Klinkt precies als wat ik zei dus.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weet niet hoe te beschrijven maar voelde gewoon weird met weirde gedachten enzo en las toen over pschoses wellicht dat dat daardoor kwam.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou beetje raar zijn als je precies dezelfde had he
Heb ik ook, maar goed het zorgt er wel voor dat ik amper drugs gebruikquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt precies als wat ik zei dus.
'Denk eerder dat je angstig aangelegd bent en snel para.'
Met je hoofd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Uitermate vervelend, ga zo ff mn muur slaan
Hij bedoelde wel de Ash die niet over zichzelf in de 3e persoon praat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC omdat je zei dat je Ash niet meer zoveel zag op een manier die suggereert dat je dat jammer vindt.
precies het niveau dat ik zou verwachten van een voetbalsupporter, allemaal agressieve gemene jongensquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je hoofd mag ik hopen?
Para wellicht wel maar angstig had er niet echt mee te maken. Heb m'n spelling speciaal voor je aangepast Chai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt precies als wat ik zei dus.
'Denk eerder dat je angstig aangelegd bent en snel para.'
Maar jij kan achteraf wel dat onderscheid maken. Ash denkt nu nog steeds dat hij aan het begin van een psychose stond.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar goed het zorgt er wel voor dat ik amper drugs gebruik
Kan ie alleen maar knapper van worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies het niveau dat ik zou verwachten van een voetbalsupporter, allemaal agressieve gemene jongens
Neequote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je hoofd mag ik hopen?
Oprecht niet express gedaan, zo stond het in MCroft dus zo overgenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij bedoelde wel de Ash die niet over zichzelf in de 3e persoon praat.
vast zo'n lelijke tokkie met inteelthoofdquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies het niveau dat ik zou verwachten van een voetbalsupporter, allemaal agressieve gemene jongens
dit is algemeen bekendquote:
perfectie en symmetrie zijn synoniemen voor BozeHaasquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ie alleen maar knapper van worden.
Ik ben werkelijk waar geweldig knap.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vast zo'n lelijke tokkie met inteelthoofd
Wat doe je zuur, faggitquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, moet je eens proberen. Er op achteruitgaan kan je niet.
Okquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet even wachten tot ik weer een paar nieuwe shirtjes koop, muren hangen er nu vol mee
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfectie en symmetrie zijn synoniemen voor BozeHaas
geweldig knap in dom zijn ahahahquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk waar geweldig knap.
MyBrand toch.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC omdat je zei dat je Ash niet meer zoveel zag op een manier die suggereert dat je dat jammer vindt.
thx broquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfectie en symmetrie zijn synoniemen voor BozeHaas
fokkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
nee maar ff srs ash wat doe jij vanavond <333
mensen die dit claimen op een anonieme forum neem ik sws niet serieusquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt, een beetje meer bewondering voor Chai mag welquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mag het wel nog even extra benadrukt worden. Chaistein.
quote:
Thnxx.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mag het wel nog even extra benadrukt worden. Chaistein.
Werken G imperia bouwen zichzelf niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
nee maar ff srs ash wat doe jij vanavond <333
Je kent mij niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mensen die dit claimen op een anonieme forum neem ik sws niet serieus
hahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef even aan wie hier de baas is. Ik dus.
Vast en zeker ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zullen er genoeg doen vanavond
Ik zei gisteren nog dat ze m'n favoriete vrouwelijke KLB'er is maar dat vond ze niet tof.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, een beetje meer bewondering voor Chai mag wel
lol haha <3quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Werken G imperia bouwen zichzelf niet.
chai wil gewoon favoriet zijn ongeacht het geslacht..quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog dat ze m'n favoriete vrouwelijke KLB'er is maar dat vond ze niet tof.
is dit kloon van mgmgmgmquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ga alleen met knappe mensen om.
Ik vond hem terecht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de mods houden niet van onterechte TR's
'Knap' is in Den Haag nogal een relatief begrip.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zei alleen dat dat voor mij geen reden is je de hand boven het hoofd te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog dat ze m'n favoriete vrouwelijke KLB'er is maar dat vond ze niet tof.
Oh en dat, want ben ook feminist zonder het zo te framen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai wil gewoon favoriet zijn ongeacht het geslacht..
Ik ben een uitzondering.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
'Knap' is in Den Haag nogal een relatief begrip.
Knappe mensen hebben wel vaak een lelijkerd als vriend iddquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geld.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Knappe mensen hebben wel vaak een lelijkerd als vriend idd
niets over geldquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef Ashqelon het volgende:
HPLC is eveneens de enige die niets over geld zegt.
Dat zal jij wel weten ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Knappe mensen hebben wel vaak een lelijkerd als vriend idd
Meer dat ik mezelf niet in de vingers wil snijden, want wil gewoon tegen iedereen kunnen bitchen als ik daar behoefte aan heb.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef Myrr het volgende:
Kijk die Chai eens even politiek correct zijn.
wat wil je daar mee zeggen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef Ashqelon het volgende:
HPLC is eveneens de enige die niets over geld zegt.
HPLC heeft al de positie van Mike.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai wil gewoon favoriet zijn ongeacht het geslacht..
Daar twijfelde ik niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, ik ben zijn lelijke vriend
Ik heb je rug. Altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoeg getrolld. Hou geen vrienden over hier. Meh
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoeg getrolld. Hou geen vrienden over hier. Meh
Bedoelde Jimbo want wij waren al buds voordat ik dat vertelde G.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen dan?
dacht dat ik je dushi was maargoed, laat maar zitten dan
Je moest eens weten. Ouwe kringspiermusketier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is gewoon hoe het gaat hier vieze kaviaarbeffer
ook jij hebt zo je kwaliteiten, vrindquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, ik ben zijn lelijke vriend
Wij hebben elkaar nog geen gedag gezegd. Bij dezequote:Op dinsdag 26 april 2016 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedank bij voorbaat alvast voor de rol van Kim.
boks Gquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitstekend, op jou kan ik altijd bouwen![]()
Ik begraaf onze strijdbijl. Vanaf nu zijn wij weer vriendjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ook jij hebt zo je kwaliteiten, vrind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |