Ze zijn nooit boven de 15% uitgekomen omdat Bahceli maar niet oprot. De nieuwe peilingen zeggen genoeg. 30% MHP en 30%CHP is genoeg voor een coalitie. Dan is AKP gelijk ook historie.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MHP is in z'n hele historie amper boven de 15% uitgekomen, die gaan echt niet 30% van de stemmen krijgen omdat ze van leider veranderen. Zeker niet als Bahceli een aantal kansmakers blijft bestempelen als Gulenisten.
Nee MHP moet meewerken anders verdwijnen ze net als de HDP en loopt de AKP met 60-65% van de stemmen weg.
Mhp en Chp? Hmmm.quote:Op donderdag 28 april 2016 02:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze zijn nooit boven de 15% uitgekomen omdat Bahceli maar niet oprot. De nieuwe peilingen zeggen genoeg. 30% MHP en 30%CHP is genoeg voor een coalitie. Dan is AKP gelijk ook historie.
Beter dan helemaa zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 02:48 schreef Beathoven het volgende:
TS is blij dat Turkije voorlopig slechts voor de helft naar de kloten gaat.
Ook onder Turkes kwam men niet boven de 15%, onder Turkes hadden ze volgens mij zelfs minder stemmen dan Bahceli.quote:Op donderdag 28 april 2016 02:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze zijn nooit boven de 15% uitgekomen omdat Bahceli maar niet oprot. De nieuwe peilingen zeggen genoeg. 30% MHP en 30%CHP is genoeg voor een coalitie. Dan is AKP gelijk ook historie.
10 jaar geleden bestond AKP ook niet en ze zijn van 0% naar 40% gegaan. Dus jouw logica klopt niet helemaal. MHP en CHP kunnen heel goed samenwerken imho.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook onder Turkes kwam men niet boven de 15%, onder Turkes hadden ze volgens mij zelfs minder stemmen dan Bahceli.
MHP doet het goed als ze rond de 15% zitten maar voorlopig hangen ze onder de 10% en dat zal niet snel veranderen.
Tevens zie ik een CHP+MHP coalitie niet snel gebeuren.
Op basis waarvan roep je dat MHP wel even 30% pakt? Je roept het nu al meerdere keren maar komt met 0 onderbouwing. Het is niet voor niks dat de MHP de AKP continu blijft steunen bij het immuniteitswetswijziging als de nieuwe grondwet. Doen ze dat niet vallen ze onder de 10% ipv hun gebruikelijke 12-15%.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:30 schreef Atak het volgende:
[..]
10 jaar geleden bestond AKP ook niet en ze zijn van 0% naar 40% gegaan. Dus jouw logica klopt niet helemaal. MHP en CHP kunnen heel goed samenwerken imho.
Goed punt. Alleen komt deze onderdrukking ook vaak vanuit vrienden en familie. Dus doen alsof je gelooft zal altijd blijven.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
Ahmet Davutoglu zegt precies wat Adnan Oktar weer van hem verwacht. Secularisme is een onmisbaar element in het geloof.
Als je mensen onderdrukt en ze het geloof opdringt krijg je 'munafiq' (huichelaars) , dat zijn mensen die doen alsof ze gelovig terwijl ze dat eigenlijk van binnen niet zijn.
Met secularisme is alles transparant, mensen geloven omdat ze dat zelf willen en niet omdat dat moet. Ik wist wel dat Davutoglu dit recht zou zetten.
People are implementing secularity as if it is irreligiousness. And thus religious people are being oppressed. However, if secularity is abolished, an inconceivable ignominy, incomprehensible pain and oppression will start to appear. Hazrat Mahdi (pbuh) is the one who will establish that balance.
Adnan Oktar
Je blijft je eigen onzin maar herhalen. Als er een nieuwe MHP leider komt dan verandert alles. Waar baseer ik dit op? Op peilingen! Op z'n minst zal MHP 30% krijgen met een nieuwe leider zoals Umit Ozdag.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op basis waarvan roep je dat MHP wel even 30% pakt? Je roept het nu al meerdere keren maar komt met 0 onderbouwing. Het is niet voor niks dat de MHP de AKP continu blijft steunen bij het immuniteitswetswijziging als de nieuwe grondwet. Doen ze dat niet vallen ze onder de 10% ipv hun gebruikelijke 12-15%.
De MHP staat momenteel op het randje van de afgrond, het is niet voor niks dat voor het eerste in hun historie men op deze manier aan de stoelpoten van hun partijleider zagen.
Interessant. Deel die peilingen eens met ons.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:02 schreef Atak het volgende:
Waar baseer ik dit op? Op peilingen! Op z'n minst zal MHP 30% krijgen met een nieuwe leider zoals Umit Ozdag.
Welke peilingen? Geef eens een bronquote:Op donderdag 28 april 2016 16:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Je blijft je eigen onzin maar herhalen. Als er een nieuwe MHP leider komt dan verandert alles. Waar baseer ik dit op? Op peilingen! Op z'n minst zal MHP 30% krijgen met een nieuwe leider zoals Umit Ozdag.
Niet helemaal correctquote:Op donderdag 28 april 2016 17:18 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
Er zijn meer mensen die stemmen op pro-Koerdische standpunten dan op pro-Turkse standpunten, in Turkije.
wel, kijk.. het zou "mooi" zijn als de 'huidige' situatie het slechtste punt zou zijn. Dat is al niet seculier te noemen, maar goed. "Daar" zou op gebouwd moeten worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Beter dan helemaa zou ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |