Er komt ook sowieso een Black Panther film, zoveel is wel duidelijk na Civil War.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Broek uit en nooit meer aan
Ik heb mijn broertje ook gevraagd, hij wou niet, dus ik ging alleenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrij kut jedoch amusant, ik hou eigenlijk niet van superheldenfilms. Ik ging mee met mijn broertje want hij wilde heel graag.
Bij Marvel verstaan ze de kunst van het maken van een rip-off van een rip-off van een rip-off enzovoortsquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er komt ook sowieso een Black Panther film, zoveel is wel duidelijk na Civil War.
Guardians is leuk, ook omdat het zo luchtig isquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zoveel zin in Guardians of the Galaxy 2.
Maar ja nog een jaar wachten. Tegen die tijd nog maar weer even kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guardians is leuk, ook omdat het zo luchtig is
Ik kijk uit naar Luke Cagequote:Op vrijdag 29 april 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe Jessica Jones heb ik ook zin in. Maar dat is een serie.
Nooit gezien maar ik heb eigenlijk een hekel aan dat luchtige gedeelte. De gevechtsscenes zijn altijd en ontzettend nep, en doorspekt met sneue grapjes. Daar erger ik me rot aan. Maar goed, wel goeie shots en sommige gedeelten waren wel aardig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guardians is leuk, ook omdat het zo luchtig is
Ik vond spiderman leuk gecast, die krijgt ook z'n eigen film.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ja nog een jaar wachten. Tegen die tijd nog maar weer even kijken.
Spiderman heb ik bijzonder weinig mee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond spiderman leuk gecast, die krijgt ook z'n eigen film.
Ik zou hem eigenlijk spider-fylax willen noemen
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
Film waar ik wel nu al ontzettend veel zin in heb is Jason Bourne.
Spidey is een jeugdheld, keek vroeger veel de tekenfilms en had nog wat comics van liggenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spiderman heb ik bijzonder weinig mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |