waar zit je? Kort blond haar en praat heel zweefteverig?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, er is een nieuwe vpk op ons CB. Ik vind haar niet zo leuk.
Tas dus mega gegroeid. "Heb je het idee dat je hem overvoert? Laat je wel drie uur tussen de voedingen?". Over ons dagritme: Het is niet goed dat hij overdag slaapt in de box en doek maar nog niet in z'n wiegje. "Zo krijgt hij teveel prikkels en raakt hij oververmoeid."
Ja nee OK. Dan vertel ik voortaan wel niks meer. De vorige was juist zo lief en meedenkend. Jammer dit.
Nee, bijquote:Op donderdag 28 april 2016 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar zit je? Kort blond haar en praat heel zweefteverig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je beschrijving klinkt wel herkenbaar, dus misschien hebben we het toch over dezelfde vpk.
Ik was er wel een beetje meh van. Bij de vorige kon ik altijd heel openhartig zijn zonder veroordeeld te worden. Dat gevoel had ik nu dus niet.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, bijdm. Ik laat het maar, ik kreeg binnen twee dagen te horen dat ik vaker moest voeden/minder moest voeden. Ik vertrouw er nog maar twee, dat ben ik en dat is mijn kind, de rest gaat ene oor in andere oor uit. Ik kreeg ook te horen dat ik zuigbehoefte verwarde met honger bijvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je beschrijving klinkt wel herkenbaar, dus misschien hebben we het toch over dezelfde vpk.
Ik was er wel een beetje meh van. Bij de vorige kon ik altijd heel openhartig zijn zonder veroordeeld te worden. Dat gevoel had ik nu dus niet.![]()
(iets aangepast even) QFTquote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vertrouw er twee, dat ben ik en dat is mijn kind.
M'n ouders waren allebei werken en m'n vriend is gewoon thuis dus thuis is handigerquote:Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap Dotkun je niet nog ff bij je ouders blijven als je niet lekker bent? Nog even laten verwennen?
Goede nachten YAY. Hier nog niet. En daar houd ik het maar bij. Iemand nog koffie
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door FlyingFish op 30-04-2016 00:21:34 ]
Een kwart meloen???quote:Op donderdag 28 april 2016 15:42 schreef LuDann het volgende:
Ze eet wel heel goed opeens. Een hele boterham als ontbijt, later een kwart galiameloen, een halve rijstewafel en 2 grote stukken courgette, paprika en rijst bij het avondeten. En ze vindt eten ook leuk opeens, wil het hebben als ze mij iets ziet eten. Veel leuker zo.
Saskia, eet N. ook wat meer inmiddels?
nee, maar daar moet ik maar eens heen volgens mij!quote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Dot. het volgende:
Tof zeg jagar! Ben je al eens wezen kijken bij Frau Tulpe? Daar heb ik een paar jaar terug echt zo'n toffe flanel gekocht. Het duurde me te lang om op baby's te wachten dus ik heb er een pyjamabroek van gemaakt voor mezelf.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lag trouwens net naast slapende T, en hij moest hardop lachen in z'n slaap. Doen die van jullie dat ook wel eens? Ik wou dat ik het op film had, het was zo grappig!
Wat goed! Toch maar eens proberen dan. We hebben gordijnen in bestelling, maar dat duurt nog wel een maand geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Krisvc het volgende:
Ik! En ja! Geen urenlang gevecht meer 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |