QFT.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal bla bla, zolang je de naam niet deelt doe je niet mee kutnewbie
Bedankt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen
Dat is een compliment!
Spreek je Bio nog wel eens, redelijk stil weggegaan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bio was/is wel mijn grote voorbeeld.
Bij jou heb ik nog mijn twijfels. Maar leuk dat je reageert voor Ama.quote:
ik mat alleen bij poortjes na schooltijdquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom ook op de visite. Kunnen de man en ik meteen robbertje matten.
Eet ik die taart wel op met zijn mutti.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom ook op de visite. Kunnen de man en ik meteen robbertje matten.
Nou ja respecteren doe ik hem niet maarhij is oud en heeft bewijs, dat erken ik wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
QFT.
Kijk Noel kunnen we tenminste serieus nemen als gerespecteerd oudgediende.
Ik zou mij ook niet mogenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou heb ik nog mijn twijfels. Maar leuk dat je reageert voor Ama.
Dat is voor mij verleden tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik mat alleen bij poortjes na schooltijd
Zullen we voor jou eens een soort Q&A sessie organiseren waarbij jij iedereen in een uur alle vragen mag stellen die je maar wilt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Spreek je Bio nog wel eens, redelijk stil weggegaan?
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat prima haags! Kijk uit naar vanavond en morgen
Nope, volgens mij niet meer gesproken sinds hij weg is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Spreek je Bio nog wel eens, redelijk stil weggegaan?
poortjes en schooltijd zullen altijd bestaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij verleden tijd.
Ik wilde eigenlijk ook een stukje.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eet ik die taart wel op met zijn mutti.
Even lekker krassen weer zo?quote:
Je scoort punten. Dat kwam enkel en alleen door die broer/broek post.quote:
Je vecht maar met der-man om een stukje...quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook een stukje.
--
Van die taart dan hé
Oh dankjequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen
Dat is een compliment!
Daar ga ik mij met mijn leeftijd niet meer begeven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
poortjes en schooltijd zullen altijd bestaan
Zo ben ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |