echt hequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Chloroform het volgende:
Wil nie stoken maar heb cach altijd al een snolletje gevonden
Doe eens rustig!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Chloroform het volgende:
Tr.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga straks oorlog schoppen hier, gaan doden vallen!
Ben je 12 ofzo wat is ditquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik probeer helaas altijd het goede te zien in mensenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Chloroform het volgende:
Wtf zeg je nou allemaal?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:13 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai klopt maar dat is op Friesland na allemaal goed te doen vanaf de Randstad en de rest is goed te doen vanaf het Oosten of Brabant.
ze is 1 jaar jonger dan mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Catkiller het volgende:
Hermann met zijn zielige Arya fetisj, zoek iemand van je eigen leeftijd joh lelijke vetvlek.
HAHAHAHAHAHA FUCKING GRAPPIG HAHHAHAquote:
lolquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oke Aber bedankt voor je bijdrage nou veel plezier in de Ikea en niet teveel potloodjes stelen he haha nou grgr en poot van rex
Waar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
negeer me eens niet, ik kan dit niet hendelen
Volgens mij mag jij haar niet zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA FUCKING GRAPPIG HAHHAHA
.....
mag je steeds meerquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks gaat ze aan dr scriptie werkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Ober probeert een ban te krijgen. Niet geven hoor admins!
Is dat een dingetje van dikke users, of is Braddie daar niet mee bezig?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Ober probeert een ban te krijgen. Niet geven hoor admins!
Braddie en studeren. Moest je daar zelf nou niet ook heel erg om lachen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een dingetje van dikke users, of is Braddie daar niet mee bezig?
Ah hier is de schuldigequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb dienst, ff geen rommel maken. Doe dat maar ergens anders.
Nu ben je zo dik dat je door het stoeltje heen zakt, wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
Vroeger kon je op dit soort momenten popcorn en een stoeltje pakken...
Rip Fok.
aight, is goedquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Zo gaat dat in een politiestaatquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
Rip Fok.
Ja, even naar buiten en we zijn alweer 3 wereldoorlogen verder lijkt het soms.quote:
Toen ik zondag rommel ging maken in us werd ik ook geband, weet niet waar ik aan toe ben nuquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Ok ga wel naar GRDquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook niet echt een schuldige aanwijzen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, even naar buiten en we zijn alweer 3 wereldoorlogen verder lijkt het soms.
Waar doe jij je PWS over?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks gaat ze aan dr scriptie werken
BMI 23 (en de hele specs daarvan is teveel moeite), valt mee.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ben je zo dik dat je door het stoeltje heen zakt, wilde je zeggen?
Dan zit je nu vast in je proeftijd en moet je je gedragen. Eigenlijk dus hetzelfde als dat je niet in je proeftijd zat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik zondag rommel ging maken in us werd ik ook geband, weet niet waar ik aan toe ben nu
Het weer is gelukkig nog wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk 10 minuten niet en ik mis weer eens van alles.
Dan heb je recht van sprekenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
BMI 23 (en de hele specs daarvan is teveel moeite), valt mee.
Jezus, wat saai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan zit je nu vast in je proeftijd en moet je je gedragen. Eigenlijk dus hetzelfde als dat je niet in je proeftijd zat.
Dit is omdat ze zwart is zeker?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan zit je nu vast in je proeftijd en moet je je gedragen. Eigenlijk dus hetzelfde als dat je niet in je proeftijd zat.
Gelukkig?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het weer is gelukkig nog wel hetzelfde.
Myrr, ash bood geld voor een pic van jou, delen we de winst?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon beetje tegenstrijdig dat ik een ban krijg omdat ik iemand dik noem, en diezelfde iemand geen ban krijgt omdat hij iemand kankerhoer noemt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonder Chloro is het hier chaosquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zal vast niet meer dan vijf euro zijn, dus laat maar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr, ash bood geld voor een pic van jou, delen we de winst?
Die proeftijd is best vaag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ash heeft vies veel geld hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal vast niet meer dan vijf euro zijn, dus laat maar.
Echt he discriminatie racisme iloeminadie inseminatiequote:
Jullie zijn zwart en ik ben blauw en dat is niet eerlijk.quote:
beter gebeurt dat ban krijgen voor iemand dik noemen ook hierquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon beetje tegenstrijdig dat ik een ban krijg omdat ik iemand dik noem, en diezelfde iemand geen ban krijgt omdat hij iemand kankerhoer noemt.
zou het zo'n sloeber zijn denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
Rip Fok.
Hoeveel is te vet?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben je al opgedroogd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he discriminatie racisme iloeminadie inseminatie
is er geen tagje waardoor ik wit kan worden?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zijn zwart en ik ben blauw en dat is niet eerlijk.
Context, dat mag je met forum@fok.nl uitvechten, niet met mij, ik ben maar een modje. Geen FA.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon beetje tegenstrijdig dat ik een ban krijg omdat ik iemand dik noem, en diezelfde iemand geen ban krijgt omdat hij iemand kankerhoer noemt.
Piep piep halloooooquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zijn zwart en ik ben blauw en dat is niet eerlijk.
Dag Chloro.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heel de sc gebandquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter gebeurt dat ban krijgen voor iemand dik noemen ook hier
Je hebt duidelijk de befaamde fotos niet gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
you all look alike to mequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Context, dat mag je met forum@fok.nl uitvechten, niet met mij, ik ben maar een modje. Geen FA.
rtquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter gebeurt dat ban krijgen voor iemand dik noemen ook hier
Ik ga NU een boze mail sturenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Context, dat mag je met forum@fok.nl uitvechten, niet met mij, ik ben maar een modje. Geen FA.
Ja die waar je heel de bankrekening leeg had gehaald om een foto te maken van het stapeltje hahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de befaamde fotos niet gezien.
Wachten op watquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Kurovski het volgende:
Net een gps-ontvanger op de griend verstopt. Ik had geen zin om te wachten.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een kankerhoer noemen is ook niet echt netjes nee.
Nee een blije mail over hoe je kansen ziet om verbetering aan te brengen. Dat past beter in de positieve koers, dus dan is de kans groter dat ze er iets mee kunnen doen.quote:
Te laat, ben ook zo impulsief, terecht of onterecht, geef gewoon m'n mening.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een blije mail over hoe je kansen ziet om verbetering aan te brengen. Dat past beter in de positieve koers, dus dan is de kans groter dat ze er iets mee kunnen doen.
Hermanns_kwartiertje.quote:
Goed voor jou hoor Ritaquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat, ben ook zo impulsief, terecht of onterecht, geef gewoon m'n mening.
De dikke verwijt de kankerhoer dat ze zwart ziet.quote:
Wat heb je in haar drinken gegooid voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn dochter slaapt nu wel erg lang.
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
De dikke verwijt de kankerhoer dat ze zwart ziet.
Wat heb je er voor over?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eis dat jij je post aanpast.
Getoonde geld heeft kreukels.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die waar je heel de bankrekening leeg had gehaald om een foto te maken van het stapeltje haha
Beetje papquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je in haar drinken gegooid voor het slapen gaan?
I see wat jij there didquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
De dikke verwijt de kankerhoer dat ze zwart ziet.
Of zo
Alleen omdat het me ontbreekt aan creativiteit om een betere metafoor te bedenken moet ik gelijk rustig doen?quote:
Nieuwe software haal ik gewoon direkt vd sat. Scheelt weer computerwerk. Gewoon aanzetten en update initialiseren.quote:
bekt wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een kankerhoer noemen is ook niet echt netjes nee.
*directquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nieuwe software haal ik gewoon direkt vd sat. Scheelt weer computerwerk. Gewoon aanzetten en update initialiseren.
Ik vind het gewoon niet goed dat je het woord K gebruikte. Voorderest zal het mij een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat het me ontbreekt aan creativiteit om een betere metafoor te bedenken moet ik gelijk rustig doen?
Nou ja.
vorig jaar maar 1 note gekregen en in 2016 nog 0quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
kut ik heb er een note bij, mijn excuses Pharkus. beste mod ooit jij, hoop dat je hier nog vele jaren actief bent
k is geen woord, k is een letterquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet goed dat je het woord K gebruikte. Voorderest zal het mij een rotzorg zijn.
rare meid, met dit weer op de grond liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, want stapte pas op toen we samen op de grond lagen.
Ja omdat ze niet genoeg mensen meer bij de bank hebben om te strijken, na al die ontslagen.quote:
ik krijg er 1 per half jaarquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vorig jaar maar 1 note gekregen en in 2016 nog 0
Problemen oplossen begint bij het benoemen, heb ik geleerd van Geerdt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet goed dat je het woord K gebruikte. Voorderest zal het mij een rotzorg zijn.
Wat ben je toch een goede jongen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vorig jaar maar 1 note gekregen en in 2016 nog 0
je overschat mequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel, simpele ziel.
Ik ken iemand die is vanmorgen van de trap gekankerd. Daarom vond ik het grof.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Problemen oplossen begint bij het benoemen, heb ik geleerd van Geerdt.
Moet je kakken jaquote:
Hij wil je alleen maar baffenquote:
Als Hagenezen het IRL uitspreken wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk je op een forum anders weinig van.
hij betaalt ook alleen voor een foto, niet om direct op je te springenquote:
Je kunt mij gewoon niet aan. Geeft nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie deze tjappie stoer doen met z'n punctuatie
85%. De rest van mijn gewicht is lucht.quote:
Niet zo caren kneusjequote:
ik breek je in een rap battle, Mario Kart, Super Smash Bros en Battlefield 4quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt mij gewoon niet aan. Geeft niet
Iemand?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
Iemand is online, maar durft niet te posten nu. Zeker bang voor Chlorochai.
Aasgierquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
Iemand is online, maar durft niet te posten nu. Zeker bang voor Chlorochai.
k lees alle posts die ik lees hardop op kweeniequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk je op een forum anders weinig van.
Oei. Daar heb je me.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik breek je in een rap battle, Mario Kart, Super Smash Bros en Battlefield 4
Dat is best wel focked op man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
k lees alle posts die ik lees hardop op kweenie
RT.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij betaalt ook alleen voor een foto, niet om direct op je te springen
Ben niet zo van de games. Niet meer althans.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan eerst de feiten weten voordat je zo biggie doet
Geloof niet dat je kan rappen en je K/D is vast 0,5 en in Mario Kart moet je vast blauwe schild exploiten. Over SSB heb ik even niks te zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik breek jou in mario kart 64 en smash brosquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat ze moslima isquote:
Bedoelde bij welk BMI een persoon te vet is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
85%. De rest van mijn gewicht is lucht.
Nee. 33.3% water ()
De rest weet ik eigenlijk niet, maar spier was goed en vet wel wat onderaan het gemiddelde, maarja, work work work work work.
smoesjesquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet zo van de games. Niet meer althans.
hier een van mijn raps tegen Guusquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloof niet dat je kan rappen en je K/D is vast 0,5 en in Mario Kart moet je vast blauwe schild exploiten. Over SSB heb ik even niks te zeggen
Sommige mensen mogen aan vrouwen zitten, sommige mensen mogen aan mannen zitten, en sommige mensen houden het enkel bij computers.quote:
was meester in mario kart DS en wii, kom danquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik breek jou in mario kart 64 en smash bros
Yep. Kwam gister thuis toen was het 16 graden in huis. Vond ik iets te fris. Nu is het 20.5.quote:
sicke shit gquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier een van mijn raps tegen Guus
Guus, deze is voor jou. Stallekje dat je er bent.
yo
yo
yo
heb met jou nog een appeltje te schillen
zal jou eens met mijn zieke rapskills gaan killen
na deze zieke diss zul je je de tyfus gaan zweten
net zoals ik na 15 mexicano's te hebben gegeten
je zegt ik ben lelijk, je zegt ik ben dik
maar toch zit je moeders lippenstift op mijn pik
daarmee bedoel ik te zeggen dat je moeder mijn lul in haar mond neemt
ze zuigt en zuigt en zuigt tot ze mijn sperma wegneemt
waarom heb ik het over je moeder? want dat is niet cool
omdat jij mijn vriendin lelijk noemde, bitch ik heb ook gevoel
toen ik dat las moest ik huilen, mijn ogen werden rood
om die reden vind ik jou dus een grote idioot
en malloot, met je gekloot
nog een zo'n opmerking en ik gooi je in de sloot
hopelijk weet je nu dat je met mij niet moet fucken
met mijn epische raps scheur ik je aan stukken
Ok ik neem het terug deze is wel ziek hard.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
Die gebruik ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu niet meer hoor, dat poppetje is blijkbaar niet zo'n heel scherpe indicator.
Oh hij heeft hem niet op afgeschermd staan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu niet meer hoor, dat poppetje is blijkbaar niet zo'n heel scherpe indicator.
Ash is een baas hij is niet meer op straat hij rijdt alleen langs om te kijken hoe het gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
Ik heb hem niet gelezen. Te lang!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok ik neem het terug deze is wel ziek hard.
Wat loop je nou te jankballen, je hebt er helemaal geen note bij brave hendrik.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
kut ik heb er een note bij, mijn excuses Pharkus. beste mod ooit jij, hoop dat je hier nog vele jaren actief bent
Ja ik ga m ook aanzetten. Kan ik eindelijk m'n broer uittrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Kwam gister thuis toen was het 16 graden in huis. Vond ik iets te fris. Nu is het 20.5.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat loop je nou te jankballen, je hebt er helemaal geen note bij brave hendrik.
wat is dit voor kinderrapquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash is een baas hij is niet meer op straat hij rijdt alleen langs om te kijken hoe het gaat.
jawel, ik heb er 22 en de laatste keer dat ik keek had ik 21quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eh, wat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ga m ook aanzetten. Kan ik eindelijk m'n broer uittrekken.
wat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broek. Broekquote:
[..]
Ik zit op 46 notes. Wat doe ik fout?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik heb er 22 en de laatste keer dat ik keek had ik 21
[..]
Die is al weer van ff terug hoor en niet van mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik heb er 22 en de laatste keer dat ik keek had ik 21
Hihahoquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zou even je pohi doornemen voor het antwoordquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit op 46 notes. Wat doe ik fout?
zit mijn gangster persona nou niet te verpesten man godverdomequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die is al weer van ff terug hoor en niet van mij
Ben toch niet gekkkkkkkk??!!!???!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou even je pohi doornemen voor het antwoord
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pff ik heb geen verwarming meer nodig nu
Sorry derpman.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn gangster persona nou niet te verpesten man godverdome
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pff ik heb geen verwarming meer nodig nu
Echt welquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mad omdat niemand zou vragen Waar is catkiller als je een paar dagen weg bent.
Waarom negeer jij mij?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mad omdat niemand zou vragen Waar is catkiller als je een paar dagen weg bent.
Nee jij eerder, door te suggereren dat Pharkus hierdoor beledigd zou kunnen zijn.quote:
Ik neem mijn vorige post terugquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat prima haags! Kijk uit naar vanavond en morgen
Zou niet zonder je kunnenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga gewoon nooit weg zodat niemand mij kan missen.
Je bent hier pas een paar maand Hoe kan je nou FA zijn geweest? Vergane glorie telt niet.quote:
Ik weet het niet, morgenavond wel. Vanavond boeit mij eignlijk niet zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat prima haags! Kijk uit naar vanavond en morgen
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent hier pas een paar maand Hoe kan je nou FA zijn geweest? Vergane glorie telt niet.
Kwaliteitspost +1quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder heeft een wolken vanillecake gemaakt
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Fijn om te horen, en dat heb ik ook met jou.quote:
Bedoelde Bio heb die rap uit z'n sig gejat en Bio vervangen door Ash.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij eerder, door te suggereren dat Pharkus hierdoor beledigd zou kunnen zijn.
Hij is niet labiel of zo.
Pics van je moederquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Gelezen, ik kom vanavond wel op de koffie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Kijk uit dat je niet dik gaat wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Lief.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn om te horen, en dat heb ik ook met jou.
Ben hier een van de eerste G 2008-generatie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent hier pas een paar maand Hoe kan je nou FA zijn geweest? Vergane glorie telt niet.
Bio was/is wel mijn grote voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoelde Bio heb die rap uit z'n sig gejat en Bio vervangen door Ash.
Sooowwww koekoekquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt haar voornamelijk in de Beauty SC OP's vinden
ohquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelezen, ik kom vanavond wel op de koffie.
Ik begin jou steeds meer te mogenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken trouwens maar 1 iemand hier in de SC die het altijd even moet melden als hij een paar dagen weg gaat.!
Zal bla bla, zolang je de naam niet deelt doe je niet mee kutnewbiequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben hier een van de eerste G 2008-generatie.
Ah, weet ik eigenlijk niet. Dacht 25 ofzo, dat je dan iets overgewicht hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoelde bij welk BMI een persoon te vet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |