Hmmm, ik hoop het niet voor je, maar als ze er zo graag vanaf willen, zal het wel een versleten hok zijn. Voordeel van die 9040 was, dat zelfs een leek nog een beetje eraan kan sleutelen, die phaser lijkt me al moeilijker.dquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:55 schreef Saisai het volgende:
[..]Cool!
Sterker nog, ik mag de printer hebben in ruil voor een fles wijn. En je gelooft het niet, hij wordt zelfs gebracht
Nou ja, dan doe ik het toch weer weg..? Aan deze Phaser kun je vrij veel sleutelen aangezien het een geheim menu heeft waarin je een aantal zaken kunt resetten. Daar heb ik wel het één en ander voor uitgezocht. Nou ja, voor een flesje wijn kan ik niet echt de mist in gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Hmmm, ik hoop het voor je, maar als ze er zo graag vanaf willen, zal het wel een versleten hok zijn. Voordeel van die 9040 was, dat zelfs een leek nog een beetje eraan kan sleutelen, die phaser lijkt me al moeilijker.
Anders op ebay kijken voor goedkope imaging units of fuser/transfer kits.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou ja, dan doe ik het toch weer weg..? Aan deze Phaser kun je vrij veel sleutelen aangezien het een geheim menu heeft waarin je een aantal zaken kunt resetten. Daar heb ik wel het één en ander voor uitgezocht. Nou ja, voor een flesje wijn kan ik niet echt de mist in gaan lijkt me.
Het testen waard.
Ja, zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Anders op ebay kijken voor goedkope imaging units of fuser/transfer kits.
En waar kunnen we de uitvoer van de printer aanschauwen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:22 schreef Saisai het volgende:
Het juist installeren was een hel, maar hij doet het helemaal naar behoren nu.
Ik heb er zojuist zonder problemen 370gr doorheen geknald!![]()
Dus voor iedereen die een dergelijke printer zoekt, probeer deze te kopen/ krijgen
Ik had een filmpje geplaatst, maar die doet het nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
En waar kunnen we de uitvoer van de printer aanschauwen?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had een filmpje geplaatst, maar die doet het niet
https://goo.gl/photos/4rw5yULebVSkwbbT9quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:11 schreef vaduz het volgende:
[..]Nog een keertje proberen? Uploaden naar een andere site?
* vaduz is nu hij de printer de kopieermachine heeft gezien heel jaloers op SaiSaiquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
https://goo.gl/photos/4rw5yULebVSkwbbT9
is een printer, hij kan niet kopiërenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
* vaduz is nu hij de printer de kopieermachine heeft gezien heel jaloers op SaiSai
Ik heb hem gekregen, maar 200 euro gespendeerd om hem weer netjes te laten lopen. huismerk toner van 123inkt is geloof ik 55 euro en kan 15.000 printjes doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:30 schreef vaduz het volgende:
Hoeveel heb je ervoor betaald mits niet geheim? En wat kost een toner voor zo een apparaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |