Westbrook en Durant zijn fit hoor..quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:28 schreef ShaoliN het volgende:
Moet nog maar zien hoe de Clippers dit oppakken.
Ik vind het wel kut. Zie SA graag winnen, maar niet op zo'n manier.
Ja dus dat zal de Spurs in 5 a 6 worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Westbrook en Durant zijn fit hoor..
Dude effe afkloppen alsjeblieft!quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:18 schreef Hathor het volgende:
Als nou Leonard in de volgende ronde ook nog even een been breekt of zo, pakt Lebron alsnog zijn derde ring.
Gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dude effe afkloppen alsjeblieft!
twitter:trailblazers twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 06:04:58Our staff is currently looking into the wind issue inside the arena. Should have a report soon. https://t.co/o49RHmY7ZT reageer retweet
Willen ze zelf niet eens zo te zienquote:Op woensdag 27 april 2016 16:00 schreef Hathor het volgende:
Nog iemand die gelooft dat Houston net zo'n stunt kan uithalen als vorig jaar tegen de Clippers?
Blijkbaar spelen de Dodgers, Angels en Ducks op hetzelfde tijdstip. Ducks was een playoff game 7. Je kan niet op 4 plaatsen tegelijk zijn als supporter natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 04:14 schreef RipCity het volgende:
Lekkere fans altijd in LA. Lijkt Amsterdam ArenA wel, alleen maar lege stoeltjes.
[ afbeelding ]
Wade fail!!Hornets win! Yes!
En vooraf had Terry nog wel de garantie gegeven dat de Rockets game 5 zouden winnen.quote:Op donderdag 28 april 2016 05:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat ongelooflijk verneukt team zijn de Rockets ook eigenlijk . Zoveel onkunde, zoveel onwil om er iets van te maken .
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat we een throwback Paul Pierce wedstrijd krijgen vannacht.
Ik denk dat ze hooguit een potje kunnen pakken, de rest gaat naar de Spurs, 4-1 hou ik het op.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Heuj, so far so good in de NBA bracket.
Benieuwd hoe 'mijn' Thunder het doet tegen de Spurs
4-1 (als ze geluk hebben), voor de Spurs.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Heuj, so far so good in de NBA bracket.
Benieuwd hoe 'mijn' Thunder het doet tegen de Spurs
Geheel in stijl!quote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef DaveDave09 het volgende:
https://streamable.com/8e6v
Dwights laatste play voor de Rockets
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hooguit een potje kunnen pakken, de rest gaat naar de Spurs, 4-1 hou ik het op.
Regular season 2-2 met 1 verlies voor beide waar het nergens meer om ging. Ik ben benieuwd. Zou me zeer verbazen als OKC maar 1 game pakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:27 schreef Justevo het volgende:
[..]
4-1 (als ze geluk hebben), voor de Spurs.
Die grijns van Bogut daarna.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef DaveDave09 het volgende:
https://streamable.com/8e6v
Dwights laatste play voor de Rockets
Als ik zijn hoofd zie begin ik zijn uitspraken steeds beter te begrijpenquote:Op donderdag 28 april 2016 07:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
En vooraf had Terry nog wel de garantie gegeven dat de Rockets game 5 zouden winnen.
Had je het een weekje ofzo terug niet over een relatief eenvoudige weg naar de ec finals?quote:Op donderdag 28 april 2016 09:58 schreef D-Wade het volgende:
Dus we gaan serieus 4 wedstrijden op rij verliezen na een 2-0 voorsprong......![]()
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had je het een weekje ofzo terug niet over een relatief eenvoudige weg naar de ec finals?
Alles viel ook goed die eerste twee wedstrijden. Miami heeft hele seizoen al moeite met de perimeter defense, goede matchup voor de Hornets dus. Zal een leuke pot worden vannacht!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:04 schreef D-Wade het volgende:
[..]![]()
Na 2 games leek het wel die kant op te gaan maar sindsdien geen pepernoot meer geraakt.
Ik heb nog wel goede hoop voor Game 6. Zoveel beter zijn de Hornets niet om er 4 op rij te winnen. 2 super close games die beslist worden in de laatste minuut. Wade had ook gewoon 2 FTs moeten krijgen.....overduidelijk gefould door Zeller en Lee. We hebben de refs sowiezo niet mee deze serie. Ik hoop op een stevige peptalk van Don Pat.
Niet helemaal mee eens, Howard was vorig seizoen gewoon erg goed in de Playoffs. Er speelt dit seizoen wat achter de schermen bij de Rockets, niemand interesseert het wat. Een Howard bij de Celtics zal een succes worden. Probleem is zijn leeftijd, altijd iemand die het moest hebben van zijn fysiek, een langdurig contract kan killing voor een franchise zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:13 schreef popolon het volgende:
En toch zal Howard genoeg aanbiedingen krijgen.
Tot en met Orlando ging 't goed. Totdat 'ie dacht SvG in de maling te moeten nemen, sindsdien heeft hij zoveel krediet verloren bij eigenlijk iedereen. En 't wordt per seizoen erger.
Ondanks slechtere record denk ik dat ze verder zijn dan vorig seizoen. Ze pieken nu op het juiste moment, Bazemore en Korver (op eerste wedstrijd na) waren deze series fantastisch. Enorm verschil met vorig jaar toen Korver geen schot raakte in de PO als ik mij goed kan herinneren. Schroder een jaartje verder in zijn ontwikkeling helpt ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan dit atlanta team iets tegen de celtics? ik denk het niet en verwacht een sweep of 4-1.
Helaas.
Zijn gesweept in het reguliere seizoen, ik acht ze nu ook kansloos. Cavs winnen 4-0quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan dit atlanta team iets tegen de cavaliers? ik denk het niet en verwacht een sweep of 4-1.
Helaas.
Staat op juist moment op idd (helaas). Gefeliciteerd!quote:
Tja het blijft een grote markt natuurlijk, history maar ook glitter and glamour.quote:Op zaterdag 30 april 2016 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
Luke Walton nieuwe head coach van de Lakers. I like.
Maar ik wens Luke veel succes, sterkte, wijsheid, geduld en geluk. Hij zal het nodig hebben.
Niet goed voor zijn 39-4 coaching record trouwens.
Naar de Spurs of Warriors?quote:
Als die kampioen wil worden moet die naar 1 van de eerste 2 die jij noemt .quote:Op zondag 1 mei 2016 02:48 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Naar de Spurs of Warriors?
Of een easy route door het oosten, Celtics Heat?
Billy Donovan word echt de turreluurs ontgrgoend in deze playoffs...eerst carlisle die m alles uitprobeerd en nou Pops.
Vreselijk hard afgeslacht.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Fucking hell, we worden redelijk afgeslacht so far
Nou schieten de Spurs ook lights out op het moment, dat gaat geen 48 minuten zo door natuurlijk. Maar dit gaat nergens overquote:Op zondag 1 mei 2016 03:00 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Vreselijk hard afgeslacht.
De simpele spelletjes van de Thunder via de picknroll worden makkelijk afgestopt door de Spurs. Hier zie je toch dat de Thunder helemaal geen reet zijn opgeschoten met de coach wissel.
Nou ja, in 2012 toen ze allemaal nog jong waren werkte het ook natuurlijk. Wel Harden erbij, maar goed. Durant zal ook wel weg gaan aan het einde van dit seizoen, die heeft hier waarschijnlijk ook geen zin meer in.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er zit volgens mij ook niet veel meer in. Russ is gonna Russ, en dat werkt gewoon niet in de playoffs en KD kan het team niet dragen zoals een Kobe of LeBron.
Maar ook gewoon een staande ovatie voor SAS natuurlijk. Elke jumper was ongeveer raak.
Ik kijk op Leaguepass...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:24 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Heb je een fijne link voor me?Of iemand anders ofc
Stuur die link ff door!quote:
Gelukkig speelt Cleveland niet want dan kan je pas echt lachenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:
Smeets blijf gewoon hardnekkig Auckland zeggen.
Je bedoelt Kevveljees?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Cleveland niet want dan kan je pas echt lachen
Ik heb serieus ooit een email gestuurd naar de redactie van Studio Sport en ze gevraagd om Smeets een verbod op Engels spreken op te leggen.quote:
Toch is hij de beste basketballcommentator van Ziggo .quote:Op zondag 1 mei 2016 22:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb serieus ooit een email gestuurd naar de redactie van Studio Sport en ze gevraagd om Smeets een verbod op Engels spreken op te leggen.Sommige mensen bakken er helemaal niks van, zo'n Hennie Huisman was ook al zoiets, maar Mart zit in dezelfde categorie.
Het is gewoon wachten op de grand finale GSW-SAS. Had stiekem nog gehoopt dat Clippers of Thunder wat spanning zouden goed maken maar zelfs dat is teveel gevraagd. Spurs en Warriors realiseren zich ook dat elke pot teveel energie vreet aangezien de Cavs tussen elke ronde een weekje vrij hebben en dus fris en fruitig aan de finale kunnen beginnen.quote:
Ik kan me nog wel betere commentatoren herinneren, in de tijd van de Bulls kampioenschappen zat er regelmatig Cees Akerboom, is toch een stuk prettiger luisteren. Ton Boot vond ik ook niet slecht trouwens. Doet die Akerboom niks meer nu?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch is hij de beste basketballcommentator van Ziggo .
En dat is best veelzeggend..
Tja waarschijnlijk met pensioen ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel betere commentatoren herinneren, in de tijd van de Bulls kampioenschappen zat er regelmatig Cees Akerboom, is toch een stuk prettiger luisteren. Ton Boot vond ik ook niet slecht trouwens. Doet die Akerboom niks meer nu?
Hem alleen is een drama. Ik vind Geert Hammink een openbaring en ze zouden Elson niet alleen in de studio moeten zetten, maar ook als co-commentatorquote:Op zondag 1 mei 2016 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch is hij de beste basketballcommentator van Ziggo .
En dat is best veelzeggend..
Jammer dat ie zo weinig support heeft, vooral Ellis laat het afweten.quote:
Of je er wat aan gaat hebben is een 2de . Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:20 schreef Hathor het volgende:
De verwachting is dat Curry weer inzetbaar is voor game 3.
Gewoon lekker laten rusten voor de Western Conference Finals.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of je er wat aan gaat hebben is een 2de . Ik vrees van niet
Als ie kan spelen, gewoon opstellen, laat hem maar minuten maken om in zijn ritme te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of je er wat aan gaat hebben is een 2de . Ik vrees van niet
Hope so!quote:
Naja als je in een straal van 5 á 6 meter geen tegenstand krijgt om een 3tje te gooien en dat al 3 keer ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 05:01 schreef RipCity het volgende:
Wat geeft Toronto dat weer weg zeg. Respect voor Wade vandaag wederom.
[..]
Hope so!
Gefeliciteerd, ze gaan naar de conference finalsquote:Op woensdag 4 mei 2016 06:36 schreef RipCity het volgende:
Heerlijk duel zeg. Nog een kwart volhouden!
quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ze gaan naar de conference finals![]()
Greengod . Belangrijker dan Thompson die echt niks raakte in kwart 1/2quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog wakker geworden, is toch mooi man.
Is dat ooit een kwestie geweest dan? Heb meer mensen horen twijfelen of Green belangrijker voor het team is dan Curry, dan de vergelijking tussen Green en Thompson.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Greengod . Belangrijker dan Thompson die echt niks raakte in kwart 1/2
Een typische streakspeler die Thompson, maar als ie hot is, is ie ook echt hot ook.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Greengod . Belangrijker dan Thompson die echt niks raakte in kwart 1/2
Yup . Maar het is ook vrij 1 dimensionaal . Stil staan , bal vangen en schieten , nooit vanuit de dribbel gooienquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een typische streakspeler die Thompson, maar als ie hot is, is ie ook echt hot ook.
Als het doorgaat dan wordt James zijn finals record 2-5. Zegt genoeg ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Het oosten is dan ook op een paar teams na ronduit lachwekkend
Ga weg....Als Golden State zo basketbalde dan was het van 'Golden State beste team ooit'...Nu dat de Cavs dit doen is het 'Zwakke Oosten'quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Het oosten is dan ook op een paar teams na ronduit lachwekkend
Ze hadden dan ook een tegenstander die ze alle ruimte en gelegenheid gaf, en als de Hawks al een keer de bal hadden deden ze ook nog eens hun uiterste best hem weer zo snel mogelijk in te leveren. Die ploeg is een regelrechte aanfluiting voor de sport.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:03 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ga weg....Als Golden State zo basketbalde dan was het van 'Golden State beste team ooit'...Nu dat de Cavs dit doen is het 'Zwakke Oosten'
De eerste helft van de Cavs was geniaal. Zowel offense als defense
Jaa...100 % gelijk. OKC is nog zo'n ploeg die er echt NIKS van kan. Gezien tegen de Spurs? Kan je toch geen basketbal noemen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hadden dan ook een tegenstander die ze alle ruimte en gelegenheid gaf, en als de Hawks al een keer de bal hadden deden ze ook nog eens hun uiterste best hem weer zo snel mogelijk in te leveren. Die ploeg is een regelrechte aanfluiting voor de sport.
Ik heb de Hawks inmiddels genoeg keren zien spelen om te weten dat ze tegen Cleveland in ieder geval geen schijn van kans hebben. Dat was vorig seizoen al zo, en dit seizoen lijkt de kloof alleen maar groter te zijn geworden. Maar zoveel foute passes en turnovers zoals gisteren sloeg gewoon helemaal nergens meer op.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:17 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jaa...100 % gelijk. OKC is nog zo'n ploeg die er echt NIKS van kan. Gezien tegen de Spurs? Kan je toch geen basketbal noemen.
Sjonge sjonge...Als je maar 1 game kijkt ga dan alsjeblief geen commentaar beginnen geven over Atlanta (en dit zeg ik als geen Atlanta fan) .
Sorry maar als je de Hawks meerdere keren al bezig hebt gezien en je komt met de bewering 'is een aanfluiting voor de sport' af dan kan ik je niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb de Hawks inmiddels genoeg keren zien spelen om te weten dat ze tegen Cleveland in ieder geval geen schijn van kans hebben. Dat was vorig seizoen al zo, en dit seizoen lijkt de kloof alleen maar groter te zijn geworden. Maar zoveel foute passes en turnovers zoals gisteren sloeg gewoon helemaal nergens meer op.
Offense maakten ze goed gebruik van alle vrijheid die Atlanta hen gaf ja .quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:03 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ga weg....Als Golden State zo basketbalde dan was het van 'Golden State beste team ooit'...Nu dat de Cavs dit doen is het 'Zwakke Oosten'
De eerste helft van de Cavs was geniaal. Zowel offense als defense
Laatste begint af te takelen. Atletisch gezien aan het einde van z,n latijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:21 schreef ShaoliN het volgende:
En het FG % van Westbrook.
Maar ook Ginobili en Duncan zitten er nog niet lekker in.
Hij is pas 40 ofzo. Hij moet niet zeiken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laatste begint af te takelen. Atletisch gezien aan het einde van z,n latijn
Da's normaal in Florida.quote:
Wade had ook gewoon voor de layup moeten gaan in die situatie, was nog te vroeg om voor een 3tje te gaan maar ja zo wide open.....jammer. IsoJoe was best wel consistent op 3-pt dit seizoen tegen 40%+. Tegen de Raptors speelt hij veel meer in de post met ze lengte. Misschien daardoor een beetje ze shooting touch verloren. En natuurlijk al die minuten met OTs zijn niet in Miami's voordeel.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:55 schreef popolon het volgende:
Ik zag net dat Johnson nog geen 3 geraakt heeft deze series. En dan ben je een (vroegere) elite SG/SF. Een wat oudere maar nog steeds.
Wade was wel 'vintage Wade'. Hadden ze ook nodig.
Lillard heeft natuurlijk de pech dat het westen vol met geweldige pointguards zit, maar het gaat inderdaad toch echt tijd worden dat ie eens wat meer waardering gaat krijgen, het is echt een klasbak.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:24 schreef D-Wade het volgende:
Lillard![]()
![]()
Geen allstar lol.
Benieuwd of de Warriors Curry laten spelen in G4. Huge games van Thompson en Green nog steeds niet genoeg.....in zulke wedstrijden verwacht je dan een Harrison Barnes om zich te laten zien maar die is zo hard aan t falen in deze playoffs. En dat gaat dan een max contract vragen deze zomer..![]()
![]()
Snel weg ermee als ik GState was. Liever een KD dan voor dat geld.
Laatst iets gelezen dat men de kans groot acht dat ie toch nog een jaartje eraan vastplakt bij OKC, omdat daarna zijn maatje Westbrook ook free agent word en er sprake gaat zijn van een of andere megadeal waarin ze samen naar een andere ploeg verkassen. Buiten die geruchten om lijken momenteel de Spurs en de Warriors de enige serieuze kandidaten om Durant in te lijven deze zomer.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:16 schreef popolon het volgende:
Durant: "Money is not everything."
Die is dus weg bij OKC, beter ook voor hem.
Dus ook niet meer in deze serie....Hassan wellicht een kleine kans maar gezien zijn financiele situatie lijkt het me uitgesloten dat hij zo een groot risico gaat nemen.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:46 schreef D-Wade het volgende:
Hassan en Valanciunas allebei niet meer terug. Damnnn
Waar komt dit dan vandaan?quote:Op zondag 8 mei 2016 04:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Harrison ''Ik doe mee omdat een basketballteam uit 5 man moet bestaan'' Barnes zal waarschijnlijk niet gemist worden als die komende zomer vertrekt
De Cavs geven zo even een paar minuten gas en het is definitief over.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef matthijst het volgende:
Cleveland voor de 4-0, of sleept Atlanta er nog 1 uit...
Oke dank je, maar ik doelde eigenlijk op die "ik doe mee omdat een basketballteam uit 5 man moet bestaan" opmerking.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:46 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Free agent die een max contract zal vragen....![]()
Wisselt briljante momenten af met de meest ongelofelijke flops.quote:
Het oosten erbij is gewoon competitie vervalsing.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:23 schreef D-Wade het volgende:
Deze playoffs gaan echt helemaal nergens over....oosten is al beslist.
Westen is tenminste nog wel goed spel maar ook daar weet je al welke richting het op gaat. Alle hoop is gevestigd op OKC straks. Dan kan het nog wel leuk worden.
Ik zie de Blazers de stand ook nog wel gelijktrekken morgen.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:23 schreef D-Wade het volgende:
Deze playoffs gaan echt helemaal nergens over....oosten is al beslist.
Westen is tenminste nog wel goed spel maar ook daar weet je al welke richting het op gaat. Alle hoop is gevestigd op OKC straks. Dan kan het nog wel leuk worden.
Cavs hebben nog geen tegenstand gehad he? Cijfer OKC. GSW en SA niet weg tegen Cavs.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die jacht op het record is ze nu echt aan het opbreken.
Cavs gewoon verreweg topfavoriet nu. Wie had dat gedacht, wat een nare gedachte ook...
Heb ik iets gezegd? Looool.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef TheGOAT het volgende:
Man Lillard is wel een beest zeg. Green speelde ook lekker, maar defense van Warriors leek weer nergens op.
Was verrast door de line-up die Kerr begin 4e erin zette, gat was 13 punten, begint hij met Clark, Iggy, Barbosa, Rush en Speights. Toen werd het weer 15, 17, 20. Toen pas de starters er weer in.
Ik was begin 4e begonnen met starters, kijken of je nog één push kan maken. Of een combi, maar met alleen maar deze bankspelers? Had dan Ezeli bijv. erbij gegooid, had je nog kans gehad zoals in game 2. Anyway Portland was red hot, zeker ook van 3, verwacht niet dat ze dat volhouden. Aminu, Crabbe, Henderson, die blijven niet zo schieten.
Curry zag er dramatisch uit trouwens hoor in de pre-game 2-on-2, zoals JvG al zei, lateral quickness was bar slecht. Love JvG
Als je slechte reclame wilt voor NBA in Nederland moet je vooral Tor-Miami uitzenden . Man man man wat een pleurisniveauquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:56 schreef Hathor het volgende:
Dacht ik vanavond game 5 tussen GSW en de Blazers te kunnen kijken, hebben ze bij Sport1 in hun oneindige wijsheid besloten Toronto-Miami uit te zenden.![]()
![]()
Gewoon jinxen .Werkt bijna altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 06:29 schreef DeeBee het volgende:
Als PowerLoungen gaat klagen over de defense van GSW weet je gewoon dat ze zo met monster offense komen om te compenseren.
