Nooit gezien maar ik heb eigenlijk een hekel aan dat luchtige gedeelte. De gevechtsscenes zijn altijd en ontzettend nep, en doorspekt met sneue grapjes. Daar erger ik me rot aan. Maar goed, wel goeie shots en sommige gedeelten waren wel aardig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guardians is leuk, ook omdat het zo luchtig is
Ik vond spiderman leuk gecast, die krijgt ook z'n eigen film.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ja nog een jaar wachten. Tegen die tijd nog maar weer even kijken.
Spiderman heb ik bijzonder weinig mee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond spiderman leuk gecast, die krijgt ook z'n eigen film.
Ik zou hem eigenlijk spider-fylax willen noemen
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
Film waar ik wel nu al ontzettend veel zin in heb is Jason Bourne.
Spidey is een jeugdheld, keek vroeger veel de tekenfilms en had nog wat comics van liggenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spiderman heb ik bijzonder weinig mee.
Bourne films zijn de beste actiefilms ooit gemaakt. Ik ben fan sinds ik 11 ben ofzo. Fantastische gevechtsscenes die ook nog realistisch zijn. Geen gedoe met CGI of 3D bullshit, gewoon een supergoede film met een uitgekiend plot en toffe acteurs.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Dat zijn toch films met een dieper plot en toch met veel actie.
Echt zo'n film die je op pauze moet zetten tijdens het plassen, anders mis je weer een ontwikkeling in het plot.
die vechtscène's zijn juist zo vervelend, iedere halve seconde een andere camerahoek, om een epileptische toeval van te krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fantastische gevechtsscenes die ook nog realistisch zijn.
De eerste blijf ik de beste vinden, al doen de vervolgfilms niet veel onder aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bourne films zijn de beste actiefilms ooit gemaakt. Ik ben fan sinds ik 11 ben ofzo. Fantastische gevechtsscenes die ook nog realistisch zijn. Geen gedoe met CGI of 3D bullshit, gewoon een supergoede film met een uitgekiend plot en toffe acteurs.
Dat is juist vet, dan zit je echt in de actie. Hoop dat deze weer shaky cam krijgt. Bourne Legacy had dat niet helaas.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die vechtscène's zijn juist zo vervelend, iedere halve seconde een andere camerahoek, om een epileptische toeval van te krijgen
Legacy is een beetje een vreemde, wel goed maar past niet echt in het verhaal. Ik denk dat ik Identity ook de beste vind, hoewel de scene in Waterloo station uit Ultimatum ook waanzinnig was.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
De eerste blijf ik de beste vinden, al doen de vervolgfilms niet veel onder aan kwaliteit.
De achtervolgingsscènes zijn heerlijk, sterk verhaal en goed uitgedacht. De Trilogie heb ik op DVD
Al vond ik Legacy, wat parallel liep met Ultimatum ook goed, maar toch weer heel anders. Bourne speelde niet mee.
Met die sniper achter het reclamevenster, idd een goed stukquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Legacy is een beetje een vreemde, wel goed maar past niet echt in het verhaal. Ik denk dat ik Identity ook de beste vind, hoewel de scene in Waterloo station uit Ultimatum ook waanzinnig was.
$$$quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl vandaag 16 uur gewerktfuck my life
idemquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
Sws dat ik de nieuwe Bourne ga kijken in de bios
Foto!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:57 schreef MrBradge het volgende:
Net een stoel op straat gevonden![]()
Echt een hele mooie zwarte luxe stoel
In de auto gegooid, en nu even schoonmaken en in het schuurtje zetten
picsquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:57 schreef MrBradge het volgende:
dit klopt toch niet meer zoquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Broek uit en nooit meer aan
Dit raar vindenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:57 schreef MrBradge het volgende:
Hermann.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit klopt toch niet meer zo
Dr Strange komt in november uit, Sinister Six is gecanceld, Fantastic Four 2 is gecanceld, enz
en Deadpool 2 is aangekondigd
zoals geldquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Niks mis met gratis iets vinden of krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |