Ja. Hij kwam daar nog net goed weg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:40 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Aardig wat geluk dat z'n paard niet op hem viel
beter we plaatsen geen startlijsten meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:49 schreef zorro28 het volgende:
Dat deel van de startlijst heft sowieso niet veel geluk.
Oei, ook een val van het paard. Hopelijk zijn ze beiden ongedeerd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:42 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Theo & Zindane
fijne dag verder
wat vreselijk jammer
en wat een haast ..
Zo zag het er gelukkig wel naar uit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oei, ook een val van het paard. Hopelijk zijn ze beiden ongedeerd.
Oei, dat is dan einde oefening. Jammer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:42 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Theo & Zindane
fijne dag verder
wat vreselijk jammer
en wat een haast ..
keidruk .. taakje heurquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Hehe snel iemand nu het water in, vlaggetje overeind zetten.
Dressuur zit er in de laagste klasse eventing niet meer per se bij. In plaats daarvan is de stijlbeoordeling leidend en wordt een meeliftende ruiter hard afgestraft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er bestaan paarden die geweldige cross doen waarbij de ruiter er alleen op blijft zitten.
Om dat te voorkomen zit er ook dressuur en springen bij.
Gezien z'n tijd denk ik dat hij vooral geprobeerd heeft inderdaad foutloos te zijn en wat minder full retard is gegaan voor de tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:56 schreef Max23 het volgende:
Lips, foutloos, wel tijdpenalty, nu 6e in het klassement
Jij vingeraar! wisten wij veel!!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Cir het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wel live! via NPO streaming
stelletje rukkers!
Was maar weinig van in beeld helaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Cir het volgende:
[..]
mooie rit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is einde verhaal nu voor NL.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel extra klote als je het aan het teamtoernooi mee doet.
Merel komt nog aan start 19.26quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is einde verhaal nu voor NL.
Ja die moet blijven zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:15 schreef Cir het volgende:
[..]
Merel komt nog aan start 19.26
fingers xxsd
Karin Donckers is een Belgische.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is einde verhaal nu voor NL.
dat denk ik ook niet,..quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die moet blijven zitten.
18e en 25e plek nu, gaat geen top 10 worden voor het team vrees ik.
Ja weet ik, die hebben geen team toch daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Karin Donckers is een Belgische.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |