Nee. Dat zeg ik toch. Tot aan midden jaren negentig was alles kut.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk tijdperk had zijn leuke en minder leuke series. Dat is duidelijk.
[..]
Ze draagt ellende, lelijkheid en treurnis uit.
Ik ken niet alles wat jij uittypte maar ben ook geen tv expert.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik toch. Tot aan midden jaren negentig was alles kut.
Ben je blind ofzo. Ik heb verschillende shows opgenoemd die goed zijn. Nu vind ik alleen Family Guy leuk en... the big bang theory. Ik weet niet over welk ander programma je het hebt, trouwens, want alleen Family Guy is er nog.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken niet alles wat jij uittypte maar ben ook geen tv expert.
Als ik jouw gemiddelde reactie hier lees vind jij juist echt ALLES kut en IEDEREEN lelijk.
Maar wat vind jij dan nu nog wel leuk qua tv naast Family guy en dat andere programma?
Ja, ik lees FOK! in braille.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo. Ik heb verschillende shows opgenoemd die goed zijn. Nu vind ik alleen Family Guy leuk en... the big bang theory. Ik weet niet over welk ander programma je het hebt, trouwens, want alleen Family Guy is er nog.
Misschien ben ik wel biquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij verbazingwekkend seksistisch voor een homo
Ja man. Dr Katz is een 'doorsnee grote massa serie', Curb... eveneens. Not. En wat 'allemaal'? Heb je het nu over die kutseries die ik opnoemde? Er was niks anders dan datquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik lees FOK! in braille.
Zijn wel allemaal gewoon doorsnee grote massa series...
Wat is Curb Your Enthusiasm?
Ik denk dat je dan niet goed genoeg keek. Probeer eens buiten je reguliere zenderlijstje iets te kijken. Kan best leuk en verrassend zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja man. Dr Katz is een 'doorsnee grote massa serie', Curb... eveneens. Not. En wat 'allemaal'? Heb je het nu over die kutseries die ik opnoemde? Er was niks anders dan dat
Zoek zelf maar uit wat Curb... is.
Oh? Noem eens wat series uit de jaren tachtig en negentig op dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet goed genoeg keek. Probeer eens buiten je reguliere zenderlijstje iets te kijken. Kan best leuk en verrassend zijn
Waarom? je kan via google zo hele lijsten vinden met series uit die tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:32 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh? Noem eens wat series uit de jaren tachtig en negentig op dan.
Iedereen is bi. Monoseksualiteit is een verschijnsel dat voortkomt uit de kapitalistische productiewijze.quote:
Ja. Je weet er dus geen en je zit uit je nek te lullen. Je kent Curb Your Enthusiasm niet eens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? je kan via google zo hele lijsten vinden met series uit die tijd.
Oké.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja. Je weet er dus geen en je zit uit je nek te lullen. Je kent Curb Your Enthusiasm niet eens.
Dus ik maak kans bij jou?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iedereen is bi. Monoseksualiteit is een verschijnsel dat voortkomt uit de kapitalistische productiewijze.
Die dikke armen zijn heel raar in vergelijking tot de rest van haar zogenaamde slanke lijfquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zat nog even te zoeken maar ook echt als je op sexy plaatjes van haar zoekt... helemaal niets!!!
Alleen deze zwaar aangepaste dan:
[ afbeelding ]
Hier zou ik haar ook doen.
Ik niet. Het enige leuke van dat programma. De background-music van Broad City mag er ook zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |