SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, ze hadden hem weer!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu Affligem Blonde. Deze kende ik nog niet, maar moet zeggen dat deze bij mij erg goed in de smaak gevallen is!
En omdat ik wel op safe wilde spelen, heb ik het bij 2 flesjes Affligem blonde gehouden en heb nu nog 2 flesjes Leffe Blond staan (want ik weet dat ik deze lekker vind).
edit: Oké, ik vind Affligem blonde zo na de 1e testronde zelfs nog beduidend lekkerder dan Leffe blond
Jezus, zelden zo'n lekker bier geproefd!
Bismillahquote:Op maandag 6 juni 2016 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je met meer uitgerust bent dan alleen maar een loden pijp.
Moest deze even opzoeken.quote:
Welke?quote:
Leffe is sowieso wel goed, maar zag de Affligem Blonde weer staan en wilde deze toch echt nog een keertje proberen.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu, van de Appie, een Leffe pakketje met glas. 2X Blond 1X Bruin en 1X Tripel
Affligem is inderdaad ook lekker. Hoewel, de Blond van de tap vind ik wat 'dood' smaken. Weinig schuim. Toch maar het flesje een keer gaan halen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leffe is sowieso wel goed, maar zag de Affligem Blonde weer staan en wilde deze toch echt nog een keertje proberen.
Lekker bier, maar om de 1 of andere reden ben ik dit keer wel wat minder onder de indruk ervan. Nog steeds een hartstikke prima blond biertje hoor, maar misschien viel ie de vorige keer gewoon erg goed.
Ik vind blond eigenlijk wel mooi. Is ook de meest levendige haarkleur (kleurt mooi mee met de seizoenen enzo).quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Juup© het volgende:
Ik hou van blond, zolang het maar geen bier is. Gewoon een lekkere pilsner is voor mij genoeg
Hier zat genoeg schuim in, moest 2x een mini-overstroming voorkomenquote:Op maandag 6 juni 2016 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Affligem is inderdaad ook lekker. Hoewel, de Blond van de tap vind ik wat 'dood' smaken. Weinig schuim. Toch maar het flesje een keer gaan halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |