Ja, dat zeg jij wel steeds, maar die linkjes komen steeds bij alle foto's uit, voornamelijk Xbox-spellen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ah nieuw topic, nieuwe kansen:
Maat 50-56
Maat 62-68
Maat 74-80
Maat 86-92
Maat 98-104
Maat 110-116
Schoenen
Overigen
Games
Aha, kijk maar jij bent de eerste die dat zegt dus dat wist ik nie!quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij wel steeds, maar die linkjes komen steeds bij alle foto's uit, voornamelijk Xbox-spellen.
Oh raar, ik kom nog steeds bij alle foto's uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zie gewoon de mapjes. Of was t al aangepast?
Ik heb een zwarte liggen van het merk Kees. Met fleece aan de binnenkant, lekker warm. Gordels kunnen er doorheen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:48 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog een voetenzak (of 2) voor in de maxi cosi? Zo eentje waar de gordels doorheen gaan? Neutraal of jongenskleuren graag.
ja ik!quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:48 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog een voetenzak (of 2) voor in de maxi cosi? Zo eentje waar de gordels doorheen gaan? Neutraal of jongenskleuren graag.
Met voetenzak 50 euro. Ding is uit begin 2015 en zo goed als nieuw, want Sjaak had een hekel aan autorijden.quote:
Ik heb nog een omslagdoek voor in de maxi cosi. Een blauwe van snoozebaby.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:48 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom er nog op terug. Zou puur voor in de bakfiets zijn dus misschien is deze wel te mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Met voetenzak 50 euro. Ding is uit begin 2015 en zo goed als nieuw, want Sjaak had een hekel aan autorijden.
http://link.marktplaats.nl/m1042560938 is dit dan wat?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kom er nog op terug. Zou puur voor in de bakfiets zijn dus misschien is deze wel te mooi.
Dat is goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kom er nog op terug. Zou puur voor in de bakfiets zijn dus misschien is deze wel te mooi.
Ik heb denk ik wel interesse in het tentje, als hij nog niet weg is?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat dingen die hier weg mogen:
[ afbeelding ]
Oranje Deryan babytentje. Met zelf opblazend matrasje en extra foam-matje. ¤35,-
[ afbeelding ]
Aerosleep Baby Protect voor ledikantje. ¤20,-
[ afbeelding ]
Lodger wrapper, fleece. ¤10,-
Die heb ik nogquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel interesse in het tentje, als hij nog niet weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |