zo wordt je natuurlijk geen succesvol vlogger he, kijk naar mauri, die dropt elke dag een nieuwe videoquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Komt wel wanneer het komt!
wordtquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef Matip het volgende:
[..]
zo wordt je natuurlijk geen succesvol vlogger he, kijk naar mauri, die dropt elke dag een nieuwe video
Op en terrasje zitten is wel relaxed ja met een paar maten, biertjes erbij. Maar met het weer nu inderdaad, geen doenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is wel chill met zonnetje, lekker temperatuurtje en een biertje. zonnebrilletje op en genieten.
maar nu?
blijft lastigquote:
Ja maar ik ben geen HORSEFIGHTER BOEM!!!!! Persoonquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef Matip het volgende:
[..]
zo wordt je natuurlijk geen succesvol vlogger he, kijk naar mauri, die dropt elke dag een nieuwe video
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen HORSEFIGHTER BOEM!!!!! Persoon
Ik vlog wanneer ik zin heb om te vloggen, en ga dat helemaal niet doen met gekke catchphrases of andere fratsen.
tis je gap bradley BENNGGGquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen HORSEFIGHTER BOEM!!!!! Persoon
Ik vlog wanneer ik zin heb om te vloggen, en ga dat helemaal niet doen met gekke catchphrases of andere fratsen.
Leuk dat je er bentquote:
Dan weet ik dat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:33 schreef Matip het volgende:
[..]
vrachtwagen staat an jouw kant dus jouw fout
Ik hoop het ook dan heb ik een excuus om in mijn bed te blijven liggenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoop dat het morgen de hele dag keihard gaat regenen en hagelen, ik hou er niet van als andere mensen plezier hebben
kerel kerelquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:33 schreef Matip het volgende:
[..]
vrachtwagen staat an jouw kant dus jouw fout
Je hebt je theorie gehaald toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan weet ik dat.
Had het ook al opgezocht omdat iemand het zei in een YouTube comment, maar het is op zich wel logisch.
Al blijft het natuurlijk gokken, je kan niet zien wat er gebeurd voor zo`n vrachtwagen tenzij je er achter vandaan komt. En het leek leeg te zijn toen ik ging rijden, maar nouja.. Niet dus
altijdgeslaagd.nlquote:
maak gewoon even een random vlog, boeie, gewoon schijt hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan weet ik dat.
Had het ook al opgezocht omdat iemand het zei in een YouTube comment, maar het is op zich wel logisch.
Al blijft het natuurlijk gokken, je kan niet zien wat er gebeurd voor zo`n vrachtwagen tenzij je er achter vandaan komt. En het leek leeg te zijn toen ik ging rijden, maar nouja.. Niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |