kweetniet mman ligt er net aan welke afkomst ik praat sws niet meer tegen nederlandse chimeids op tinder die gaan alleen vragen opleiding dit dat surinaamse meisjes kaapverdiaanse vragen eerste vraag vaak heb je blokjesbuik aangezien ik veeel sport lukt het sneller met deze meisjes dan zehma die high class witte chicks van erasmus universiteitquote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Kyubey het volgende:
Meisjes vallen ook vaker op mannen met volwassener taalgebruik, geloof ik.
Blokjesbuikquote:Op donderdag 28 april 2016 23:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kweetniet mman ligt er net aan welke afkomst ik praat sws niet meer tegen nederlandse chimeids op tinder die gaan alleen vragen opleiding dit dat surinaamse meisjes kaapverdiaanse vragen eerste vraag vaak heb je blokjesbuik aangezien ik veeel sport lukt het sneller met deze meisjes dan zehma die high class witte chicks van erasmus universiteit
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
vinden jullie bitterkoekjesvla ook zo lekker? eerst vond ik het echt vies maar nu is het wel lekker
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
of van die vanillevla met chocoladerondjes erin
Ja ik wel jaquote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
vinden jullie bitterkoekjesvla ook zo lekker? eerst vond ik het echt vies maar nu is het wel lekker
het is best lekker hoor echt. ik dacht ook dat het altijd vies was maar toen ik probeerde vond ik echt lekkerquote:
Gaat dit over je moeder?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
ze is best lekker hoor echt. ik dacht ook dat het altijd vies was maar toen ik probeerde vond ik echt lekker
dat kan jij mij beter vertellen man , ik ben er nog niet overheen geweestquote:
wat is mis net appelstroop , rinse appelstroop is lekker. moet je wel de goeie hebben want die goedkope hebben altijd harde klonten bahbahquote:
je bent niet de enigequote:Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja ik wel ja
Maar ik ben ook flinkstoned
Munchies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja man soms wel , maar dan ben ik ook een beetje van de wereld dus vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En om mezelfLach jij ook om je eigen posts?
Genieten manquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
ja man soms wel , maar dan ben ik ook een beetje van de wereld dus vandaar
Hij moet er waarschijnlijk voor betalen (per uur).quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
Ik geloof niet dat TS überhaupt een meisje kan krijgen.
Ja dat is ook onwijs genieten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
ik geniet er altijd van om een topic te jatten van iemand net zoals nu
Dat is net zoiets als jou niet kunnen waarderen. Gewoon normaal dus.quote:
Nee mati holly is al een tijdje gesloten. Je kon daar echter wel goed feunen... Heb er zelf ook nog wat Chimeids gepakt...quote:
volgens mij ben jij ook gewoon een turk, dus ja klopt wel wat je zegtquote:
ok thx. een echte pimp dusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:32 schreef Staaf het volgende:
[..]
Nee mati holly is al een tijdje gesloten. Je kon daar echter wel goed feunen... Heb er zelf ook nog wat Chimeids gepakt...
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:02 schreef Fer het volgende:
Trouw gewoon een nichtje uit de bergen, net als die andere doen als ze "serieus" worden.Zo zijn de problemen van TS begonnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kweetniet mman ligt er net aan welke afkomst ik praat sws niet meer tegen nederlandse chimeids op tinder die gaan alleen vragen opleiding dit dat surinaamse meisjes kaapverdiaanse vragen eerste vraag vaak heb je blokjesbuik aangezien ik veeel sport lukt het sneller met deze meisjes dan zehma die high class witte chicks van erasmus universiteit
Zoek gewoon een turks wijf ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef amenth het volgende:
fatih abi
ik heb hetzelfde probleem. heb volgende week rechtzaak (al 2 weken voorarest gehad) omdat ik mij ex heb geslagen. dit was omdat zij mij eerstk neep dus uit reflax sloeg ik haar knock out .. maar zo zijn de wijven van tegenwoordig veelal. je moet gwn goeie zoeke niet op tinder enz die moet je alleen wiepie
Tregte klagt bruur.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef amenth het volgende:
fatih abi
ik heb hetzelfde probleem. heb volgende week rechtzaak (al 2 weken voorarest gehad) omdat ik mij ex heb geslagen. dit was omdat zij mij eerstk neep dus uit reflax sloeg ik haar knock out .. maar zo zijn de wijven van tegenwoordig veelal. je moet gwn goeie zoeke niet op tinder enz die moet je alleen wiepie
Dit en daar gaat het bij TS mis.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Kyubey het volgende:
Ik denk eerder dat hij vast zit in verband met in de OP beschreven gedragquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk dat TS al een meisje heeft, hij post nog maar amper, moet haar vast heel de dag aanduwen.
Holly is dichtquote:
Ach vroeger was dat nog een pets op je smoel, nu moeten mannen voorover bukken om de vrouw te pleasen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Kyubey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |