abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161776107
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Wij doen aan Strava

Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfo
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende meet-mogelijkheden:

Maar ik kan 't mis hebben...
pi_161776123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Mooie actie van ze! Doen ze om naamsbekendheid te krijgen. Ik kreeg ze vandaag om 4:50 uur binnen. Dat was echt fantastisch!
  donderdag 28 april 2016 @ 14:59:16 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161776178
Besteld met afhalen op locatie en betalen bij afhalen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161776224
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
Besteld met afhalen op locatie en betalen bij afhalen
Denk je dat 50 wielsets genoeg zijn?
  donderdag 28 april 2016 @ 15:02:28 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161776235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef ratatat het volgende:

[..]

Denk je dat 50 wielsets genoeg zijn?
Ik heb er aan 1 voldoende.
  donderdag 28 april 2016 @ 15:05:56 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_161776287
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb er aan 1 voldoende.
Maak een screenshot vd pagina, en neem een advocaat in de arm als ze de wielen niet leveren voor deze prijs.
pi_161776454
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Maak een screenshot vd pagina, en neem een advocaat in de arm als ze de wielen niet leveren voor deze prijs.
Moet je vooral doen, ben je snel door je spaarcentjes heen ;)

Uit de algemene voorwaarden op hun site:
Artikel 4 – Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Hier kan iedereen redelijkheidshalve bedenken dat er sprake is van een vergissing of fout.
  donderdag 28 april 2016 @ 15:30:26 #8
62913 Blik
The one and Only!
pi_161776754
Bij mij staat gewoon 1150 euro...
  donderdag 28 april 2016 @ 15:33:20 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161776795
Haha, heb al een mailtje dat er wat fout was gegaan.

Uiteraard ging ik er niet van uit dat ik 'm zou krijgen voor 0 euro hoor. Het is een ander verhaal als die set voor een aannemelijk bedrag te koop staat.
  donderdag 28 april 2016 @ 15:33:44 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_161776804
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Patroon het volgende:

[..]

Moet je vooral doen, ben je snel door je spaarcentjes heen ;)

Uit de algemene voorwaarden op hun site:
Artikel 4 – Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Hier kan iedereen redelijkheidshalve bedenken dat er sprake is van een vergissing of fout.
http://zakelijk.infonu.nl(...)d-artikel-kopen.html

Wel interessant hoor.

quote:
Aannemelijke prijs
De wet is hier duidelijk over: een artikel dat dermate laag geprijsd is zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout. Fouten zijn er om gemaakt te worden, zo ook bij winkeliers. Een komma kan verkeerd staan, of een cijfertje ontbreekt. Een luxe bungalowtent die normaal gesproken 999 euro kost, en nu geprijsd is voor 99 euro, is natuurlijk foutief geprijsd. De klant had in dit geval zelf kunnen bedenken dat een artikel nooit zo laag afgeprijsd wordt.

Deze fouten worden vooral op webshops gezien: grote of dure artikelen waarbij één cijfertje niet wordt gedrukt. Een televisie die normaal 1299 euro kost maar nu voor 129 euro te koop staat, is natuurlijk een aannemelijke fout. Ook in dit geval had de klant zelf kunnen weten dat dit een foutief geprijsd artikel is.

Een artikel dat dermate afgeprijsd is zodat de klant er twijfels bij zou kunnen hebben, hoeft dan ook niet voor de foutieve prijs verkocht te worden. Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen.
pi_161776867
quote:
Dat is toch ook precies wat ik zeg?
pi_161777114
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

2011 belde op, ze willen je goede idee ook gebruiken.
pi_161777117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
Haha, heb al een mailtje dat er wat fout was gegaan.

Uiteraard ging ik er niet van uit dat ik 'm zou krijgen voor 0 euro hoor. Het is een ander verhaal als die set voor een aannemelijk bedrag te koop staat.
Weet je al wat z'n uiterste prijs is en hoeveel hij daar onder wilt gaan?
  donderdag 28 april 2016 @ 15:53:22 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161777233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef ratatat het volgende:

[..]

Weet je al wat z'n uiterste prijs is en hoeveel hij daar onder wilt gaan?
Laatst wel aan gripper gevraagd toen ik wat van hem wilde kopen, maar daar is hij helemaal niet op ingegaan. En ik had nog wel een bonuszieligverhaal erbij gedaan -O-
pi_161777309
HED is wat.
  FOK!fotograaf donderdag 28 april 2016 @ 15:58:59 #16
145146 Andyy
pi_161777353
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Laatst wel aan gripper gevraagd toen ik wat van hem wilde kopen, maar daar is hij helemaal niet op ingegaan. En ik had nog wel een bonuszieligverhaal erbij gedaan -O-
Had je ook verteld dat je teelbalkanker hebt, je neefje chronisch ziek is en dat zijn laatste wens was en dat je overgrootmoeder op overlijden stond?
pi_161777950
5 mei lijkt best aardig weer te worden. Toch wel fijn vooruitzicht, na deze laatste paar dagen zeg.. Pfff
everyone's a critic...
even you ! !
  donderdag 28 april 2016 @ 16:27:06 #18
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_161777967
GCN rijdt nu ook veel op Vision wielen, #trendsetterFretje.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  FOK!fotograaf donderdag 28 april 2016 @ 16:55:29 #19
145146 Andyy
pi_161778714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Fretwork het volgende:
GCN rijdt nu ook veel op Vision wielen, #trendsetterFretje.
Reed toch? Nu sponsoren Zipp en Enve ze volgens mij
pi_161778847
Voor de liefhebbers. Korting op Etixx producten bij Mantell:

https://www.mantel.com/etixx (25%)
pi_161778983
Ik weet is vloeken in de kerk, maar ik zit er toch sterk aan te denken om een demontabele fietstasje te kopen. Vooral met cyclo's of langere tochten is het wel mega handig dat je niet je zakken hoeft vol te proppen met imbus en binnenbanden.

En als deze renners het al doen:

Deze lijkt mij wel wat
http://ontourtweewielers.(...)G9rLuTjGYaAn1B8P8HAQ
pi_161779140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 17:07 schreef Patroon het volgende:
Ik weet is vloeken in de kerk, maar ik zit er toch sterk aan te denken om een demontabele fietstasje te kopen. Vooral met cyclo's of langere tochten is het wel mega handig dat je niet je zakken hoeft vol te proppen met imbus en binnenbanden.

En als deze renners het al doen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze lijkt mij wel wat
http://ontourtweewielers.(...)G9rLuTjGYaAn1B8P8HAQ
Dan moet je wel een grotere nemen. In 0.3L past echt niks. Ik heb een 0.6L van topeak daar heb ik nu een binnenband, 2 patronen + de simpelste houder inzitten. Ik denk dat er dan nog net een kleine multitool bij past. Overigens is de topeak van mij niet waterafstotend.
pi_161779534
Ik vind t ook een uitkomst hoor. Bij cyclos verhuizen twee bibas en tool en patroontjes naar het zadeltasje, en dan kan ik m'n shirtzakken volstoppen met alle repen en een afdaal jasje.

Voelt prettiger en je hebt minder zware zakken als je met het shirt open fietst.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_161779546
pi_161779570
Mogelijk wordt ik nog voor de zomer professioneel wielrenner... Hoofdsponsor UWV..

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)jna-failliet-1612603
everyone's a critic...
even you ! !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')