IDDquote:Op donderdag 12 mei 2016 06:29 schreef DeeBee het volgende:
Als PowerLoungen gaat klagen over de defense van GSW weet je gewoon dat ze zo met monster offense komen om te compenseren.
Portland veel beter dan iedereen dacht voor het seizoen. Zeker met opgeheven hoofd naar huisquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:27 schreef RipCity het volgende:
Curry weer hoor... Eindbaas...
Jammer maar wel met opgeheven hoofd naar huis!
Thunder in 6 en Heat in 7 hiero.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat Raptors en Thunder de bracket nog een beetje kunnen opschudden, nu staat vrijwel iedereen op 110-130.
Raptors heb ik wel, OKC niet. Gvd Westbrook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat Raptors en Thunder de bracket nog een beetje kunnen opschudden, nu staat vrijwel iedereen op 110-130.
Bron. Ze zitten ook te slapen bij de NOS.quote:In Toronto brachten de Raptors de spanning in de play-offs van de Eastern Conference terug. Het vijfde duel tegen Miami Heat werd met 99-91 gewonnen door de thuisploeg. De stand in de best-of-7 is nu 3-2, in het voordeel van Miami.
Hehe amateurs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bron. Ze zitten ook te slapen bij de NOS.
Ach ja, zo heb ik dit seizoen ook al een keer voorbij zien komen dat Cleveland Cavaliers de koploper in de western conference was, blijkbaar maakt het totaal niet uit of je wel of geen hersenbeschadiging hebt om zo'n paginaatje in elkaar te flanzen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bron. Ze zitten ook te slapen bij de NOS.
Hij zou kunnen beginnen met Diaw/West ipv Duncan..quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef DaveDave09 het volgende:
Dat word morgen 10u lang werken met een paar uur slaap![]()
Ook erg zin in vanavond, ben benieuwd of pop nog iets verzint.
Of bobanquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zou kunnen beginnen met Diaw/West ipv Duncan..
Van Anderson, Martin en Ginobili ga je niet vretenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:56 schreef DaveDave09 het volgende:
Dit gaat erg lastig worden voor de spurs
Nu al zo'n lawaai daar
Zie PMquote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:33 schreef Hathor het volgende:
Weet er iemand misschien een free stream of zo?
Ik heb er een, bedankt.quote:
Doet het best aardigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:00 schreef Hathor het volgende:
Die Adams is toch ook echt een prototype van hoe een basketbalspeler er niet uit moet zien he.
Ik zeg ook niet dat ie slecht is, ik vind het alleen meer lijken op een gitarist van een heavy metal band of zo.quote:
Nee dat begreep ik, maar kan me niet zo schelen hoe die eruit ziet als die maar goed speelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie slecht is, ik vind het alleen meer lijken op een gitarist van een heavy metal band of zo.
Die verslaggever net zei dat ie dacht dat Duncan nog niet zou stoppen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:54 schreef popolon het volgende:
Dat was 't denk ik voor Duncan. Maar wat een kerel.
41 jaar en dan volgend jaar in de playoffs? Het lijkt me sterk maar dat is een kerel. Een echte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die verslaggever net zei dat ie dacht dat Duncan nog niet zou stoppen.
Blijft het ook wel een beetje , hebben de nodige mazzeltjes gehad en de Spurs deden gewoon niet waar ze goed in waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok maar is dit dan nu echt the end of an era?
wel grappig dat iedereen Spurs nu oud noemt en OKC volwassen, maandje geleden was het nog Spurs zeer ervaren en OKC jong en stom :p
Het lijkt gewoon een compleet ander OKC, in regular season hebben ze zowat alles verloren tegen de grote jongens, maar de geest lijkt uit de fles nu. Nu was San Antonio bij vlagen ook wel ontzettend zwak, zij waren juist weer het tegenovergestelde van de ploeg die het was in regular. Ik durf bijna geen voorspellingen meer te maken, maar mits de Warriors heel blijven, denk ik dat we gewoon weer op weg zijn naar een herhaling van de finals van vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok maar is dit dan nu echt the end of an era?
wel grappig dat iedereen Spurs nu oud noemt en OKC volwassen, maandje geleden was het nog Spurs zeer ervaren en OKC jong en stom :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |