf wel een beetje, maar je lijkt nogal te schrikken van de flits ofzo, beetje vaag maar misschien snap je wat ik bedoel. Als je wat zelfverzekerder in de camera kijkt helpt het al een heleboel. Gewoon leuk/vriendelijk lachen zou sowieso al beter zijn.
Dat dacht ik nou ook. Ben je misschien wel een vaderfiguur, maar die kinderen ga jij niet maken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee dat is geen leuk compliment als man. Schattig roept geen seksuele aantrekkingskracht op.
Dat kan ook komen door hoe je jezelf profileert.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, omdat ik standaard 18 geschat wordt. En dan helemaal verbaasd zijn als ik 25 ben.
Aantrekkelijkheid is natuurlijk de eerste stap, daarna moet hij nog leren luisteren en met bewondering reageren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto's geven toch meestal wel een aardige indruk, tenzij ze vanuit een slechte hoek zijn genomen. Mensen kijken toch veel naar uiterlijk, dus misschien dat je daarin nog winst kunt behalen om aantrekkelijker over te komen.
Als ik boos kijk lijk ik al 2 jaar ouder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan ook komen door hoe je jezelf profileert.
Nee, geheel niet, want je hebt echt een heel nare persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is laag, maar zou dus eigenlijk hoog moeten zijn?
Goed verzorgd weet ik wel zeker. Ik zie echt veel gozers die onverzorgd eruit zien en ook ruiken in oude t-shirts.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:32 schreef Kamina het volgende:
[..]
Nee, geheel niet, want je hebt echt een heel nare persoonlijkheid.
Waar ik op doel is dat het beeld dat jij van jezelf hebt, goed verzorgd, gemiddeld etc, waarschijnlijk evenmin klopt als hoe jij alles en iedereen stereotypeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |