Rondvragen in je dorp/stad? Hier in het dorp is maar één gastouderbureau, maar wij zijn eigenwijs naar een (veel!) goedkopere op zoek gegaanquote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik loop heel erg achter met allesBijlezen hier, maar ook opvang regelen.. Het verhuizen vreet toch meer energie dan verwacht.
Zag een paar gastouderbureaus, met tarieven van 25 tot 60 euro per maand. Hoe vind ik nou een goede
Verder voelde ik vanochtend ook wat geduw en geschopMeestal was het alleen in de avond, dus was wel even leuk
Dat is snel, die echo. Ik plan die waarschijnlijk vanmiddag pas voor over 3 weken, als ik 36wk ben. Ik heb vanmiddag mn 33wk controle en bevalplan bespreken.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier vanochtend de liggings-/groei echo gehad. Kleine ligt nog net zoals 2 weken geleden, hoofdje naar beneden. En qua groei precies gemiddeld voor de termijn, net als tijdens de meting van de 20 weken echo. Dus de verwachting is een geboortegewicht van 6 a 7 pond, afhankelijk van hoe lang ze blijft zitten. Ik vind het prima! Het laatste beeld op de echo was van het gezichtje, dat we eindelijk eens konden zien, mijn man wilde vervolgens niet weglopen en bleef maar kijken haha
Ondertussen ben ik echt aan het aftellen. Na vandaag nog 4 dagen werken en ik heb echt Geen Zin Meer... Ik wil slapen, in huis aanrommelen, de laatste babyspullen kopen. Allemaal dingen die nu niet echt gaan omdat ik na een dag werken te moe ben. Nog maar eventjes!!
Bij mijn praktijk wel, voor zover ik begreep. Rond de 36 wk.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:43 schreef Burdie het volgende:
Is dat standaard tegenwoordig, die liggingsecho?
Nee, alleen als er een vermoeden bestaat dat baby verkeerd om ligt. Tenminste, bij de verloskundige. Bij de gynaecoloog doen ze het misschien anders.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:43 schreef Burdie het volgende:
Minder werken danquote:Op donderdag 28 april 2016 15:40 schreef angelatje het volgende:
Hier met 30 en 35 weken een groei echo.
Ook mag ik voor de geweldige suikertest ivm bmi.:N zie er nu al tegenop. En ik moet rustiger aan doen ivm harde buiken en pijn in de buik, maar ik weet niet hoeMet 32 uur werk en stuiterpeuter
![]()
Ik zag nog even snel een nieuwe zwangere, gefeliciteerd!
Bij mijn praktijk wel. Het is de enige echo die ik daar ga krijgen. Verder had ik geen bonus echo's.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:43 schreef Burdie het volgende:
Bij mijn praktijk wordt hij standaard aangeboden, naast de termijnecho en 20 weken echo.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:43 schreef Burdie het volgende:
Ik moest hem in de 34e week plannen. En vandaag ben ik precies 34 weken, dus vond het wel een mooi momentquote:Op donderdag 28 april 2016 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is snel, die echo. Ik plan die waarschijnlijk vanmiddag pas voor over 3 weken, als ik 36wk ben. Ik heb vanmiddag mn 33wk controle en bevalplan bespreken.
Ik merk ook dat het echt wel zwaarder wordt. Nog 9 dagen werken na vandaag, ik stop echt de dag voor ik 36wk ben... Volgende week gelukkig een korte weekLaatste week wel volle bak nog 5 dagen, maar hopelijk kan ik wat rustiger aan doen (al loopt mn agenda alweer vol...)
Daar kost het nu dus 100quote:Op donderdag 28 april 2016 18:50 schreef Moppert het volgende:
Weer terug gaan naar die waar het 50¤ was?
Noord-Hollandquote:Op donderdag 28 april 2016 19:19 schreef Burdie het volgende:
Welke regio, angelatje?
Groupon heeft soms ook aanbiedingen voor 3D echo's.
Dit is echt zo herkenbaarquote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef Quoi het volgende:
Kennen jullie het gevoel alles in één dag te willen aanschaffen? Ik ben koopziek gewoon, alleen ..... koop niks. Ik klik alle kinderwagens op marktplaats weer weg en parkeer de draagzak weer, omdat ik denk: we hebben nog zoveel tijd. En dan begin ik de volgende dag weer met een nieuwe zoektocht naar iets
Vind het lastig te zeggen hoe vaak ik de baby voel. Iig is deze dame drukker dan Lucas maar hier was het tot 28 weken ook niet heel veel beweging. Vanaf die termijn hoor je de baby elke dag pas te voelen dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Qua sterkte, mijn placenta lag zowel vorige zwangerschap als nu voor dus ik voel nooit echt heel hard schoppen (helaas). Weet niet waar de jouwe ligt? Als je er niet gerust op bent gewoon bellen hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Fien10 het volgende:
Welkom Nisa, fijn dat de 20-weken echo goed was.
Poeh, wat duur allemaal he die opvang.
Hier werk ik zelf parttime 2x een halve dag en 2x een hele dag. Waarvan een halve dag op zaterdag is en dan is mijn vriend vrij. Voor 3 dagen hebben we opvang nodig waarvan een dus een halve dag is. Mijn moeder gaat anderhalve dag oppassen en mijn schoonvader gaat een dag oppassen. Heel erg fijn dat we het zo kunnen regelen. Ook nog eens bij mij in huis dus geen gezeul met een kind 's morgens vroeg en 's avonds laat. Ik kom altijd pas rond kwart over 6 thuis van m'n werk en dan zorgt m'n moeder die dagen dat het eten al op tafel staat. Voelt heel luxe.![]()
Verder even een vraag aan de mama's die verder zijn in hun zwangerschap als ik. Ik ben vandaag 27 weken zwanger en het is de eerste dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind de schopjes/duwtjes zo zacht. Moet me echt concentreren om het te voelen, het is eigenlijk nog steeds het zelfde als het was met 23 weken ongeveer. En het is ook zo weinig soms voel ik hem maar 1x per dag hooguit 5 minuten een beetje bewegen. Hoe vaak/veel en hoe hard voelen jullie de baby?
Deels herkenbaar: ik doe ook veel aan online window shopping voor de baby, maar ik klik niet alles weer weg. De nuttige/leuke/beste spullen bookmark ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef Quoi het volgende:
Kennen jullie het gevoel alles in één dag te willen aanschaffen? Ik ben koopziek gewoon, alleen ..... koop niks. Ik klik alle kinderwagens op marktplaats weer weg en parkeer de draagzak weer, omdat ik denk: we hebben nog zoveel tijd. En dan begin ik de volgende dag weer met een nieuwe zoektocht naar iets
Wie had dat gedacht joh!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:33 schreef Dyre het volgende:
Vandaag weer goedgekeurd bij de gynaecoloog. Bloeddruk is nog steeds op/over de grens, maar de echo en ctg waren weer prima, dus ik mag het weer het weekend over tillen tot de volgende controle woensdag, dan ben ik 39+4.
Ja daar zeg je wat, zo moet ik het ook gewoon zien inderdaad. Ik heb gewoon al een voldragen babietje in mijn buikquote:Op donderdag 28 april 2016 21:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wie had dat gedacht joh!Hopelijk lost het hele dilemma zich vanzelf op in de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |