Daar denk ik dan ook het mijne van...quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef Moppert het volgende:
Geen cent gaat er naar toe van mij, hij is online ook te vinden om te downloaden.
Helemaal nadat stefan kleintjes en gonneke zo leuk bezig waren laatst over hoe borstvoeding gratis is..ik snap dat hosting dat niet is maar ik vind 2 euro per kind echt absurd.
Het prijsverschil onderling is bizar groot, sommige merken steken kennelijk veel meer geld in marketing dan andere merken want er bestaan wel redelijk geprijsde borstkolven. Ik kolf nu ruim 9 maanden naar alle tevredenheid 3 tot 4 dagen per week met een Spectra 9 van zo'n 100 euro.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Franny_G het volgende:
Die prijzen voor kolfapparaten vind ik ook belachelijk. Dat moet toch wel goedkoper kunnen?
En ik zag laatst een vlog van die Gonneke. Oei..
quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:58 schreef LuDann het volgende:
[..]
Het prijsverschil onderling is bizar groot, sommige merken steken kennelijk veel meer geld in marketing dan andere merken want er bestaan wel redelijk geprijsde borstkolven. Ik kolf nu ruim 9 maanden naar alle tevredenheid 3 tot 4 dagen per week met een Spectra 9 van zo'n 100 euro.
Linkje naar de vlog? Ben benieuwd naar de oei.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:23 schreef elamanilo het volgende:
Ego-post: Mijn baby is 6 dagen oud vandaag en al 200 gram gegroeid op mijn melk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |