Dorsquote:Op maandag 6 juni 2016 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moest deze even opzoeken.
Tis iets met Allah oid, vind je dit belangrijk?
[..]
Welke?
[..]
Leffe is sowieso wel goed, maar zag de Affligem Blonde weer staan en wilde deze toch echt nog een keertje proberen.
Lekker bier, maar om de 1 of andere reden ben ik dit keer wel wat minder onder de indruk ervan. Nog steeds een hartstikke prima blond biertje hoor, maar misschien viel ie de vorige keer gewoon erg goed.
Ik weet niet man, enige wat ik weet is dat ik fan ben van Freddy Mercury en ik wil zover gaan dat ik vloeibare mercury ga drinken. Niet de planeet of de ster(Niet echte ster maar een beroemde persoon) maar het metaal mercury. Het is mijn droom om dat in vloeibare vorm te drinken.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moest deze even opzoeken.
Tis iets met Allah oid, vind je dit belangrijk?
Van bier naar ranja, das nogal een overgangquote:Op woensdag 27 april 2016 17:16 schreef ToT het volgende:
Ik probeer wat gezonder te gaan leven.Het bier vloog er wat te hard doorheen hier.
Ik drink magnum almond uit de blender met koffie poeder tussen gemixt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelfgemaakt cocktailtje met prosecco en aardbeien uit de blender.
Met of zonder het stokje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Ik drink magnum almond uit de blender met koffie poeder tussen gemixt.
Stokje is wel eetbaar hoor, maar ik was bang dat het mijn mixer kaduuk maakte, dus heb ik het niet mee gemixt. De plastic verpakking heb ik wel gemixt, omdat het niet echt mijn mixer kan kadukeren. Het is zeker niet goed voor je maar ja, wie heeft zo veel tijd om elke ijsje uit de verpakking te halen en in de mixer te doen?quote:
Hoe heb je het stokje er dan uit gekregen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:16 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Stokje is wel eetbaar hoor, maar ik was bang dat het mijn mixer kaduuk maakte, dus heb ik het niet mee gemixt. De plastic verpakking heb ik wel gemixt, omdat het niet echt mijn mixer kan kadukeren. Het is zeker niet goed voor je maar ja, wie heeft zo veel tijd om elke ijsje uit de verpakking te halen en in de mixer te doen?
De mond van de verpakking open gedaan en het stokje uitgehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe heb je het stokje er dan uit gekregen?
Ik zoek nog pepertrips, geef me het nummer van je dealer als je wiltquote:
Dat lukt alleen maar als het ijsje al half ontdooid is en dan is het niet meer lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
De mond van de verpakking open gedaan en het stokje uitgehaald.
Dat zou ik niet doen met dat instabiele karakter van jouw.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zoek nog pepertrips, geef me het nummer van je dealer als je wilt
Oké, maar laat je dealer maar niet weten dat je hem klanten kost, want dan krijg je misschien iets heel anders dan GHB bij je volgende aankoopquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen met dat instabiele karakter van jouw.
2 liter cola op een dag shitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:52 schreef Plausibel het volgende:
[..]
Van bier naar ranja, das nogal een overgang![]()
Ik dronk voorheen bijna twee liter cola op een dag.
Nu drink ik Crystal Clear, kan ik ook denken dat ik gezonder bezig ben
Ahh fak joe!quote:Op zondag 31 juli 2016 17:20 schreef Aiciu het volgende:
Net even een 6pack halve liters van Hertog jan gekocht voor vanavond![]()
Daarnaast heb ik nog een halve fles campari en bruine rum
En anders is er nog whiskey van 18 jaar oud van 120 euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |