Klinkt precies als wat ik zei dus.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weet niet hoe te beschrijven maar voelde gewoon weird met weirde gedachten enzo en las toen over pschoses wellicht dat dat daardoor kwam.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou beetje raar zijn als je precies dezelfde had he
Heb ik ook, maar goed het zorgt er wel voor dat ik amper drugs gebruikquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt precies als wat ik zei dus.
'Denk eerder dat je angstig aangelegd bent en snel para.'
Met je hoofd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Uitermate vervelend, ga zo ff mn muur slaan
Hij bedoelde wel de Ash die niet over zichzelf in de 3e persoon praat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC omdat je zei dat je Ash niet meer zoveel zag op een manier die suggereert dat je dat jammer vindt.
precies het niveau dat ik zou verwachten van een voetbalsupporter, allemaal agressieve gemene jongensquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je hoofd mag ik hopen?
Para wellicht wel maar angstig had er niet echt mee te maken. Heb m'n spelling speciaal voor je aangepast Chai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt precies als wat ik zei dus.
'Denk eerder dat je angstig aangelegd bent en snel para.'
Maar jij kan achteraf wel dat onderscheid maken. Ash denkt nu nog steeds dat hij aan het begin van een psychose stond.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar goed het zorgt er wel voor dat ik amper drugs gebruik
Kan ie alleen maar knapper van worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies het niveau dat ik zou verwachten van een voetbalsupporter, allemaal agressieve gemene jongens
Neequote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je hoofd mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |