Ja, mooi om te zien he!

Weet ik ook eens hoe het voelt om slagroom te geven.
Ik vind het zelf best rot dat we er pas zo laat achter zijn wat het nu was. Ik had al die tijd wel een niet-pluis gevoel waar het haar groei aanging, maar kon mijn vinger er niet op leggen. Maarja, ze was niet de typische huilbaby zoals je ze veel ziet als ze allergieën hebben. Wel jammer dat we ons lang gericht hebben op het aanpakken van de gevolgen (dus meer calorieën geven) en niet op de oorzaak van het achterblijven in de groei.
Rijstmelk chocolade heb ik geprobeerd Hupje, maar ik vind het niks. Ik ben erg van de dikke plakken Tony's melkchocolade en zo'n muffe plak pure rijstmelk chocolade komt daar niet bij in de buurt.
Bedankt voor het aanbod Burdie, misschien dat ik er later op terugkom. Voor nu is de kinderarts vrij positief over de kans dat ze eroverheen groeit (met uitzondering van de pinda). En ik ben op FB lid van een paar fijne groepen waar dat soort dingen gedeeld worden. Ben me al aan het oriënteren waar het haar verjaardagstaart aangaat, want ook die ga ik zelf maken.

Gelukkig sta ik graag in de keuken.

Bloesem: heel herkenbaar, ik had precies hetzelfde rond de 6 maanden, dat gevoel van pas net begonnen zijn. Gefeliciteerd met 6 maanden borstvoeding!