Oh kan ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
29 dan denk ik, want 30 was vandaag Tim Lips
Wat een eikel dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kan ook.
CARVALHO JORGE Marcio - LISSY MAC WAYER
Deze is het dacht ik.
Landenwedstrijd is al voorbij, bovenin is het nog best spannend als er foutjes worden gemaakt door Jung of de Fransman voor het individuele eremetaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Hoe staat het er hier eigenlijk voor in de strijd om de medailles? Af en toe een blik op geworpen in de laatste dagen, maar ik vind het maar moeilijk te volgen allemaal
Gewoon blijven kijken dan zie je wie de medailles gaan winnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Hoe staat het er hier eigenlijk voor in de strijd om de medailles? Af en toe een blik op geworpen in de laatste dagen, maar ik vind het maar moeilijk te volgen allemaal
Nee, want dan nog heb ik geen flauw idee hoe het ervoor staatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon blijven kijken dan zie je wie de medailles gaan winnen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Ach, een medaille voor Nederland was hier ook wel een mooie verrassing geweest, niks bijzonders dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef Cir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zero nul, niks, naks...
voor #TeamNL en individueel
iedereen bedankt voor het mee tikken
dit was Eventing Rio2016
Ze springen nu in omgekeerde volgorde van het klassement. We zijn nu begonnen aan de top 10.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, want dan nog heb ik geen flauw idee hoe het ervoor staat![]()
Ah, de landen al voorbij dus, Nieuw-Zeeland gefaald
Dat er 4 NL deelnemers waren is al heel wat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, een medaille voor Nederland was hier ook wel een mooie verrassing geweest, niks bijzonders dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |