oh dus je weet het welquote:
achh, gelukkig heb je nu loka dusquote:Op donderdag 28 april 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En ik had niet zo vaak dates dus dat zou het sowieso niet waard zijn.
Als chubby manlet ben je niet heel populair bij de vrouwen.
vertelquote:
Ja, heerlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
achh, gelukkig heb je nu loka dusben je volgende week ook nog vrij?
oh ik kijk naar beide niet, gewoon jezelf zijn toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:06 schreef Nouri het volgende:
ik ben dan niet aan het kijken wat ik volgende keer beter moet doen, maar zie vooral wat ik allemaal verkeerd doe
Lekker joh, ik ookquote:
hey VAquote:
Weet je nog iets lekkers te eten? Heb niks meer in huis.quote:
dan kom ik altijd in de friendzonequote:Op donderdag 28 april 2016 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik kijk naar beide niet, gewoon jezelf zijn toch.
bij cachet is het toch ook geluktquote:
toen was ik een heel andere jongenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
bij cachet is het toch ook gelukt
dus niet zo negatief denken
ik had gisteren rijst met kerriesaus en kip en sperziebonen, dat was erg lekker.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog iets lekkers te eten? Heb niks meer in huis.
hoezo datquote:
gewoon meer schijt aan de wereld jeweet tochquote:
Dat kassameisje waar ik over vertelde? Dat lijkt best heel goed te gaan, we praten sinds zaterdagavond elke dag best wel veel en ze wilde mee wat drinken :squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
achja, kan je nu niks meer aan doen. dan juist morgen leuk hebben met haar tochquote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef Nouri het volgende:
[..]
gewoon meer schijt aan de wereld jeweet toch
begint wel langzaam weer terug te komen hoorgelukkig, maar dan dat van gisteren vind ik dan stom dat ik niet doe
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kassameisje waar ik over vertelde? Dat lijkt best heel goed te gaan, we praten sinds zaterdagavond elke dag best wel veel en ze wilde mee wat drinken :soeeeh leuk! Hebben jullie al wat gepland samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
gaat goed komen hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
achja, kan je nu niks meer aan doen. dan juist morgen leuk hebben met haar toch
lolquote:Op donderdag 28 april 2016 11:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
gaat goed komen hoor
ik zie wel of er iets uit rolt
jaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2016 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
nu komt het opeens wel goed komen
rare jongen ben je ook
Forum Opties | |