heel veel sterkte en gecondoleerd ...quote:
Lieve SQ, wat een verschrikkelijk nieuws, ook al wist iedereen dat het eraan zat te komen. Heel dikke knuffelquote:Op woensdag 27 april 2016 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Pfff, nou dat was het dan, mijn lieve moeder is ingeslapen in het bijzijn van ons allemaal. Op koningsdag, zodat we nooit de datum kunnen vergeten![]()
![]()
Ik dacht altijd dat het na de dood het zwaarst zou zijn, maar de afgelopen dagen / weken hebben er echt ontzettend ingehakt. Ik ben blij dat het rustig is gegaan en ze ook haar rust heeft gevonden.![]()
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach lieve SQ, wat vreselijk. Gecondoleerd.
Heel Nederland viert feest, en jullie hebben zo'n enorm afscheid moeten nemen.![]()
Och jee, ik kon je al niet vinden de afgelopen dagen dat ik al zoiets...quote:Op woensdag 27 april 2016 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Pfff, nou dat was het dan, mijn lieve moeder is ingeslapen in het bijzijn van ons allemaal. Op koningsdag, zodat we nooit de datum kunnen vergeten![]()
![]()
Ik dacht altijd dat het na de dood het zwaarst zou zijn, maar de afgelopen dagen / weken hebben er echt ontzettend ingehakt. Ik ben blij dat het rustig is gegaan en ze ook haar rust heeft gevonden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |