Het is niet raar dat er meubels op straat worden getyft (Gebeurd hier ook wekelijks)quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit raar vinden
Als je woonde waar ik woon is het raar als er een week geen meubels op straat worden getyft.
Had niets anders verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is niet raar dat er meubels op straat worden getyft (Gebeurd hier ook wekelijks)
Maar meer dat ik hem meeneem
Dat lijkt me wel een goed idee jaquote:
Ben je door de andere heen gezakt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:27 schreef MrBradge het volgende:
Ik had al een poosje een andere stoel nodig![]()
En daar stond dezeZal voorlopig wel prima zijn.
Truste Hermiequote:Op vrijdag 29 april 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
even douchen en dan naar bedje toe, groetjons
quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
even douchen en dan naar bedje toe, groetjons
Nee niet eens, maar die stoel kreeg problemen met de leuning. En die vond ik sowieso al vrij hard.. Heb ik hier geen last van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je door de andere heen gezakt?
Deze was vanmiddag nog op Radio 10quote:
Dat draaien ze wel vaker op 10quote:
Geloof je het zelf?quote:
Dat was niet helemaal het antwoord waar ik om vroeg, maar soit.quote:
Sinds de distributieriem is vervangen door een v-snaar zekerquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:24 schreef MrBradge het volgende:
Is dit het begin van het einde voor m`n Twingo?
Doet 'ie sinds een aantal dagen dat geratel bij stationair draaien.
Koud doet 'ie het, zodra m`n motor warm word gaat het weg.
Oh nee r.i.p.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:24 schreef MrBradge het volgende:
Is dit het begin van het einde voor m`n Twingo?
Doet 'ie sinds een aantal dagen dat geratel bij stationair draaien.
Koud doet 'ie het, zodra m`n motor warm word gaat het weg.
Het is sinds zijn vader er aan gesleuteld heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Braddie zou even olie moeten bijvullen denk ik.
Zie niet waar je hem voor gooit hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef MrBradge het volgende:
Chai, jij wilde weten hoe het er uit zag vanuit de auto als ik hem ergens voor gooide toch?
Zou hij gevloekt hebben toen het niet lukte?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sinds zijn vader er aan gesleuteld heeft.
Op een punt waar hij eerst zo draait dat je ander verkeer ziet en dat hij daarna de weg op draait?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee gekkie, dan zou de dashcam ook naar achter gericht moeten zijn
Ok. Nou, tikkende kleppen die later niet meer tikken als de motor warm is geworden (eerder wanneer de smeerolie is rondgepompt) klinkt voor mij als een te laag oliepijl. Zo gecontroleerd. Even de pijlstok er uittrekken, schoonmaken, opnieuw er insteken, er weer uithalen en hij weet het.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sinds zijn vader er aan gesleuteld heeft.
dan had je vanmorgen in mijn auto moeten zittenquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Op een punt waar hij eerst zo draait dat je ander verkeer ziet en dat hij daarna de weg op draait?
Hij had het gisteren over gaatjes pakken en hem ervoor gooien, dus was benieuwd hoe dat er in praktijk uit zou zien.
Bij een onervaren chauffeur als de Bradster heb ik iets meer twijfels en pleit ik voor een defensieve rijstijl.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan had je vanmorgen in mijn auto moeten zitten
ik was ook niet de gene die hem er voor gooide. Ik had bijna een fiesta in mn bumper zittenquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een onervaren chauffeur als de Bradster heb ik iets meer twijfels en pleit ik voor een defensieve rijstijl.
WAT EEN SMERIG DING!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:22 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem trouwens
Hij lijkt behoorlijk groot, maar hij is qua grootte te vergelijken met m`n bureaustoel, durf zelfs te zeggen dat 'ie qua oppervlakte net iets smaller is
haahaaaquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, maar die stoel kreeg problemen met de leuning. En die vond ik sowieso al vrij hard.. Heb ik hier geen last van.
Oh lol.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook niet de gene die hem er voor gooide. Ik had bijna een fiesta in mn bumper zitten
Dat is zijn schuur.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT EEN SMERIG DING!!!!!!
EN SMERIG HUIS !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |