Kloptquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is Peter EWRRRRRR toch een eindbaas he
ik ben de echte geheime eindbaas die tevoorschijn komt nadat je de eerste eindbaas hebt verslagenquote:
waarom wachten tot zondag?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Samen Peter RRR marathon houden op een regenachtige zondagmiddag?
gaan we dan in bed kijken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke zie je zo haal je me op bij perron 4b groetjens
Gewoon de zoveelste d66-faggot. Niets bazigs aan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is Peter EWRRRRRR toch een eindbaas he
nee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik lig altijd naakt in bed is dat erg?
maar hij maakt losbandige jochies wel afquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Oberkullie het volgende:
Zou niet zijn dochter willen zijn alleen
Zal je een keer te laat thuiskomen krijg je een verhoor
Nee, niet eensquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
braddie heb je al een vlog gemaakt?
kingsday special in the rain!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Komt wel wanneer het komt!
Ik heb niks met koningsdag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kingsday special in the rain!!
Dan is het wat beter te doen ja, zelfs dan blijf ik er liever bij uit de buurt. Heb niks met die drukte, allemaal op elkaar gestouwd, elkaar voor de voeten lopen. Nee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik alleen wanneer de zon schijnt
is wel chill met zonnetje, lekker temperatuurtje en een biertje. zonnebrilletje op en genieten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan is het wat beter te doen ja, zelfs dan blijf ik er liever bij uit de buurt. Heb niks met die drukte, allemaal op elkaar gestouwd, elkaar voor de voeten lopen. Nee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |