QFT.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal bla bla, zolang je de naam niet deelt doe je niet mee kutnewbie
Bedankt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen
Dat is een compliment!
Spreek je Bio nog wel eens, redelijk stil weggegaan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bio was/is wel mijn grote voorbeeld.
Bij jou heb ik nog mijn twijfels. Maar leuk dat je reageert voor Ama.quote:
ik mat alleen bij poortjes na schooltijdquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom ook op de visite. Kunnen de man en ik meteen robbertje matten.
Eet ik die taart wel op met zijn mutti.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom ook op de visite. Kunnen de man en ik meteen robbertje matten.
Nou ja respecteren doe ik hem niet maarhij is oud en heeft bewijs, dat erken ik wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
QFT.
Kijk Noel kunnen we tenminste serieus nemen als gerespecteerd oudgediende.
Ik zou mij ook niet mogenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou heb ik nog mijn twijfels. Maar leuk dat je reageert voor Ama.
Dat is voor mij verleden tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik mat alleen bij poortjes na schooltijd
Zullen we voor jou eens een soort Q&A sessie organiseren waarbij jij iedereen in een uur alle vragen mag stellen die je maar wilt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Spreek je Bio nog wel eens, redelijk stil weggegaan?
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat prima haags! Kijk uit naar vanavond en morgen
Nope, volgens mij niet meer gesproken sinds hij weg is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Spreek je Bio nog wel eens, redelijk stil weggegaan?
poortjes en schooltijd zullen altijd bestaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij verleden tijd.
Ik wilde eigenlijk ook een stukje.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eet ik die taart wel op met zijn mutti.
Even lekker krassen weer zo?quote:
Je scoort punten. Dat kwam enkel en alleen door die broer/broek post.quote:
Je vecht maar met der-man om een stukje...quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook een stukje.
--
Van die taart dan hé
Oh dankjequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen
Dat is een compliment!
Daar ga ik mij met mijn leeftijd niet meer begeven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
poortjes en schooltijd zullen altijd bestaan
Zo ben ik nietquote:
Hou die maar alvast voor mij apart dan. Ik win met gemak.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je vecht maar met der-man om een stukje...
Toen ik met dit account net in SC postte wist iedereen meteen zeker dat Ash een cloneaccount is want weet van dingen uit 2008-generatie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
QFT.
Kijk Noel kunnen we tenminste serieus nemen als gerespecteerd oudgediende.
Als je je leeftijd prijsgeeft kunnen we jou erkennen als KLB SC familielid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga ik mij met mijn leeftijd niet meer begeven.
Jammer, doet het altijd goed voor de aandacht. Ik vertel mensen dat ik het leger heb gezetenquote:
Je deed onaardig tegen Haag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde weten waarom je opeens zo'n hatelijke en kwetsende post jegens mijn persoon maakte
Ik vind iedereen in deze SC wel aardig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had een wederzijdse opmerking verwacht.
29, slechts een paar dagen resteren tot mijn 30e verjaardag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je leeftijd prijsgeeft kunnen we jou erkennen als KLB SC familielid.
HhahabBba wat oud ga koffie drinken met de rest van de bejaarden johquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
29, slechts een paar dagen resteren tot mijn 30e verjaardag.
Je komt er goed mee weg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind iedereen in deze SC wel aardig.
Nou zeg Phar reageert er zelf gewoon normaal op.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zullen we voor jou eens een soort Q&A sessie organiseren waarbij jij iedereen in een uur alle vragen mag stellen die je maar wilt?
Het is hier geen vraagbaak, manmanman.
vanavond is beter dan morgenavondquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, morgenavond wel. Vanavond boeit mij eignlijk niet zo.
Welkom bij deze.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
29, slechts een paar dagen resteren tot mijn 30e verjaardag.
3000 per maand.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
Hey Ash hoeveel miljoen ben je nu waard volgens de Quote?
Ik voel mij anders nog topfit en zie er echt goed uit voor iemand van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
HhahabBba wat oud ga koffie drinken met de rest van de bejaarden joh
Leuk dat je Google hebt of in zo'n nostalgische topics verzameling hebt gekeken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Toen ik met dit account net in SC postte wist iedereen meteen zeker dat Ash een cloneaccount is want weet van dingen uit 2008-generatie.
Ja jammer dat je nu weer zelf zo butthurt doet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nou zeg Phar reageert er zelf gewoon normaal op.
Ja kweetnie, ik heb echt iets tegen Real en Cityquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vanavond is beter dan morgenavond
Heb Gedm't met Chai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk dat je Google hebt of in zo'n nostalgische topics verzameling hebt gekeken.
7quote:
Hoe dan? Ik durf haar echt niet persoonlijk aan te spreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |