Logisch naar zijn valquote:Op donderdag 28 april 2016 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch matig hoor dat Kelderman nu al moet lossen
Zou tenminste eens logisch zijn.quote:
Ik lig helemaal dubbel, wat een geweldige opmerking!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, Thomas heeft te weinig gedronken van het ketonendrankje.
Ze hebben Roglic al in huis voor de toekomstquote:Op donderdag 28 april 2016 17:06 schreef TheArt het volgende:
Ze mogen na dit seizoen op zoek naar 2 of 3 nieuwe kopmannen bij Lotto Jumbo.
Gewoon te laag budgetquote:Op donderdag 28 april 2016 17:06 schreef TheArt het volgende:
Ze mogen na dit seizoen op zoek naar 2 of 3 nieuwe kopmannen bij Lotto Jumbo.
Er zijn echt wel degelijke renners beschikbaar. Genoeg ploegen die het met lager budget beter doen ook.quote:
Lekker harken om uiteindelijk weer een 9e plek binnen te slepenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Mollema, slecht, matig. Ook nog eens zo lelijk fietsen, het wordt nu gewoon vervelend.
Ion klimt prima.
Ik zie niet veel die willen komen om dan te rijden onder Maassen, Boven en Verhoeven..quote:Op donderdag 28 april 2016 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn echt wel degelijke renners beschikbaar. Genoeg ploegen die het met lager budget beter doen ook.
En Addy.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie niet veel die willen komen om dan te rijden onder Maassen, Boven en Verhoeven..
Echt een heel slecht excuus. Er zijn ploegen die het met een net zo laag of zelfs lager budget veel beter doen. Kijk bijv. naar FDJ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |