Ik roep dat alle Erdo-lovers leugenaars zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vandaar dat in peilingen de AKP meer stemmen krijgt en dat de Koerdische HDP flink daalt. Als je wilt meepraten lees je dan op z'n minst in.
Straks ga je nog roepen dat Koerden op de AKP stemmen verraders zijn.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik roep dat alle Erdo-lovers leugenaars zijn.
Jullie bevestigen het eerder, en tja, dan gaat men wat minder blij worden met de turk in het algemeen.quote:
Dat lijkt me een interessante optie.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:54 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Als we de Turken en Marokkanen nu terug sturen kunnen de Syriërs hun plaats innemen
quote:
MHOEHAhahahahhaquote:A key deadline looks increasingly likely to be missed in plans to grant Turkish citizens visa-free travel in the EU as part of a vital migration deal, after fighting in the parliament in Ankara and a stern warning of no special favours from Brussels.
Grappige is dat de hele heibel hier gewoon dunnetjes wordt overgedaan, vind ik. Ondertussen gaat het moorden maar door wrs. Maar tegenwoordig kunnen we onder auspiciën van Timmermans de zaak officieel onder het tapijt vegen. Hoeft er later geen discussie over te bestaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:12 schreef Manke het volgende:
Deze discussie zou zo over Israël, Gaza, Hamas en Palestijnen kunnen gaan. Je hoeft enkel de namen te vervangen.
Die komt ook nooit bij de EU, het is enkel een worst die ze voorgehouden krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Die bananenrepubliek moet je nooit bij de EU laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |