SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende meet-mogelijkheden:
Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooie actie van ze! Doen ze om naamsbekendheid te krijgen. Ik kreeg ze vandaag om 4:50 uur binnen. Dat was echt fantastisch!
Denk je dat 50 wielsets genoeg zijn?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
Besteld met afhalen op locatie en betalen bij afhalen
Ik heb er aan 1 voldoende.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Denk je dat 50 wielsets genoeg zijn?
Maak een screenshot vd pagina, en neem een advocaat in de arm als ze de wielen niet leveren voor deze prijs.quote:
Moet je vooral doen, ben je snel door je spaarcentjes heenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak een screenshot vd pagina, en neem een advocaat in de arm als ze de wielen niet leveren voor deze prijs.
http://zakelijk.infonu.nl(...)d-artikel-kopen.htmlquote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, ben je snel door je spaarcentjes heen
Uit de algemene voorwaarden op hun site:
Artikel 4 – Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Hier kan iedereen redelijkheidshalve bedenken dat er sprake is van een vergissing of fout.
quote:Aannemelijke prijs
De wet is hier duidelijk over: een artikel dat dermate laag geprijsd is zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout. Fouten zijn er om gemaakt te worden, zo ook bij winkeliers. Een komma kan verkeerd staan, of een cijfertje ontbreekt. Een luxe bungalowtent die normaal gesproken 999 euro kost, en nu geprijsd is voor 99 euro, is natuurlijk foutief geprijsd. De klant had in dit geval zelf kunnen bedenken dat een artikel nooit zo laag afgeprijsd wordt.
Deze fouten worden vooral op webshops gezien: grote of dure artikelen waarbij één cijfertje niet wordt gedrukt. Een televisie die normaal 1299 euro kost maar nu voor 129 euro te koop staat, is natuurlijk een aannemelijke fout. Ook in dit geval had de klant zelf kunnen weten dat dit een foutief geprijsd artikel is.
Een artikel dat dermate afgeprijsd is zodat de klant er twijfels bij zou kunnen hebben, hoeft dan ook niet voor de foutieve prijs verkocht te worden. Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen.
Dat is toch ook precies wat ik zeg?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://zakelijk.infonu.nl(...)d-artikel-kopen.html
Wel interessant hoor.
[..]
2011 belde op, ze willen je goede idee ook gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak een screenshot vd pagina, en neem een advocaat in de arm als ze de wielen niet leveren voor deze prijs.
Weet je al wat z'n uiterste prijs is en hoeveel hij daar onder wilt gaan?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
Haha, heb al een mailtje dat er wat fout was gegaan.
Uiteraard ging ik er niet van uit dat ik 'm zou krijgen voor 0 euro hoor. Het is een ander verhaal als die set voor een aannemelijk bedrag te koop staat.
Laatst wel aan gripper gevraagd toen ik wat van hem wilde kopen, maar daar is hij helemaal niet op ingegaan. En ik had nog wel een bonuszieligverhaal erbij gedaanquote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Weet je al wat z'n uiterste prijs is en hoeveel hij daar onder wilt gaan?
Had je ook verteld dat je teelbalkanker hebt, je neefje chronisch ziek is en dat zijn laatste wens was en dat je overgrootmoeder op overlijden stond?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laatst wel aan gripper gevraagd toen ik wat van hem wilde kopen, maar daar is hij helemaal niet op ingegaan. En ik had nog wel een bonuszieligverhaal erbij gedaan
Reed toch? Nu sponsoren Zipp en Enve ze volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Fretwork het volgende:
GCN rijdt nu ook veel op Vision wielen, #trendsetterFretje.
Dan moet je wel een grotere nemen. In 0.3L past echt niks. Ik heb een 0.6L van topeak daar heb ik nu een binnenband, 2 patronen + de simpelste houder inzitten. Ik denk dat er dan nog net een kleine multitool bij past. Overigens is de topeak van mij niet waterafstotend.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:07 schreef Patroon het volgende:
Ik weet is vloeken in de kerk, maar ik zit er toch sterk aan te denken om een demontabele fietstasje te kopen. Vooral met cyclo's of langere tochten is het wel mega handig dat je niet je zakken hoeft vol te proppen met imbus en binnenbanden.
En als deze renners het al doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lijkt mij wel wat
http://ontourtweewielers.(...)G9rLuTjGYaAn1B8P8HAQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |