quote:Op zondag 1 mei 2016 18:45 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Je hebt het over de Lutz Pfannenstiel onder de supporters:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lutz_Pfannenstiel
20 clubs in 15 jaar versleten.
Clubhoer.
Koekoek. Ze noemen Lutz ook wel feuerfuchseinz in Duitsland.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:45 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Je hebt het over de Lutz Pfannenstiel onder de supporters:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lutz_Pfannenstiel
20 clubs in 15 jaar versleten.
Clubhoer.
Verschil tussen Lutz en deze user is dat Lutz 3 keer klinisch dood geweest is en deze user niet.quote:
Licht handje? dat was een kampioenspenalty met hulp van de KNVBquote:Op zondag 1 mei 2016 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja ze hebben een licht handje geholpen, maar toch grotendeels aan ons zelf te danken.
Genieten, zulke reacties.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Man man, wat kut dit weer. Ajax ook zo'n kut-overwinning. Als die luie Cabral gewoon scoort, wat een mongool is dat zeg.
Maar goed, PSV heeft het zelf laten liggen. Met deze selectie hadden we al lang en breed kampioen moeten zijn. Mooi puntenaantal en goed gedaan in de CL, maar we hadden gewoon kampioen moeten worden. De credits zijn voor Ajax.
En als je er echt helemaal niks van bakt, maar de rest laat het keer op keer afweten red je het ook met heel weinig punten. Zie de andere kampioenschappen onder Frons de Boer. Dit zal het eerste zijn dat ze echt zelf hebben verdiend.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
9 van 10x ben je met 81 punten gewoon kampioen.
Je klinkt madquote:Op zondag 1 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Licht handje? dat was een kampioenspenalty met hulp van de KNVB
Veel te veel onnodige goals tegen geKregen tegen teams als de Graafschap ( 3-6 ) en 2 in eigen huis , vandaag ook weer 2 onnodige tegengoals... bij AZ sta je met 0-4 voor en dan geef je er 2 weg in de laatste 10 min.
En dan ook nog Makkali die ajax in de race houd met een penalty kado , veel pech gehad dit seizoen.
9 van 10x ben je met 81 punten gewoon kampioen.
Ook dit kampioenschap is niet verdiend , 2 goedkope penaltys gekregen in de beslissende fase .quote:Op zondag 1 mei 2016 19:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als je er echt helemaal niks van bakt, maar de rest laat het keer op keer afweten red je het ook met heel weinig punten. Zie de andere kampioenschappen onder Frons de Boer. Dit zal het eerste zijn dat ze echt zelf hebben verdiend.
Ook jij klinkt madquote:Op zondag 1 mei 2016 19:16 schreef tja77 het volgende:
Zou toch mooi zijn als tijdens de volgende speelronde bij De Graafschap - Ajax in de 90e minuut bij een 0-1 stand De Graafschap een totaal onverdiende pingel erin rost.
Kijken of het hier dan nog zo druk is met zuigertjes.
Piep piep hoi.quote:
PSV gaat niet winnnen van PEC.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef tja77 het volgende:
Ik kan me anders een nog onmogelijker scenario voor de geest halen van een jaar of 8 terug. 3 keer raden wie er toen kampioen werd.
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laat mijn oma erbuiten zielig snotjoch.
Ik kan me anders een nog onmogelijker scenario voor de geest halen van een jaar of 8 terug. 3 keer raden wie er toen kampioen werd.
sowquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef marsan het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |