abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161774716
Ohja, er is een nieuwe vpk op ons CB. Ik vind haar niet zo leuk :@ .

Tas dus mega gegroeid. "Heb je het idee dat je hem overvoert? Laat je wel drie uur tussen de voedingen?". Over ons dagritme: Het is niet goed dat hij overdag slaapt in de box en doek maar nog niet in z'n wiegje. "Zo krijgt hij teveel prikkels en raakt hij oververmoeid."

Ja nee OK. Dan vertel ik voortaan wel niks meer -O- . De vorige was juist zo lief en meedenkend. Jammer dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2016 13:56:35 ]
pi_161774788
Mijn kanon krijgt concurrentie :D jammer van de vpk..

Fijn van de goede nachten *O*
pi_161774837
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, er is een nieuwe vpk op ons CB. Ik vind haar niet zo leuk :@ .

Tas dus mega gegroeid. "Heb je het idee dat je hem overvoert? Laat je wel drie uur tussen de voedingen?". Over ons dagritme: Het is niet goed dat hij overdag slaapt in de box en doek maar nog niet in z'n wiegje. "Zo krijgt hij teveel prikkels en raakt hij oververmoeid."

Ja nee OK. Dan vertel ik voortaan wel niks meer -O- . De vorige was juist zo lief en meedenkend. Jammer dit.
waar zit je? Kort blond haar en praat heel zweefteverig? :')
pi_161775256
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

waar zit je? Kort blond haar en praat heel zweefteverig? :')
Nee, bij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je beschrijving klinkt wel herkenbaar, dus misschien hebben we het toch over dezelfde vpk.

Ik was er wel een beetje meh van. Bij de vorige kon ik altijd heel openhartig zijn zonder veroordeeld te worden. Dat gevoel had ik nu dus niet.
pi_161775332
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, bij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je beschrijving klinkt wel herkenbaar, dus misschien hebben we het toch over dezelfde vpk.

Ik was er wel een beetje meh van. Bij de vorige kon ik altijd heel openhartig zijn zonder veroordeeld te worden. Dat gevoel had ik nu dus niet.
dm. Ik laat het maar, ik kreeg binnen twee dagen te horen dat ik vaker moest voeden/minder moest voeden. Ik vertrouw er nog maar twee, dat ben ik en dat is mijn kind, de rest gaat ene oor in andere oor uit. Ik kreeg ook te horen dat ik zuigbehoefte verwarde met honger bijv :')
pi_161775390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik vertrouw er twee, dat ben ik en dat is mijn kind.
(iets aangepast even) QFT _O_
pi_161775912
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap Dot :* kun je niet nog ff bij je ouders blijven als je niet lekker bent? Nog even laten verwennen?

Goede nachten YAY *O* . Hier nog niet. En daar houd ik het maar bij. Iemand nog koffie :') ?
M'n ouders waren allebei werken en m'n vriend is gewoon thuis dus thuis is handiger :)

Wat balen van je vpk! Is er maar een? Ik heb onze vaste laten 'wijzigen'. Ik kon echt niet tegen dat mens waar we waren ingedeeld. Deze is ook redelijk van de regeltjes, maar bij iemand die zelf geen kinderen heeft kan ik het beter hebben en naast me neerleggen :@
pi_161775985
Wow, goede stats! En jammer van de vpk..

Overigens haalde ik M vanochtend uit bed en toen lag ze op haar buik/wang. En die wang die op het bed lag was uiteraard warm en daar had ze allemaal extra pukkeltjes, dus dat lijkt in ieder geval wel warmte-gerelateerd. Zal van het weekend toch even wat Neutral halen en kijken of dat ook verschil maakt.
pi_161776395
Toch raar dat er zoveel verschil zit in de adviezen die gegeven worden per consultatiebureau. Ik heb hier altijd vriendelijke mensen die ook met goede tips komen en niks veroordelen of opdringen. Zelfs toen hij vorige keer was afgevallen was er geen paniek en kreeg ik tips waarbij ik zelf moest kijken welke ik handig kon combineren met borstvoeding.

Wij zijn zojuist ook bij het cb geweest en O is weer terug op gewicht en aan het groeien! Lekker gemiddeld allemaal.
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door FlyingFish op 30-04-2016 00:21:34 ]
  donderdag 28 april 2016 @ 15:42:53 #110
409579 LuDann
All the way
pi_161776998
Baby rollade. O+ *O*

Wat fijn dat de groei weer is bijgetrokken, FF!

Mijn baby doet moeilijk vandaag, ze is een beetje moe. Niet gek als je van 2 uur in de nacht tot 5 uur in de ochtend hebt lopen spoken. }:|

Ze eet wel heel goed opeens. Een hele boterham als ontbijt, later een kwart galiameloen, een halve rijstewafel en 2 grote stukken courgette, paprika en rijst bij het avondeten. En ze vindt eten ook leuk opeens, wil het hebben als ze mij iets ziet eten. Veel leuker zo.

Saskia, eet N. ook wat meer inmiddels?

Verder doet Wolk nogal eng. :P Als ze aan de tafel staat of aan de bak met speelgoed laat ze soms opeens los om een speeltje met beide handen te pakken. Dan staat ze even een paar seconden maar keilt daarna natuurlijk keihard achterover. :') Beetje overly confident ofzo. En dat voor een baby die nog steeds niet goed van rug naar buik kan rollen. _O-
pi_161777041
Meh wat jammer van die vpk!
Ik heb heel benieuwd dit keer.

Ben van Cb gewisseld, dat was al een avontuur opzich... Want postcode beleid en zulks en dat maakte het een bijzondere vraag :D. Deze zit dicht bij o's school dus logistiek makkelijker. We wonen precies in tussen de twee cb's in.

Maar ik ga dus van t Cb in de allochtone-wijk naar de bakfiets-wijk. Als ik dan eens om advies vroeg (vegetarische opvoeding bv) konden ze daar niets mee. Benieuwd hoe dat nu gaat!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161777284
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:42 schreef LuDann het volgende:

Ze eet wel heel goed opeens. Een hele boterham als ontbijt, later een kwart galiameloen, een halve rijstewafel en 2 grote stukken courgette, paprika en rijst bij het avondeten. En ze vindt eten ook leuk opeens, wil het hebben als ze mij iets ziet eten. Veel leuker zo.

Saskia, eet N. ook wat meer inmiddels?

Een kwart meloen??? :o
Hier is het nog steeds best weinig, ze vindt het wel erg leuk, maar er gaat nog steeds weinig naar binnen. Alleen zachte crackers (Cracottes) en van die rijstwafeltjes waar ze lekker op kan zuigen, die gaan er wel in :)

Slagroomboobs Razz!
En fijn dat O. weer op de goede weg zit :)

Hier hebben we steeds dezelfde vpk, die is supertof. De arts is wat strenger, maar ik geloof dat ze het maar opgegeven heeft om advies te geven waar we toch niet naar luisteren ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161777586
Hier ook even spammen, broekje voor de kleine man gemaakt. Zit een beetje strak om z'n spekbeentjes...

pi_161778647
wat een tof stofje!
Schudden voor gebruik
pi_161778748
Tof zeg jagar! Ben je al eens wezen kijken bij Frau Tulpe? Daar heb ik een paar jaar terug echt zo'n toffe flanel gekocht. Het duurde me te lang om op baby's te wachten dus ik heb er een pyjamabroek van gemaakt voor mezelf.
pi_161778819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Dot. het volgende:
Tof zeg jagar! Ben je al eens wezen kijken bij Frau Tulpe? Daar heb ik een paar jaar terug echt zo'n toffe flanel gekocht. Het duurde me te lang om op baby's te wachten dus ik heb er een pyjamabroek van gemaakt voor mezelf.
nee, maar daar moet ik maar eens heen volgens mij!
pi_161778900
Ik lag trouwens net naast slapende T, en hij moest hardop lachen in z'n slaap. Doen die van jullie dat ook wel eens? Ik wou dat ik het op film had, het was zo grappig! O+
pi_161780337
Oooh wat leuk Jagär! Mooi ook die contrasterende banden. :)
  donderdag 28 april 2016 @ 19:40:44 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161782644
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lag trouwens net naast slapende T, en hij moest hardop lachen in z'n slaap. Doen die van jullie dat ook wel eens? Ik wou dat ik het op film had, het was zo grappig! O+
:D! Klinkt fantastisch O+

FlyingFish, wat is dat goed bijgetrokken zeg! _O_

Razz, lekker dan... Als je daar gevoelig voor bent, geef het dan aan he! Misschien kan wisselen idd wel. Ze hebben hoe dan ook het beste met jou en je kinderen voor, hou dat maar in je achterhoofd.
pi_161782764
O. die weer goed groeit. Wat fijn FF! Krijgt hij nog iets borstvoeding of ben je helemaal overgestapt?

MonsterTas O+ En zo naar als je geen klik hebt met de vpk. -O-

Ik zag T. in z'n kekke broek O+ En hardop lachen in de slaap, dat klinkt ontzettend lief!

Lu, wat fijn dat Wolk ineens zo lekker aan het smikkelen is. Dat maakt het eten zoveel leuker.

Cassandra, groot gelijk dat je op je gevoel afgaat. G. lijkt het er prima op te doen.

De rest ben ik vergeten, sorry, vergiethoofd.

Mijn man zit er hier even een beetje doorheen qua slapen en vroeg eruit. Dus ik laat hem de komende paar dagen even bijtukken. Geen straf, want ze is zo ontzettend lief en leuk op het moment. *; Alles moet gedeeld worden. Er moet geknuffeld worden en kusjes worden gegeven. Het is een klein ondeugend grietje dat ontzettend goed weet wanneer ze iets doet wat niet mag. En giebelen als ze ziet dat ik doorheb dat ze iets doet wat niet mag. Ik ging d'r vandaag van de opvang ophalen en daar bleek ze samen met d'r nieuwe grote liefde stukjes brood uitgewisseld te hebben. Maar ze hadden ook samen in de wc op het water staan slaan. :')

Ik zat net wel even met open mond. Ik kreeg een blokje in m'n ene hand van d'r en ik pakte dat met mijn andere hand over. Nouuu, dat was niet de bedoeling. Blokje uit m'n hand gegrist en weer naar de oorspronkelijke hand. Op een gegeven moment stond ze op de hand te klappen waar ze wilde dat ik het blokje in vast hield. En als ik dan naar d'r luisterde begon ze keihard te squeelen. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161785467
Wie had nou laatst iets voor het raam gehangen om te kijken of de baby dan beter ging slapen? Hielp het?
pi_161785525
Ik! En ja! Geen urenlang gevecht meer 's avonds. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161785670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Krisvc het volgende:
Ik! En ja! Geen urenlang gevecht meer 's avonds. :Y
Wat goed! Toch maar eens proberen dan. We hebben gordijnen in bestelling, maar dat duurt nog wel een maand geloof ik.
pi_161786203
Fijn dat de lijn stijgt FF.

Leuk broekje Jagar, zo handig ben ik niet.

Ik had t bij t cb over de nachten.. Dat we nu wel doorhebben dat ze op dr buik veel beter en sneller slaapt.
Zei ze: Je weet dat dat niet ons advies is?

Eh ja? Dat weet ik.. Maar ze rolt ook zelf op dr buik.. Dus we leggen haar nu gewoon meteen op dr buik

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 28-04-2016 21:32:29 ]
pi_161791805
Waarschijnlijk moeten ze dat ook alleen maar zeggen omdat het nou eenmaal beleid is. Als ze zelf kan draaien zou ik me daar echt niet druk om maken. O sliep altijd op zijn rug maar sinds hij verhuisd is naar z'n ledikantje is dat meestal op z'n buik (misschien ook een teken dat het wiegje echt te klein was :@). En sindsdien slaapt hij ook beter.

Wat een leuke lachebek jagar! En een leuke broek ook! Lijkt me zo leuk om dat ook te kunnen maken. Is ook echt zo iets wat moeders horen te kunnen (dacht ik vroeger...)

Kris, hij krijgt nog wel borstvoeding maar op verzoek, en dat is er bijna niet meer. Alleen s ochtends vroeg en vlak voor het naar bed gaan, en soms wat slokken tussendoor maar dat is alleen als ik hem zelf bewust aanleg en dan zit hij al snel zich los te wurmen. Maar goed, hij krijgt op de dagen dat ik thuis ben ook alleen maar een ochtend en avondfles pap en geen kunstvoeding, dus ik denk dat we nog steeds op een 50:50 verhouding zitten. Hij eet gewoon heel erg veel. Heeft hij om half 7 2 borden hutspot op (en dan boos worden dat hij niet nog meer krijgt), om om half 8 na 150 ml pap nog te gaan huilen omdat het op is... Ik verbaas me er echt over dat er zoveel in dat buikje past...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')