Kijk anders even op Marktplaats, staat misschien ook wel wat!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dank voor de links! Onder die Avent kolf kunnen alleen Avent flesjes volgens mij. Dus ik ga even kijken of die ook goed in zo'n koeltasje passen. En anders dan maar overgieten.
Fijn dat het niet duur is ook! Ik weet namelijk nog niet of ik ga kolven op m'n werk. Vanaf augustus moet ik weer werken, ik kijk t.z.t. wel of ik daar zin in heb. Dus heel veel extra spullen ga ik nog niet aanschaffen voor sporadisch een dagje weg.
Ik heb nog een shitload aan Avent flesjes (schuin uitlopend, zeg maar: \_/ met blauwe deksel), die mag je wel hebben van mij? In ruil voor beschuit met muisjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dank voor de links! Onder die Avent kolf kunnen alleen Avent flesjes volgens mij. Dus ik ga even kijken of die ook goed in zo'n koeltasje passen. En anders dan maar overgieten.
Fijn dat het niet duur is ook! Ik weet namelijk nog niet of ik ga kolven op m'n werk. Vanaf augustus moet ik weer werken, ik kijk t.z.t. wel of ik daar zin in heb. Dus heel veel extra spullen ga ik nog niet aanschaffen voor sporadisch een dagje weg.
Bij de oudste heb ik veel moeten kolven en flesjes bijgeven. Dat stond me zo enorm tegen, dat ik bij mijn jongste echt maar 2x geoefend heb met de fles (precies die 2 keer dat ik een afspraak had en een paar uurtjes de deur uit was). Maar het ging toch gewoon goed. Ik geloof niet dat ze het zomaar ineens verleren. Wel dat ze heel erg hardnekkig kunnen weigeren omdat ze liever wachten op mama's borsten. Maar vraag me af of je dat zou kunnen voorkomen met regelmatig oefenen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja dat vroeg ik me nog af: Moet je blijven oefenen met flesjes? Kunnen ze het verleren? Het is alweer een paar weken geleden dat Tas een flesje dronk. Ging prima, maar ik wil niet dat hij ineens flesjes gaat weigeren als ik eens wegga.
Oh tof!! Beschuit regel ik voor jequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog een shitload aan Avent flesjes (schuin uitlopend, zeg maar: \_/ met blauwe deksel), die mag je wel hebben van mij? In ruil voor beschuit met muisjes.
Kan je man niet af en toe een flesje geven?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef SaskiaR het volgende:
N. weigert mijn gekolfde melk op te drinken op het kdv... Ze houden haar wel zoet met water en crackers, maar wat doe ik nu met die melk ? Heb nog 2 liter...
Ik denk dat ze het gewoon niet lekker vindt, ze drinkt wel andere dingen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Kan je man niet af en toe een flesje geven?
Anders doneren? Ken iemand in Delft die het misschien wil hebben. Ken haar via het moedermelknetwerk (heb 1 liter aan haar gedoneerd) en haar kindje gedijt helaas niet zo goed bij de zuivere Delftsche lucht als N en A
Is hij minder onrustig bij het fingerfeeden? En heb je ook een flesje geprobeerd? Wij waren echt aan het hannesen met fingerfeeden, omdat hij het zo vervelend vond en ik heb toen een Breastflow fles besteld en dat ging veel beter. Hij dronk toen ook meer en we hoefden niet meer zo te vechten om er 10cc in te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:18 schreef Dyre het volgende:
Nee, nu nog geen spray gekregen, maar dat is wel een goede om morgen even na te vragen
B is inderdaad nog onder de 3 kilo, maar het probleem bij hem is niet het in slaap vallen, maar juist heel veel onrust (tijdens het aanhappen).
Ik snap waarom de LK over een osteopaat begon, ik heb een hele snelle bevalling gehad, maar zou ik dat dan niet bij meer moeten merken dan alleen bij het drinken? Het is verder een hele rustige en lieve baby. Ik kan me niet voorstellen dat hij na een bezoekje aan de osteopaat ineens beter aanhapt. Die onrust komt m.i. doordat er niet snel genoeg melk komt, en niet door iets 'lichamelijks'.
Yay!quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh tof!! Beschuit regel ik voor je.
hoe oud is hij nu, lamb? Je zou kunnen proberen of hij in zijn slaap ook aanhapt, en dat jij zo langer kunt slapen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Lamb29 het volgende:
Wat een heftige start dyre!
Heb je al lanolin oid? Die zalf hielp hier heel goed bij kloofjes.
Vraagje!
Voeden op verzoek hier..
Maar een jongetje dat steeds vaker lang tussen voedingen laat vooral in de avond. Overdag en nachten om de 3 a 4 uur maar de avond lijkt zijn 'doorslaap' moment te worden.
Net om half 6 gedronken en nu nog totaaaaal geen aanstalten.
Zouden jullie dan om 21.00/00.00 wakker maken?
Joh, misschien wil 'ie morgen wel weer 15x om bij te tankenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Lamb29 het volgende:
Ah fijn om te lezen Sara!
E. is nu 8 weken. Meestal komt hij 7/8x op een dag. Probeer dus los te laten maar vandaag komen we op 6x uit. Dus meteen weer dikke twijfelniet te weinig?
Die mag vast doorverkocht worden hequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Een romper van Carters, van Mariposas overgenomen!
Zit echt briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er in de prikpil en implanon net zo goed oestrogenen zitten eigenlijk...? Dus dat lijkt me dan ook geen optie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:40 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn Helio!
Even een vraagje, ik zou graag naar de Nuvaring anticonceptie terug willen. Ik vergeet de pil steeds. Hos sterk zal dit mijn productie laten dalen? ik voed alleen nog maar 's ochtends, s avonds en s nachts en stuwing heb ik steeds minder.
Edit, lees dat oestrogenen ook in de melk terecht komen en dat negatief is voor de ontwikkeling van je baby? Argh, ik ben de pil zo zat (en spiraal vind ik geen goede optie nu, prikpil geen zin in, en ik wil ook geen dingen in m'n arm).![]()
EN de baby EN Lucas voeden en om 6.45 uur de deur uit willen naar werk gaat m gewoon niet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef BlueEyes het volgende:
De ochtendvoeding zou juist de laatste zijn die ik zou willen laten vallen. Die krijgt hij als ik niet hoef te werken bij ons in bed en erna gaat hij boekjes voorlezen aan ons![]()
Die middag en avondvoeding kan ik ook boekje lezen op de grote stoel op zijn kamertje om het momentje samen te houden.
En zeer doen![]()
Het eerste aanhappen doet nu serieus pijn maar dat gaat niet wegtrekken dus?
Als Lucas nog wil drinken dan ga ik het niet stoppen nee tenzij het me tegen gaat staan. Maar baby gaat voor en Lucas mag niet vaker dan twee keer per dag zolang ik verlof heb en zodra ik weer ga werken wil ik terug naar 1 voeding na mijn werk. Zien we hoe t allemaal uitpaktquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:24 schreef Heliotrope het volgende:
Ga je doorvoeren dus Chanty met zusje erbij? Dat lijkt me heel bijzonder!
Hier ook alleen ochtendvoeding dus, dat ging heel natuurlijk zonder problemen. En gevoeligheid bij voeden herken ik nu helemaal niet, benieuwd of dat nog komt.
Wat was het verkeerde advies dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo bijzonder twee kinderen aan de borst zometeen Chanty![]()
Ik merk dat mijn productie steeds meer terug loopt, althans ik heb nog wel productie maar mijn tsr blijft steeds vaker uit, de stroom is korter, en G raakt steeds geïrriteerder. Na maanden lang op werkdagen 400-450 gekolfd te hebben zit ik sinds kort op 250 cc. Met dank aan verkeerd lactatiekundige advies in de eerste maandenIk heb er vrede mee, wil niet meer fanatiek opbouwen en voed nog zo lang het gaat zelf. Al ruim 7,5 maand nu
![]()
Volgende week wil ik graag een borstvoedingsshoot doen, dan heb ik dat als herinnering.
Maar ik vind het wel heel jammer dat ik waarschijnlijk niet het hele jaar vol kan makengaan we in de toekomst heel anders doen.
hij drinkt heel onregelmatig, en ook steeds minder heb ik het idee. En misschien zijn de dips wel normaal, dat weet ik niet. Ik heb alleen geen zin meer om extra te kolfen om de productie op te krikkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:38 schreef Bloesem. het volgende:
Hoe kan het dat je productie zo terugloopt Cassandra?
Moet je misschien ongesteld worden? En extra aanleggen als je thuis bent? Je hebt er zoveel moeite ingestopt, echt knap!quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij drinkt heel onregelmatig, en ook steeds minder heb ik het idee. En misschien zijn de dips wel normaal, dat weet ik niet. Ik heb alleen geen zin meer om extra te kolfen om de productie op te krikken![]()
En productie in de eerste drie maanden terug dringen omdat er werd gedacht aan over productie is gewoon niet goed geweest
Of een dagje bloot op bed met blote baby, zo vaak mogelijk aanleggen? Is veel effectiever dan kolven imho.. En wat Jagar zegt, echt gaaf dat je er zoveel moeite in hebt gestoptquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Moet je misschien ongesteld worden? En extra aanleggen als je thuis bent? Je hebt er zoveel moeite ingestopt, echt knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |