abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:36:21 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162641588
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:36:46 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162641594
NSFW. Tenzij je oordoppen op hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_162641971
quote:
Ik voelde mij ineens weer 18 en in de Energiehal.
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 13:02:41 #204
364681 over_hedge
pi_162642249
Een "artiest" vraagt of ik een foto waar hij op staat in hoge resolutie wil sturen. Wat zal ik zeggen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:09:38 #205
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_162642416
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:02 schreef over_hedge het volgende:
Wat zal ik zeggen?
What's in it for me?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 13:10:13 #206
364681 over_hedge
pi_162642431
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

What's in it for me?
Ga idd maar zo iets zeggen alleen dat iets netter verwoord. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 13:11:07 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162642446
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:02 schreef over_hedge het volgende:
Een "artiest" vraagt of ik een foto waar hij op staat in hoge resolutie wil sturen. Wat zal ik zeggen?
GIMMETHEMONEEY
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:13:44 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_162642511
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:05 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De buffel lijkt mij alleen niet zo heel boeiend. :P
Buffels zijn vette beesten man als ze in de buurt lopen _O_. Luipaard moet je maar geluk mee hebben. Als je er 1 spot grote kans dattie ergens in een boom ligt te chillen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 13:14:58 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162642537
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_162642718
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Luipaard moet je maar geluk mee hebben. Als je er 1 spot grote kans dattie ergens in een boom ligt te chillen.
:7

pi_162642957
quote:
Heerlijk die modjes die lekker "gewoon" blijven B-)
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 13:37:02 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162643024
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
NSFW. Tenzij je oordoppen op hebt.
Kan prima op mijn zaterdagsbaantje dus :+


Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 13:42:27 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162643142
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:33 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Heerlijk die modjes die lekker "gewoon" blijven B-)
Genoeg geld uitgegeven voorlopig :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_162643565
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Genoeg geld uitgegeven voorlopig :')
Nooit!!! :N
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 14:27:23 #216
364681 over_hedge
pi_162644116
Zo. ik kan nu wel met pensioen denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162644357
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
Zo. ik kan nu wel met pensioen denk ik.
Factuur van 3,4 miljoen verstuurd?
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 14:41:48 #218
364681 over_hedge
pi_162644395
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Factuur van 3,4 miljoen verstuurd?
ja zoiets. Ik heb alleen geen kvk. Maar dat vind de belastingdienst vast niet erg.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162644494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja zoiets. Ik heb alleen geen kvk. Maar dat vind de belastingdienst vast niet erg.
Voor 3,4 miljoen willen ze vast een belletje wagen :P
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 15:56:48 #220
364681 over_hedge
pi_162646161
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:46 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Voor 3,4 miljoen willen ze vast een belletje wagen :P
Wat een zeikerds zijn het toch ook. ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 juni 2016 @ 17:31:48 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162672693

Aangezien enorm nostalgisch ben en even aan het terug kijken ben. Een van de leukste shows van vorig jaar *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 18:16:38 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162673414
Kensington :') Die stonden vorig jaar gewoon een playbackshow op te voeren in Wageningen :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162711414
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?? :W
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 juni 2016 @ 11:31:21 #224
364681 over_hedge
pi_162711490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:27 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?? :W
Nee niet echt. Portfolio beetje bijwerken. Alleen dat zeg ik elke keer en steeds stel ik het weer uit :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 juni 2016 @ 11:37:40 #225
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162711596
Maar natuurlijk, Vestrock vandaag met Kensington, morgen Buma! Rocks en daarna twee dagen Fortarock, maandag de nieuwe directeur van Buma en dan is het alweer dinsdag.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_162711739
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar natuurlijk, Vestrock vandaag met Kensington, morgen Buma! Rocks en daarna twee dagen Fortarock, maandag de nieuwe directeur van Buma en dan is het alweer dinsdag.
Jij telt niet :{w

#bartgaathard
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 juni 2016 @ 11:51:29 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162711823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:45 schreef Uncle het volgende:

[..]

Jij telt niet :{w

#bartgaathard
Haha jawel joh, ben trots op jullie allemaal O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 juni 2016 @ 11:51:54 #228
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162711829
En daarnaast welke gek doet er nou de komende 16 weken festivals.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:59:23 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_162711959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:27 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?? :W
Alles aan de oplader, maandag naar Singapore
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:00:15 #230
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_162737744
Mogguh,

Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.

Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat! :+ ) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!

Komt dat zien mensen!

World Wide Web

Tot daar! *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_162754201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:27 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?? :W
Struikgewassen en rietkragen :')
  FOK!Fotograaf zondag 5 juni 2016 @ 12:09:00 #232
364681 over_hedge
pi_162759756
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,

Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.

Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat! :+ ) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!

Komt dat zien mensen!

World Wide Web

Tot daar! *O*
Spam!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 5 juni 2016 @ 19:19:40 #233
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_162767662
Iemand hier ervaring met ROFA?

Heb hier een import body liggen waarvan de sluiter kapot is en zit te denken hem daar naar toe te sturen voor reparatie.
Hmz...
  dinsdag 7 juni 2016 @ 19:17:29 #234
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_162822574
Mijn camera doet raar en moet even worden nagekeken. Waar kan ik dat laten doen? Of misschien weet iemand een adres hier in de buurt, dat zou helemaal mooi zijn. (Regio Venray , Boxmeer )
  FOK!Fotograaf woensdag 8 juni 2016 @ 00:20:42 #235
145146 Andyy
pi_162832193
Ok help, op mijn Fuji heb ik foto's genomen en deze zijn ook zichtbaar op de camera zelf. Als ik de SD kaart in m'n computer (of mac) inplug zie ik niet alle foto's verschijen (tot een bepaald punt zijn de fotos te zien)
Iemand een oplossing?
  FOK!Fotograaf woensdag 8 juni 2016 @ 00:32:59 #236
145146 Andyy
pi_162832372
Ook als ik de camera in de usb poort inplug laat die de foto's niet zien..
pi_162956176
Nog iemand naar de luchtmachtdagen op vliegbasis Leeuwarden geweest :?

Ik wel :Y Waar ik normaliter alleen nog in de natuur fotografeer heb ik zo eens in de twee jaar een enorme straaljagerbehoefte en daarvoor lijken die luchtmachtdagen zo ongeveer gemaakt.
Stiekem zijn het ook een soort lenzendagen, je ziet er heel veel verschillende lenzen in gebruik. Grotendeels compensatieglas waar je op zo'n show eigenlijk helemaal niks aan hebt, maar voor de beleving is dat helemaal niet zo belangrijk

Korte weergave. Het weer was vooral aan het begin van de dag best wel ruk, de toegang was allerbelabberdst met tassencontroles die voor de doorstroming niet écht bevorderlijk waren maar aan de andere kant is het best wel een sensatie om met hondertachtigduizend mensen op één veld te staan.
mijn oude record was een TT op het oude circuit waar 141.000 man langs de dijken zat

Een groot deel van die mensen kwam eigenlijk maar om één ding
F-35 Lightning II by Ouwesok, on Flickr

Kort na de show waar ie in zat kon ik hem redelijk onverstoord voor de lens krijgen toen ie 'naar achteren' bleek te gaan maar weer terug kwam rollen en op een prominente plek parkeerde.

F-35 Lightning II by Ouwesok, on Flickr

Amper was mijn sluiter dicht en ik bespeurde wat drukte achter me en liep een meter of vijftien terug terwijl ook de tweede F35 pal voor het publiek parkeerde.
Daarna zag het er ongeveer zo uit

F-35 Lightning II by Ouwesok, on Flickr

Nog later was er sprake van een complete volksoploop en dat bleef zo tot het eind van de middag toen de beide F35's werden weggetrokken 'naar achteren'.

Vliegend is ie trouwens ook best wel fotogeniek, zeker als er wat vocht in de lucht zit
F-35 Lightning II by Ouwesok, on Flickr

Voor mijn doen een redelijke shitload aan opnamen gemaakt waardoor de dag als best wel geslaagd kan worden beschouwd.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 20:56:56 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162956434
Die laatste foto wordt vast ook gewaardeerd in het luchtvaarttopic

PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #30: Lost EgyptAir MS804
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 20:58:35 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162956547
Mooie platen trouwens, vooral die laatste dus :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162964647
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:52 schreef Ouwesok het volgende:
Nog iemand naar de luchtmachtdagen op vliegbasis Leeuwarden geweest :?
:W

Net zo'n 526 RAW's gereduceerd tot 42 foto's en een aantal op Flickr gezet.
pi_162965853
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:W

Net zo'n 526 RAW's gereduceerd tot 42 foto's en een aantal op Flickr gezet.
Ik wat minder opnamen, ben het nu allemaal aan het uitzoeken en zo her en der post ik eens wat.

Dieptepunt qua weer was tijdens het optreden van de Turkish Stars. Jammer want ze vlogen een best wel strakke demo met een set F5's die ooit nog van de KLu waren

Turkish Stars by Ouwesok, on Flickr
  FOK!Fotograaf maandag 13 juni 2016 @ 19:24:48 #242
364681 over_hedge
pi_162983414
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162984411
quote:
Wel een van de extreemste toeters die Astro Berlin geproduceerd heeft.

Als je je wat meer in Astro Berlin verdiept kom je een hele range krankzinnig mooie en vaak grote lenzen tegen.
Ze werden hoofdzakelijk voor cineasten gebouwd, vaak in opdracht en daarom zijn er nogal wat unieke exemplaren in omloop van hun 1000mm Fernobjectiv. Daarnaast kun je ook kortere brandpunten vinden, vaak bijzonder lichtsterk voor lenzen uit de 60's.
Je komt er doorgaans best wel moeilijk aan, het waren geen massaproducten, de 4.5/1000mm uit de link is daar wel een van de meest absurde voorbeelden van.
pi_163020391
Vandaag workshop van Sam Hurd bijgewoond *O*

Leerzaam en inspirerend dagje :Y
pi_163030407
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Nieuwe MBPr besteld *O*
Dit is niet het pats topic :N

Congratz wel *O*
pi_163030557
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:51 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dit is niet het pats topic :N

Congratz wel *O*
Heb hem nog niet binnen, dit is de vooraankondiging :D
  FOK!Fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 06:52:29 #248
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_163155121
Goedemorgen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 13:47:09 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163161833
Middag!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_163169115
Hallo 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')