En de bovenste laag rijken. Dat is goed.quote:
stiltecoupe genotquote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Nouri het volgende:
[..]
ze gilde heel hard
ik lag net lekker te slapen, je kan je voorstellen dat ik licht agrresief was
Vind Emma maar niks.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emma Watson, Daisy Ridley, er zijn er best wat
quote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere spambot van een islamiet op me dak
50 jaar geleden wellicht.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu gaat Elan zeker ontkennen dat Nederlanders vies calvinistisch volk is.
daar is het altijd luidruchtiger dan in de normale coupe in de spitsquote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
stiltecoupe genot
al praten mensen daar ook altijd
Ik zat koningsnacht in een trein naar Groningen en het at stampesvol met oranje mensen. Ook de stiltecoupe stampesvol. Zit er 1 oude zak met een boek te klagen tegen iedereenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
stiltecoupe genot
al praten mensen daar ook altijd
We zijn nu een multiculturele samenleving, een lapjesdeken van etniciteiten.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
50 jaar geleden wellicht.
De ene Nederlander is de andere niet tegenwoordig .
Stiltecoupes zijn de verzieking van de maatschappij.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat koningsnacht in een trein naar Groningen en het at stampesvol met oranje mensen. Ook de stiltecoupe stampesvol. Zit er 1 oude zak met een boek te klagen tegen iedereen_!
Wat vind je van /r/conservative?quote:
nee vooral die kut moslimsquote:Op donderdag 28 april 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
50 jaar geleden wellicht.
De ene Nederlander is de andere niet tegenwoordig .
Kom er niet zo vaak.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat vind je van /r/conservative?
Bernie supportersquote:Op donderdag 28 april 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaak.
Had laatst wel een sub met posts van gedesillusioneerde bernie supporters die hun hebben en houden gingen geven enzo.
Maar weet niet wat dat is.
Klopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn nu een multiculturele samenleving, een lapjesdeken van etniciteiten.
ohh jammerquote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was er al zo lang geweest, hij had me naar huis gestuurd.
Moet morgen weer naar school. Maar twee dagen per week nu.
En bij iedere hbo/wo middenklasse gezinnetje die een volvo rijden.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso zie he dat hele introverte Calvinistische geneuzel alleen nog maar terug bij de 50+ autochtone bevolking.
Ik zie soms gigantische bedragen langs komen, heel apart. Bernie heeft ook intens domme supporters, die mensen die gaan schreeuwen bij Trump rallies snappen niet dat ze het juist aan het verneuken zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaak.
Had laatst wel een sub met posts van gedesillusioneerde bernie supporters die hun hebben en houden gingen geven enzo.
Maar weet niet wat dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |