wow!! Wat gaaf om te zien dat ze zo omhoog schiet <3
 wow!! Wat gaaf om te zien dat ze zo omhoog schiet <3 Vind 't ook zo leuk om te lezen hoe dat voor jullie is en zo bijzonder om te lezen hoe de tijd vliegt..
 Vind 't ook zo leuk om te lezen hoe dat voor jullie is en zo bijzonder om te lezen hoe de tijd vliegt..

Weet ik ook eens hoe het voelt om slagroom te geven.
 Weet ik ook eens hoe het voelt om slagroom te geven.   

Gelukkig sta ik graag in de keuken.
  Gelukkig sta ik graag in de keuken. 

Bedankt!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:34 schreef Burdie het volgende:
Mooi het aanbod staat, ik hoop heel hard dat het niet nodig gaat zijn.

Ik zei ook "best oké"quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:59 schreef LuDann het volgende:
Rijstmelk chocolade heb ik geprobeerd Hupje, maar ik vind het niks. Ik ben erg van de dikke plakken Tony's melkchocolade en zo'n muffe plak pure rijstmelk chocolade komt daar niet bij in de buurt.
 . Ik heb voor J een appeltaartje gebakken voor zijn verjaardag, viel erg in de smaak
. Ik heb voor J een appeltaartje gebakken voor zijn verjaardag, viel erg in de smaak  

Ha, hangt van je definitie af denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:20 schreef Hupje het volgende:
Bijna 6 maanden bv voor Bloesem
[..]
Ik zei ook "best oké". Ik heb voor J een appeltaartje gebakken voor zijn verjaardag, viel erg in de smaak
 Appeltaartje klinkt lekker! Ik wil echt groots uitpakken met een fruittaart met kokos.
 Appeltaartje klinkt lekker! Ik wil echt groots uitpakken met een fruittaart met kokos.  

waar blijft de tijd. Ik voed gewoon door zolang hij wil. Soms is de stuwing wat irritant als ik eens savonds niet kan voeden. Verder altijd wel met tandafdrukken in de borst
 waar blijft de tijd. Ik voed gewoon door zolang hij wil. Soms is de stuwing wat irritant als ik eens savonds niet kan voeden. Verder altijd wel met tandafdrukken in de borst   maar dat ben ik wel gewend.
 maar dat ben ik wel gewend.

.
 .

Had ik ook altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:08 schreef Hupje het volgende:
Ik heb ook altijd tandafdrukken, maar heb daar in principe geen last van bij het drinken of daarna.

maar het is mooi geweest zo, ruim anderhalf jaar.
 maar het is mooi geweest zo, ruim anderhalf jaar.

Normaal gesproken heb ik dat veel minder, maar wel enigszins zichtbaar.
 Normaal gesproken heb ik dat veel minder, maar wel enigszins zichtbaar.

ik snap dat hosting dat niet is maar ik vind 2 euro per kind echt absurd.
 ik snap dat hosting dat niet is maar ik vind 2 euro per kind echt absurd.

Daar denk ik dan ook het mijne van...quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef Moppert het volgende:
Geen cent gaat er naar toe van mij, hij is online ook te vinden om te downloaden.
Helemaal nadat stefan kleintjes en gonneke zo leuk bezig waren laatst over hoe borstvoeding gratis is..ik snap dat hosting dat niet is maar ik vind 2 euro per kind echt absurd.
 .
. .
.

Ja, als je 100% live voedt is het gratis, maar hoeveel moeders kunnen dat nou?
 Ja, als je 100% live voedt is het gratis, maar hoeveel moeders kunnen dat nou?

Kolf, extra flesjes, bewaarzakjes, lactatiekundige consulten... Heeft mij bij elkaar toch al ¤ 350,- gekost.
 Kolf, extra flesjes, bewaarzakjes, lactatiekundige consulten... Heeft mij bij elkaar toch al ¤ 350,- gekost. 

Alle gekheid op een stokje, 2 euro per kind vind ik wel wat veel.
 Alle gekheid op een stokje, 2 euro per kind vind ik wel wat veel.

.
 .

Het prijsverschil onderling is bizar groot, sommige merken steken kennelijk veel meer geld in marketing dan andere merken want er bestaan wel redelijk geprijsde borstkolven. Ik kolf nu ruim 9 maanden naar alle tevredenheid 3 tot 4 dagen per week met een Spectra 9 van zo'n 100 euro.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Franny_G het volgende:
Die prijzen voor kolfapparaten vind ik ook belachelijk. Dat moet toch wel goedkoper kunnen?
En ik zag laatst een vlog van die Gonneke. Oei..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |