abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2016 @ 12:24:34 #176
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161772985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:01 schreef matthias24 het volgende:

[..]

jaa! en je ziet wat het resultaat is. ik ben vroeger vaak op mn hoofd geslagen. ;(
Niet best idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161772987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Oh en wie je bent, hoelang je bent, maakt mij 0,0 uit. Je snapt mijn punt nu dat er weldegelijk verschil in zit. Zo niet, ben je gewoon ook nog eens een wawa :)
Het is beiden slaan, volgens je eigen uitleg. Eerder zei je dat het geen slaan was. Maar goed. Het is schadelijk en verboden, of je het nu tikken of slaan noemt.

Mar ik begrijp dat het lastig is dat toe te geven omdat je zelf vroeger geslagen bent.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_161773022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik geef het op met je... nu pas zien dat er verschil zit tussen hard en zacht, en nu maar gooien op van waar de limiet is. Als je beetje verstand hebt, kan je dat goed voor je zelf invullen. Zo niet, heb je hopelijk geleerd dat er weldegelijk een verschil is tussen tikken en slaan.
Er is geen verschil en die limiet is niet vast te stellen. Wat jij als wawa hard vind is voor mij niet meer dan kriebelen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_161773027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is beiden slaan, volgens je eigen uitleg. Eerder zei je dat het geen slaan was. Maar goed. Het is schadelijk en verboden, of je het nu tikken of slaan noemt.

Mar ik begrijp dat het lastig is dat toe te geven omdat je zelf vroeger geslagen bent.
Ben nooit geslagen, heb corrigerende tikken gekregen. Jij wsl ook als ik jouw eigen onderzoek moet geloven ^^.
Als ik zou zijn geslagen destijds door mijn ouders, had ik geen tanden meer gehad nu. (Nogmaals duidelijk verschil slaan / tik) En verboden of niet, ik geef corrigerende tikken indien nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2016 12:27:23 ]
pi_161773059
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ben nooit geslagen, heb corrigerende tikken gekregen. Jij wsl ook als ik jouw eigen onderzoek moet geloven ^^.
Als ik zou zijn geslagen destijds door mijn ouders, had ik geen tanden meer gehad nu. (Nogmaals duidelijk verschil slaan / tik) En verboden of niet, ik geef corrigerende tikken indien nodig.
Nee ik niet. Wellicht is dat de reden dat ik vele andere manieren zie om kinderen te disciplineren en dat jij moet grijpen naar machtsmiddelen en geweld.

Ik heb met je te doen want dit is een rechtstreeks resultaat van je opvoeding.
pi_161773084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, laten we dat doen.

Ik ben een neger van 1,93, weeg 113 kg en heb minder dan 10% vetpercentage. Als jij mij überhaupt een tik durft te geven eet ik mijn schoen op en post foto’s er van op het forum.

Ik tik overigens wel terug.
_O- Dit is zo een relevante info voor de discussie.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:30:31 #182
64781 bonke
pipo koeie
pi_161773099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De ene is hard en de andere zacht.

En waar ligt die grens? Wat is een harde en wat is een zachte klap? et is beiden slaan, dat zie je toch zelf ook in.
kan je zelf ook nog een beetje nadenken of moet je alles maar uit een boekie halen?
pies on joe toe
pi_161773107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:29 schreef Questular het volgende:

[..]

_O- Dit is zo een relevante info voor de discussie.
Tja, op idiote reacties kun je ook alleen maar idioot reageren.
pi_161773121
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee ik niet. Wellicht is dat de reden dat ik vele andere manieren zie om kinderen te disciplineren en dat jij moet grijpen naar machtsmiddelen en geweld.

Ik heb met je te doen want dit is een rechtstreeks resultaat van je opvoeding.
Je man, want een kind een half uur in een hoek zetten, is niet grijpen maar een 'machtsmiddel'. Een tik geven vind ik geen geweld trouwens, slaan wel. (Maar omdat jij tikken hetzelfde als slaan ziet, snap ik je reactie wel weer)

Ik hoop dat je het verschil ooit leert, want je komt nu gewoon dom over, door dingen aan te halen zoals opvoeding, en hoe grote neger je wel niet bent, blergh. IQ van een visstick hebben we hier.
pi_161773178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:31 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Je man, want een kind een half uur in een hoek zetten, is niet grijpen maar een 'machtsmiddel'. Een tik geven vind ik geen geweld trouwens, slaan wel. (Maar omdat jij tikken hetzelfde als slaan ziet, snap ik je reactie wel weer)

Ik hoop dat je het verschil ooit leert, want je komt nu gewoon dom over, door dingen aan te halen zoals opvoeding, en hoe grote neger je wel niet bent, blergh. IQ van een visstick hebben we hier.
Een kind zet je geen half uur in de hoek. Maar dit is wel precies hoe jij denkt: zwart wit. Slaan en extreem straffen. Verder kom je niet.

Als jij hier stoer komt vertellen dat je wilt afspreken om mij het verschil tussen slaan en tikken te leren dan kun je dat verwachten. Dan wil ik je er op wijzen dat als je zulke taal doet je ook bereid moet zijn daad bij het woord te voegen en mijn ervaring leert dat er heel weinig mensen zijn die mij een klap durven geven. Ik ben totaal niet agressief maar als jij een stoere vent bent en mij wil slaan, nou laat maar zien dan.

Zoals gezegd: ik eet mijn schoen op en zet foto’s op het forum als jij dat durft.

IQ 132 overigens.
pi_161773286
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja want ik heb beschreven om meteen geweld te gebruiken :')
Daar gaat je vergelijking met het dierenrijk mank. Als alfamannetjes iets niet aanstaat reageren ze meteen. Als één van de andere dieren afwijkend gedrag vertoont wordt deze verbannen of gedood. Simpel.
Dat zou in jouw analogie betekenen dat zelfs het minste misstapje met geweld opgelost moet worden.

Maar daar is de maatschappij niet op ingericht. We hebben met onze hersencapaciteit bedacht dat je een leider moet zijn, geen tiran. Dat is ook het verschil tussen gezag en dominantie. Beiden zetten de leider aan de top, maar met heel andere redenen.
Dominante leiders leiden op angst. - Doe dit anders [hel en verdoemenis]
Gezaghebbende leiders leiden op vertrouwen. - Doe dit want [goede reden]

Dat betekent niet dat je iedere keer rationeel met je kind moet overleggen, maar als je de dingen rustig aanpakt krijg je uiteindelijk meer voor elkaar.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:41:39 #187
64781 bonke
pipo koeie
pi_161773292
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een kind zet je geen half uur in de hoek. Maar dit is wel precies hoe jij denkt: zwart wit. Slaan en extreem straffen. Verder kom je niet.

Als jij hier stoer komt vertellen dat je wilt afspreken om mij het verschil tussen slaan en tikken te leren dan kun je dat verwachten. Dan wil ik je er op wijzen dat als je zulke taal doet je ook bereid moet zijn daad bij het woord te voegen en mijn ervaring leert dat er heel weinig mensen zijn die mij een klap durven geven. Ik ben totaal niet agressief maar als jij een stoere vent bent en mij wil slaan, nou laat maar zien dan.

Zoals gezegd: ik eet mijn schoen op en zet foto’s op het forum als jij dat durft.

IQ 132 overigens.
lache :)
pies on joe toe
pi_161773376
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

vroeger had ik een hond. Als de bel ging, ging hik uit zn dak. Alles geprobeerd. Positief belonen, snoepjes, extra aandacht ala hij weer stil werd. Niets hielp.

Toevallig was ik een keer aan het bezemen de bel ging hij ging uit zn dak. Gaf een aardige mep met de bezem en sinds dien blafte hij niet meer naar de bel.
Voor een hond is dat duidelijke taal. Ik snap ook niet waarom Martin Gaus zo nodig de hond moet vermenselijken. "We moeten de hond vooral niet gespannen laten zijn, we hebben de tijd, gun de hond zijn tijd..." en meer van zulks geneuzel.

Niet dat ik zo'n fan van Cesar Millan ben maar zijn "ksst" en halve karateslag in de nek werkt veel effectiever. Of een bezem natuurlijk. Maar een kind afranselen met een bezem zou ik niet proberen. Het is gewoon niet te vergelijken.
pi_161773695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

IQ 132 overigens.
Nee, als er hier 1 zwart-wit op dit moment denkt ben jij het wel, al door enkel te stellen dat tikken hetzelfde als slaan is. Het is een aanname van je, dat ik in het extreme denk en/of stoer wil zijn, ik haalde enkel aan dat een 'machtsmiddel' verschillende vormen heeft, en je vergelijking daarop helemaal mank is. Ik wil niemand klappen geven, het was bedoeld om als voorbeeld te dienen, dat er weldegelijk verschil zit tussen tikken en slaan nogmaals. Dat jij er vervolgens zo op reageert... zegt genoeg over IQ lijkt me zo. je bent het minnetje vergeten te zetten, voor die 132 denk ik.
pi_161774082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:05 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee, als er hier 1 zwart-wit op dit moment denkt ben jij het wel, al door enkel te stellen dat tikken hetzelfde als slaan is. Het is een aanname van je, dat ik in het extreme denk en/of stoer wil zijn, ik haalde enkel aan dat een 'machtsmiddel' verschillende vormen heeft, en je vergelijking daarop helemaal mank is. Ik wil niemand klappen geven, het was bedoeld om als voorbeeld te dienen, dat er weldegelijk verschil zit tussen tikken en slaan nogmaals. Dat jij er vervolgens zo op reageert... zegt genoeg over IQ lijkt me zo. je bent het minnetje vergeten te zetten, voor die 132 denk ik.
IQ kan niet negatief zijn maar dat terzijde.

Straffen is per definitie een machtsmiddel. De straffende partij is namelijk altijd de machtigere partij.

Waarom is het verschil tussen tikken en slaan zo belangrijk voor je? Is wielrennen dan iets anders dan fietsen? Is lopen iets anders dan rennen? Aangenomen dat er verschil in zit, kennelijk erg belangrijk voor je, het onderzoek laat duidelijk zien dat er schade aan het kind wordt toegebracht. Of je nu hard of zacht slaat. Daarbij is beiden illegaal. Tikken is schadelijk en verboden. Slaan is schadelijk en verboden. Waarom is het voor jou zo belangrijk dat onderscheid te maken? Omdat jij het voor jezelf wilt rechtbreien.
pi_161774156
quote:
Is wielrennen dan iets anders dan fietsen? Is lopen iets anders dan rennen?
Ja.
pi_161774218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:30 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja.
O ja? Volgens mij is wielrennen niets meer dan hard fietsen en rennen niets meer dan hard lopen.

Kun je ook op de rest reageren?
pi_161774320
voor diegenen die mensen vergelijken met dieren:

Mensen zij een subtropisch zoogdier zonder enige effectieve vorm van lichaamsbeharing, maar met een rationeel denkend stel hersenen. Die hersenen stellen ons in staat om zo'n beetje overal op de aarde te kunnen overleven, omdat we kleren en huizen hebben uitgevonden. Zonder die hersenen waren we allang uitgestorven.

Als we werkelijk met, laten we zeggen, apen te vergelijken waren, dan zou de sterkste van een groep alle vrouwen hebben, alle kinderen die niet van hem zijn doodmaken en moest je vooral uit de buurt blijven als je nog langer wide leven. Dat we af en toe woede voelen is een overblijfsel van toen we nog in bomen hingen en de pikorde afhankelijk was van hoe sterk je was. Die woede is niet erg, maar eraan toegeven maakt je niet meer dan een aap. En ja, dat is slaan ook. Slaan, hoe hard of zacht ook, is een uiting van woede en heeft niets te maken met intelligentie, maar met het volgen van je instinct.
pi_161774487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

O ja? Volgens mij is wielrennen niets meer dan hard fietsen en rennen niets meer dan hard lopen.

Kun je ook op de rest reageren?
Weinig behoefte aan, jij hebt je mening en wijkt er toch niet van af. Vind het knap dat mensen het nog proberen.
pi_161774497
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:46 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Voor een hond is dat duidelijke taal. Ik snap ook niet waarom Martin Gaus zo nodig de hond moet vermenselijken. "We moeten de hond vooral niet gespannen laten zijn, we hebben de tijd, gun de hond zijn tijd..." en meer van zulks geneuzel.

Niet dat ik zo'n fan van Cesar Millan ben maar zijn "ksst" en halve karateslag in de nek werkt veel effectiever. Of een bezem natuurlijk. Maar een kind afranselen met een bezem zou ik niet proberen. Het is gewoon niet te vergelijken.
Die bezem gebruikt hij ook alleen maar omdat hij door zijn halfslachtige manier van corrigeren verder van huis is geraakt. Als hij eerder effectief leiderschap had getoond was die bezem nooit nodig geweest.
pi_161774551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Die bezem gebruikt hij ook alleen maar omdat hij door zijn halfslachtige manier van corrigeren verder van huis is geraakt. Als hij eerder effectief leiderschap had getoond was die bezem nooit nodig geweest.
Dat is ook het probleem bij de meeste honden, die snappen niet dat drie keer hetzelfde gedrag opeens gestraft wordt, terwijl één keer wél mag.
pi_161774574
Als kinderen om klappen vragen dan kunnen ze klappen krijgen, net als alle andere mensen overigens.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_161774804
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:44 schreef Questular het volgende:

[..]

Weinig behoefte aan, jij hebt je mening en wijkt er toch niet van af. Vind het knap dat mensen het nog proberen.
Ik ben inderdaad van mening dat het slaan van kinderen een zwaktebod is. Daar wijk ik inderdaad niet van af. Of je moet met zeer overtuigende argumentatie komen maar die heb ik in alle pagina’s nog niet voorbij zien komen.

Het komt helaas niet verder dan gereutel uit de onderbuik en “ik kreeg ook klappen en ben goed terechtgekomen”.
pi_161774875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

IQ kan niet negatief zijn maar dat terzijde.

Straffen is per definitie een machtsmiddel. De straffende partij is namelijk altijd de machtigere partij.

Waarom is het verschil tussen tikken en slaan zo belangrijk voor je? Is wielrennen dan iets anders dan fietsen? Is lopen iets anders dan rennen? Aangenomen dat er verschil in zit, kennelijk erg belangrijk voor je, het onderzoek laat duidelijk zien dat er schade aan het kind wordt toegebracht. Of je nu hard of zacht slaat. Daarbij is beiden illegaal. Tikken is schadelijk en verboden. Slaan is schadelijk en verboden. Waarom is het voor jou zo belangrijk dat onderscheid te maken? Omdat jij het voor jezelf wilt rechtbreien.
Goh, nu erken je dus wel dat er verschil is tussen slaan en tikken? Eindelijk. Dat was namelijk mijn hele punt! Al die aannames wat je (wederom) maakt, blijkt je standaard te zijn. En helaas voor jou, een tik op de vingers omdat ze bv de snoeppot plunderen, is niet illegaal en zover ook nog nooit bestraft. :) Slaan daarintegen, of e.o.a patroon daarin weer wel (dan ga je al richting mishandeling) . Waarom, omdat er duidelijke verschillen zijn tussen de 2. En nogmaals, met je onderzoekjes hier en daar, er zijn genoeg andere onderzoekjes met weer 'andere' bewijzen.
pi_161774915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:44 schreef Questular het volgende:

[..]

Dit idd. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')